Goede en betaalbare combimagnetron

23-01-2013 13:32 16 berichten
Ik ben dus op zoek naar een goede en betaalbare combimagnetron. Op de verschillende sites kom ik er niet uit, dus hier maar om advies.

De oven functie vind ik het belangrijkst. Ik wil er vooral pizza's mee bakken, ovenschotels en taarten.

Hoeveel liter moet de combimagnetron dan zijn en welke hebben jullie/vinden jullie goed en is dus aanraadbaar?
Heb je 'n inbouw nodig? Zo ja, dan zijn de maten belangrijk voor het vak waar het in moet.

Zelf heb ik 'n Siemens innowave en die bevalt me prima! Zit ook geen draaiplateau meer in zoals in vroegere combimagnetrons, dus meer ruimte wat vooral de ovenfunctie ten goede komt.
Nee, geen inbouw nodig. Dus de maten zijn geen probleem. Ik wordt alleen niet helemaal wijs uit al die liters enzo en de functies.
Alle reacties Link kopieren
Zou naar een paar witgoed winkels gaan en je daar laten voorlichten, magnetronnen bekijken e.d. en dan als je weet welke je wil hebben hem via internet bestellen.

Je wil vooral grotere 'dingen' bakken in de magnetron, wanneer je het puur van papier op de afmetingen en de liters moeten aflezen heb je er waarschijnlijk geen goed beeld bij.
Bij blokker hadden ze er laatst eentje rond de 90 euro.

En kijk even bij de witgoedwinkels, sommige hebben nu 21% korting, media, de block bv.
Ik heb er een van whirpool. Zou even niet weten welke precies. Ik bak er ook pizza's, broodjes en ovenschotels in, en warm er regelmatig dingen mee op in de magnetron. Hij is ook erg makkelijk en was volgens mij ca 200 euro.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik heb een Samsung, het merk waarvan gezegd wordt dat het de beste magnetronfuncties heeft. Hij is groot, maar hoeveel liter, dat ben ik vergeten. Heb hem nu 7 jaar staan en hij doet het nog steeds perfect.
hoi,

ik heb een hele fijne combimagnetron(al zeg ik t zelf ;) )

hij is van samsung .

weet niet of de link het doet maar laten we het proberen

http://www.mediagigant.nl ... ung-magnetron-CE100VWXEN/

ik heb hem voor 100euro gekocht bij saturn net zoiets als mediamarkt is dat.

alles past er prima in , ovenschotels pizza's enz

succes
Thanks!

Ik zal dan eerst even bij de Blokker kijken (die winkel was ik vergeten.) Blokker is in hetzelfde dorp en makkelijk bereikbaar voor mij. Dan kan ik toch even kijken.
Wij hebben een combimagnetron van LG en geen gewone oven in huis. Ik bak dus alles met dat ding, uiteenlopend van broodjes tot pizza tot ovenschotels tot appeltaart. En het werkt echt perfect!
Ik heb er een van Sharp. Voor mij is de ovenfunctie ook het belangrijkste en daarom heb ik 40 liter inhoud. Er zit ook een bakplaat bij zodat je echt behoorlijk wat kunt bakken.

En ook een laag en een hoog rond rekje zodat je 2 pizza's boven elkaar kunt bakken.

Hij was rond de 250 (en zijn voorganger zelfs rond de 480) maar is het zeker waard!
quote:hiltje schreef op 23 januari 2013 @ 20:15:

Ik heb er een van Sharp. Voor mij is de ovenfunctie ook het belangrijkste en daarom heb ik 40 liter inhoud. Er zit ook een bakplaat bij zodat je echt behoorlijk wat kunt bakken.

En ook een laag en een hoog rond rekje zodat je 2 pizza's boven elkaar kunt bakken.

Hij was rond de 250 (en zijn voorganger zelfs rond de 480) maar is het zeker waard!

Die inhoud was voor mij okk de reden om voor Sharp te kiezen.

Deze

http://www.kieskeurig.nl/ ... /prijzen/bezorgen/191727/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik weet dat mijn moeder heel erg te spreken is over de Whirpool met 6th Sense en Crispplaat. Die heeft een erg goede ovenfunctie en de crispplaat schijnt handignte zijn voor pizza's.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik heb sinds een half jaar een White-line magnetron/oven/grill/ convectie geval.

Was bij de Blokker in de aanbieding voor ¤ 99. Tot nog toe erg tevreden. Er zitten standen op die automatisch bepalen hoe lang het duurt eer bijv. een pizza klaar is. Zo ook vooringestelde standen voor vlees, cake, groenten etc.
Mediamarkt heeft nu BTW vrije dagen.

Check Kieskeurig daar vind je vaak de laagste prijs en veel reviews!

Mijn combimagnetron kan pizza bakken met crisp bodem (ook bij magnetron functie) stomen,bakken en heeft 37 liter inhoud (best een groot ding) ik kreeg toen ¤50 van Samsung terug met een actie dus check even de site of ze nog cashbacks hebben.Ik heb de CP1370 Nog nooit zo blij geweest met eem combi magnetron.Jaar in bezit.

Nadeel:Glasplateau kun je niet stopzetten en heeft geen draaispit.
Hier heel tevreden met een Whirlpool JetChef.

Dat is meer een oven met magnetron erin, dan een magnetron die ook bakt.

Was met ¤300 wel duurder dan ik wilde, maar wat is 'ie fijn! Ontdooit perfect, warmt snel op (met hulp van de grill) en met de Crisp-plaat heb ik gewoon een perfect krokante pizza in 8 minuten!

Inhoud is iets van 32 of 40 liter, met een klep omlaag ipv een deurtje naar opzij.

Enige klacht is de display; die is VEEL te fel... Ik heb er blinderingsfolie over geplakt om 's nachts niet verblind te worden als ik de keuken inloop.

Een echte afrader zijn alle combi's die de grill gebruiken voor hete lucht (zoals Severin); die gaf zwarte broodjes van boven die aan de onderkant nog zompig waren. Hij was niet voor niets maar ¤60...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven