Het grote glittertopic
woensdag 23 januari 2013 om 18:28
@Gatti: die naam is hier favoriet hoor. Dochter heeft alle tekenfilmseries gezien, het boek gelezen en nu struint ze Youtube af op zoek naar films, hoe ouder hoe beter .
Ik was trouwens ook bezig met foto's voor mijn pas aangemaakte Groepje op FB, maar ben er achter gekomen dat de meeste leuke exemplaren dus op mijn ouwe doorgebrande lappie stonden . Morgen dus maar eens inbreken op mans computertje om te zien of hij nog wat geschikte exemplaren kan vinden om jullie te laten zien. Dat vindt ie trouwens helemaal niet erg hoor, ik heb al zijn wachtwoorden voor het geval dat maar ik maak er nooit gebruik van.
EV: nog een voor jou, Wat fijn dat je iemand hebt die je verhaal echt kent en met wie je erover kunt praten. En wat lief ook van Leo dat ze haar schrijfsels naar je gaat mailen. Je zult zien dat je er van opknapt. ze zijn écht leuk!
Ik was trouwens ook bezig met foto's voor mijn pas aangemaakte Groepje op FB, maar ben er achter gekomen dat de meeste leuke exemplaren dus op mijn ouwe doorgebrande lappie stonden . Morgen dus maar eens inbreken op mans computertje om te zien of hij nog wat geschikte exemplaren kan vinden om jullie te laten zien. Dat vindt ie trouwens helemaal niet erg hoor, ik heb al zijn wachtwoorden voor het geval dat maar ik maak er nooit gebruik van.
EV: nog een voor jou, Wat fijn dat je iemand hebt die je verhaal echt kent en met wie je erover kunt praten. En wat lief ook van Leo dat ze haar schrijfsels naar je gaat mailen. Je zult zien dat je er van opknapt. ze zijn écht leuk!
woensdag 23 januari 2013 om 19:18
Wellus, hij glittert wel. De eerste van EV ook. Jouw 2e zie ik niet.
haha, leuk, weet ik ook jouw naam LV
Na vandaag kan ik ook wel wat glitter en vrolijkheid gebruiken. Ivm privacy van iemand anders kan ik het beter niet op het forum kwakken, want er zijn teveel mensen die me kennen. Maar niet leuk
haha, leuk, weet ik ook jouw naam LV
Na vandaag kan ik ook wel wat glitter en vrolijkheid gebruiken. Ivm privacy van iemand anders kan ik het beter niet op het forum kwakken, want er zijn teveel mensen die me kennen. Maar niet leuk
Later is nu
woensdag 23 januari 2013 om 19:47
LV, vind 't nu prima, maar op de lagere en middelbare school toch wel wat minder.
Nog erger bij mijn eerste dag op de middelbare school riepen ze in de aula één voor één de leerlingen om. Mijn moeder had mij onder mijn doopnaam opgegeven. Vreselijk, denk een zeer oude katholieke doopnaam. Sta je dan helemaal stoer te wezen, in één klap over.
Voor jou dreamer:
Nog erger bij mijn eerste dag op de middelbare school riepen ze in de aula één voor één de leerlingen om. Mijn moeder had mij onder mijn doopnaam opgegeven. Vreselijk, denk een zeer oude katholieke doopnaam. Sta je dan helemaal stoer te wezen, in één klap over.
Voor jou dreamer:
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 23 januari 2013 om 19:50
Gaaf die eenhoorn zeg. Nou, als ik een wens mag doen, weet ik er wel een. Het is er ook maar één. Eén heule grote.
Oh wacht, ik weet er nog wel meer.
Maar die ene is echt het belangrijkst.
Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig naar jouw echte naam, Gatti. Die zeer oude katholieke doopnaam. Ik heb er trouwens ook twee. Gelukkig heb ik in het dagelijks leven wel een naam die ik altijd leuk heb gevonden. En natuurlijk ook EV.
Oh wacht, ik weet er nog wel meer.
Maar die ene is echt het belangrijkst.
Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig naar jouw echte naam, Gatti. Die zeer oude katholieke doopnaam. Ik heb er trouwens ook twee. Gelukkig heb ik in het dagelijks leven wel een naam die ik altijd leuk heb gevonden. En natuurlijk ook EV.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 23 januari 2013 om 19:54
IK heb ook een hele lange naam. Niet Katholiek, wel oud. Maar de 'vertaling' is
'Machtige onder het volk' (dat is naam 1)
"Hij die goed is met de pijl"
2 van jongensnaam afgeleide namen. Toen ik de betekenissen las, vond ik ze ineens héél mooi. Mijn oma en haar voormoeders heetten ook zo, trouwens. En de combinatie komt volgens mij alleen bij mijn voormoeders voor.
EV, ik kan me heel goed begrijpen dat jij één hele grote wens hebt
'Machtige onder het volk' (dat is naam 1)
"Hij die goed is met de pijl"
2 van jongensnaam afgeleide namen. Toen ik de betekenissen las, vond ik ze ineens héél mooi. Mijn oma en haar voormoeders heetten ook zo, trouwens. En de combinatie komt volgens mij alleen bij mijn voormoeders voor.
EV, ik kan me heel goed begrijpen dat jij één hele grote wens hebt
Later is nu
woensdag 23 januari 2013 om 20:22
Gatti is de naam van een kat die ik gevonden had onder de toren van Pisa. Onder 't snot en poep, mager als een lat, chronische niesziekte, scheel, vrijwel blind.
Meegesmokkeld naar Nederland, hier heeft ze nog 5 jaar geleefd.
Omdat ze toen nog maar 'n week of 4 was denk ik dat ze mij enigszins als haar moeder zag, was altijd bij me.
Heel speciaal was ze. Schat van een beest.
Omdat ze toen nog maar 'n week of 4 was denk ik dat ze mij enigszins als haar moeder zag, was altijd bij me.
Heel speciaal was ze. Schat van een beest.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 23 januari 2013 om 23:00
woensdag 23 januari 2013 om 23:25
Wie mij privé gebericht heeft op facebook: ik heb straf van Mark Zuckerberg. Iemand had mij een heleboel vriendschapsvoorstellen gedaan, ik ging gezellig mensen uitnodigen. Kreeg ik een bericht dat ik te veel mensen uitnodigde!
Ze bieden een dienst aan en als je daar gebruik van maakt ben je ineens een stalker!
Hi Allalone, gelukkig dat je ons niet eng vindt!
terug.
Alleen meekletsen mag ook hoor, plaatjes hoeven niet.
Ze bieden een dienst aan en als je daar gebruik van maakt ben je ineens een stalker!
terug.
woensdag 23 januari 2013 om 23:27
quote:Gatti schreef op 23 januari 2013 @ 20:22:
Gatti is de naam van een kat die ik gevonden had onder de toren van Pisa. Onder 't snot en poep, mager als een lat, chronische niesziekte, scheel, vrijwel blind.
Heel speciaal was ze. Schat van een beest.Aaaaahhhhh..... Wat liefffff!
Heel speciaal was ze. Schat van een beest.Aaaaahhhhh..... Wat liefffff!
donderdag 24 januari 2013 om 08:05
quote:Eleonora schreef op 23 januari 2013 @ 23:25:
Wie mij privé gebericht heeft op facebook: ik heb straf van Mark Zuckerberg. Iemand had mij een heleboel vriendschapsvoorstellen gedaan, ik ging gezellig mensen uitnodigen. Kreeg ik een bericht dat ik te veel mensen uitnodigde!
terug.
moeten we nu met z'n alleen Mark Zuckerberg gaan stalken?
terug.
moeten we nu met z'n alleen Mark Zuckerberg gaan stalken?
Later is nu