Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Ik heb heel geen verstand van honden, dus ik noem gewoon alle kleine lieve pluizige hondjes 'zij' en alle grote gespierde exemplaren met blikkerende tanden 'hij'. Met het hondje van Dreamer had ik ook al moeite .

Maar inderdaad, je hebt gelijk EV, als je het logisch overweegt moeten er ook onder de pluizige hondenbeesten wel reutjes zijn, anders schoot het niet erg op met het ras he?

Mag ik langs deze weg trouwens jou, Leo, even complimenteren met je column? Ik heb er lekker om gelachen en ik vind dat je een hele wijze manier hebt gevonden om om te gaan met het feit dat je je daar tussen de hunebedden nog niet zo op je plek voelt. Humor kan een heel goed medicijn zijn weet je. Goed gedaan vrouw !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet echt zo streng hoor, het kost me heel veel moeite om die smekende ogen te weerstaan, en uiteindelijk mocht hij wel weer uit zijn mand.

Ik denk dat ze mijn hond vrouwelijk vonden omdat hij lang blond krulhaar heeft.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik zag jullie nu ook, leuk om een gezicht te zien Dreamer.

Streng voor mijn honden ben ik helemaal niet. Probeer 't wel maar ben zo inconsequent als maar mogelijk is.

Grote Golden Retrievers (dat is jouw hond toch Elmervrouw?) vind ik juist meestal een hij. Een beetje Jon Bon Jovi in zijn betere tijden.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Dit is ze Gatti:

Sprekend toch.
Nu je het zegt.. nooit zo gezien maar Bon Jovi is net een retriever

Ja, leuk he, gezichten zien. Vooral die van LadyV verschilt niet veel van haar ava
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 22 januari 2013 @ 18:34:

Oooeeh streng ben je EV!Even een foto van mezelf.

Sprekend haar ava.....als ik de goede heb gezien, maar volgens mij wel (LV)
Op mijn oude account had ik Guust Flater .

Weten jullie trouwens een manier om te zorgen dat de niet-spelletjesmensen mijn verzoeken om koeienpoep en leren lappen niet hoeven te zien? Ik heb het geprobeerd met het aanmaken van een aparte groep, maar dat hielp dus niet.
Wow EV, heul streng.. spannend hoor!
Later is nu
quote:Gatti schreef op 22 januari 2013 @ 20:29:

Sprekend haar ava.....als ik de goede heb gezien, maar volgens mij wel (LV)Ik heb een zwart vlakje met witte sneeuwvlokjes. Behoorlijk pokdalig inderdaad .
Ik heb de spelletjes geblokkeerd LV, dus ik zie ze niet meer. Volgens mij is dat de truc.
Later is nu
Het huis is van mij EV. De inhoud van de columns zijn 50/50 fictie/non fictie
Leuk optrekje, Leo.

Ik vind dit zo'n knappe houding! Ik zou achterover kantelen, ben ik bang.

En oké, deze glittert niet, maar ik vind 'm té leuk

Later is nu
quote:Dreamer schreef op 22 januari 2013 @ 20:43:

Ik heb de spelletjes geblokkeerd LV, dus ik zie ze niet meer. Volgens mij is dat de truc.Ah, fijn. Dan kan ik die verantwoordelijkheid lekker aan anderen overlaten dus . Leuk plaatje trouwens van die sneeuwbril!
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Heee Eindeloos, wat leuk! Grote vraag is natuurlijk: ben jij gaan neuzen bij de reageerders en 'likers' En heb je zelf ook geliked..

Enzo

(en of je er verder ook wat mee gaat doen dan Leo's blog lezen)
Later is nu
Later is nu
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gezocht op glitter facebook, krijg ik dit. Ook wel weer toepasselijk:

Bij de like'rs vind je ons. En zie je bv dat LV een sneeuwvlokje is en ik niet altijd mijn gipsy trouwjurk aan heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven