Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 22 januari 2013 @ 21:52:

Bij de like'rs vind je ons. En zie je bv dat LV een sneeuwvlokje is en ik niet altijd mijn gipsy trouwjurk aan heb.Jah.. dat viel best tegen.. maar goed, ik had ook m'n vleugeltjes niet (zichtbaar) aan op de foto
Later is nu
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 22 januari 2013 @ 21:52:

Bij de like'rs vind je ons. En zie je bv dat LV een sneeuwvlokje is en ik niet altijd mijn gipsy trouwjurk aan heb.

Cryptisch hoor...............

Geen tijd om te glitteren................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Lieve meisjes hier, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd de laatste tijd.

Ik ben een beetje forummoe afentoe.

Lé, ik heb je ook geliked. Vind je echt heel leuk schrijven!
quote:Eindeloos schreef op 22 januari 2013 @ 21:32:

Zoooo, ik zit op Facebook, jeetje wat een gedoe

Lé, wat een prachtige foto's, ik kijk mijn ogen uit, snap nog niet zo goed hoe het werkt allemaal, maar ik doe mijn best.

Ik vind het echt enig dat je lid bent geworden!

Het went wel, dat fb.
quote:Jonari schreef op 23 januari 2013 @ 00:58:

[afbeelding]

Lieve meisjes hier, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd de laatste tijd.

Ik ben een beetje forummoe afentoe.

Lé, ik heb je ook geliked. Vind je echt heel leuk schrijven!

Lief schat. Daar ben ik blij mee!

Ik ben mijn toon nog wat aan het vinden. De helft is natuurlijk flauwekul en dat is ook de lol er van maar ik denk dat het nog wel wat meer over the top mag.

Vandaag ga ik daar eens aan werken.
Dan zal ik voor mijn nieuwe FB-vriendjes toch mijn echte voornaam even onthullen: Karin. Is nou niet echt een zeldzame naam, dus dat durf ik best .

En Eindeloos, welkom in de wondere wereld van facebook!

Hallo allemaal! Hé, nu voel ik me buiten het groepje want ik wil niet meer naar FB terug, maar ik begrijp dat ik nu dus een hele hoop interessants mis..?

Enfin. Plaatje.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Je kunt toch een nieuw account aanmaken en je dan beperken tot Leo's pagina? Je hoeft al die 'vrienden' niet te accepteren toch?
Nee, ik wil helemaal niet meer terug op FB. Heeft te maken met de situatie wb. mijn kinderen; ik weet ik daar weer steeds ga kijken als ik op FB ben. Dat kan ik niet laten.. daarom moet ik mezelf beschermen en afschermen. Ben ook om die reden gestopt met FB en dat heeft me veel meer rust gegeven (nou ja, voor zover mogelijk).

Dus nee, dat ga ik echt niet doen..
Dat kan ik me heel goed voorstellen EV .

Misschien kunnen we die columns van Leo op een andere manier bij je krijgen?
Dan heb je groot gelijk EV
EV, ik mail je ze met plezier hoor.

mail maar naar annietalk@live.nl. Dan stuur ik je gewoon wat ik post daar, aan columns.

Als je wil hoor, het hoeft natuurlijk niet
Wat een geweldige teksten Leo, ook ik heb je net geliked :-)
We hebben een naam we hebben een naam!

EV

Later is nu
Hé, wat leuk Merder!

Ik denk altijd dat we hier met een heel klein clubje zijn en lezen maar we hebben zelfs meelezenden dus
Yep..ook schuldig..
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Haha Eindeloos, je hebt het er maar druk mee he

Leuk. Hoop ik dan.

En ook hier meelezers. Ik kan dat niet he.. niet reagerend meelezen. Kan niet lezen en op handen zitten, blijkbaar
Later is nu
Ik heb trouwens wel een manier gevonden om mezelf bij de computer weg te krijgen. Voor een dag dan. Ben foto's aan 't kopieren, zodat ze op 2 externe schijven bewaard zijn ipv 1. En dat kopieren van ál die bestanden, dat kost behoorlijk tijd.
Later is nu
Yep Eindeloos, ik had je gevonden.

Ik ben die met zoontje en dochter bij 't zwembad (Parga / Griekenland)

En mijn vader heeft mij genoemd naar een serie waar ik met opa en Peter op een berg woon.

Vreselijk vond ik dat vroeger, die naam. Weet je wel hoeveel liedjes daarvan zijn.
quote:Dreamer schreef op 23 januari 2013 @ 16:15:

Ik heb trouwens wel een manier gevonden om mezelf bij de computer weg te krijgen. Voor een dag dan. Ben foto's aan 't kopieren, zodat ze op 2 externe schijven bewaard zijn ipv 1. En dat kopieren van ál die bestanden, dat kost behoorlijk tijd.

Droom, niet buitenlands praten tegen mij hè, dat kan ik niet verstaan,

Ik ben ook met foto's bezig (toevallig), maar het gaat mij minder snel af dan jij.

Nou ja , het eindresultaat geldt.

Succes meissie............

Understood Gatti, I repeat..........

Dankjewel, ..........
Leo, wat lief! Ik ga je mailen.

Je weet mijn echte naam wel, denk ik, dus ik ga mijn gewone mailadres gebruiken.

Zo! Tandarts klaar (en voorlopig ook niet meer heen!), en bij beste vriendin geweest. Heule gezellige bijpraat-middag. Ze had weer wat nieuwe kleding- en schoenenaankopen. Wow! Ik kijk graag mee naar haar hoge-hakken-exemplaren (zelf kan ik er niet op lopen) en leuke jurkjes. Inspirerend.

Wij kennen elkaar al zo lang dat zij ex en mijn kinderen ook heeft meegemaakt; dat is fijn. Ze weet ook alle ins en outs. Het was goed om het erover te kunnen hebben. Ik had vannacht ook over hen gedroomd (zonder enige aanleiding, niks op tv of zo) - altijd dat ik ze terugzie

En daarna terugfietsen naar huis (auto nog steeds dood, moet nieuwe accu in), kwartier. Zit nu op te warmen.

Oh ja! Hier ook met foto's bezig geweest. Zie prikbord, voor de nieuwsgierigerds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven