Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Hm, plaatje glitterde niet. Nog eentje dan:

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@Gatti: die naam is hier favoriet hoor. Dochter heeft alle tekenfilmseries gezien, het boek gelezen en nu struint ze Youtube af op zoek naar films, hoe ouder hoe beter .

Ik was trouwens ook bezig met foto's voor mijn pas aangemaakte Groepje op FB, maar ben er achter gekomen dat de meeste leuke exemplaren dus op mijn ouwe doorgebrande lappie stonden . Morgen dus maar eens inbreken op mans computertje om te zien of hij nog wat geschikte exemplaren kan vinden om jullie te laten zien. Dat vindt ie trouwens helemaal niet erg hoor, ik heb al zijn wachtwoorden voor het geval dat maar ik maak er nooit gebruik van.

EV: nog een voor jou, Wat fijn dat je iemand hebt die je verhaal echt kent en met wie je erover kunt praten. En wat lief ook van Leo dat ze haar schrijfsels naar je gaat mailen. Je zult zien dat je er van opknapt. ze zijn écht leuk!

Mijne glittert ook al niet, het is vast een virus.

Nog een keer proberen:

Wellus, hij glittert wel. De eerste van EV ook. Jouw 2e zie ik niet.

haha, leuk, weet ik ook jouw naam LV

Na vandaag kan ik ook wel wat glitter en vrolijkheid gebruiken. Ivm privacy van iemand anders kan ik het beter niet op het forum kwakken, want er zijn teveel mensen die me kennen. Maar niet leuk
Later is nu
Speciaal voor jou, Dream.

LadyV, je eerste plaatje glittert wel, hoor! 2e zie ik ook niet.

Dream, die eerste van mij zie ik nog steeds niet glitteren. Die met de ijsbeer bedoel ik.
Nee, je hebt gelijk. Hij glittert niet maar geeft wel een glitterindruk

bedankt voor je plaatje.
Later is nu
quote:allalone schreef op 23 januari 2013 @ 13:54:

Yep..ook schuldig..

Wíl je niet meepraten, of vind je ons eng?

Dat hoeft niet he, je bent welkom
Deze is wel erg.. was het nou een Eenhoorn waarbij je een wens mocht doen? Of moet ik vanavond kouvatten in de tuin in een ligstoel?

Later is nu
LV, vind 't nu prima, maar op de lagere en middelbare school toch wel wat minder.

Nog erger bij mijn eerste dag op de middelbare school riepen ze in de aula één voor één de leerlingen om. Mijn moeder had mij onder mijn doopnaam opgegeven. Vreselijk, denk een zeer oude katholieke doopnaam. Sta je dan helemaal stoer te wezen, in één klap over.

Voor jou dreamer:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
EV, krijg toch een heel klein beetje een beeld door je opruim-topic. Mooie kleding, Gezien de maat moet je ook een heel goed figuur hebben.
Gaaf die eenhoorn zeg. Nou, als ik een wens mag doen, weet ik er wel een. Het is er ook maar één. Eén heule grote.

Oh wacht, ik weet er nog wel meer.

Maar die ene is echt het belangrijkst.

Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig naar jouw echte naam, Gatti. Die zeer oude katholieke doopnaam. Ik heb er trouwens ook twee. Gelukkig heb ik in het dagelijks leven wel een naam die ik altijd leuk heb gevonden. En natuurlijk ook EV.
Nou Gatti, stel je er niet teveel van voor. Ik ben ook maar 1.55m. dus je moet het even in proportie zien. Dank voor je compliment. Vooral die schaatsen staan me trouwens heel erg goed!
IK heb ook een hele lange naam. Niet Katholiek, wel oud. Maar de 'vertaling' is

'Machtige onder het volk' (dat is naam 1)

"Hij die goed is met de pijl"

2 van jongensnaam afgeleide namen. Toen ik de betekenissen las, vond ik ze ineens héél mooi. Mijn oma en haar voormoeders heetten ook zo, trouwens. En de combinatie komt volgens mij alleen bij mijn voormoeders voor.

EV, ik kan me heel goed begrijpen dat jij één hele grote wens hebt
Later is nu
EV-tje, je hebt mail lieverd!

Eindeloos...... you too.....
Die schaatsen bedoelde ik ook natuurlijk.
Mijn naam:
Gatti is de naam van een kat die ik gevonden had onder de toren van Pisa. Onder 't snot en poep, mager als een lat, chronische niesziekte, scheel, vrijwel blind.

Meegesmokkeld naar Nederland, hier heeft ze nog 5 jaar geleefd.

Omdat ze toen nog maar 'n week of 4 was denk ik dat ze mij enigszins als haar moeder zag, was altijd bij me.

Heel speciaal was ze. Schat van een beest.
quote:Gatti schreef op 23 januari 2013 @ 20:19:

Mijn naam: [afbeelding]

Jaaa. Grootvader!

Echt bijzondere naam, maar kan me voorstellen dat je daar op school niet op zat te wachten

Jullie zijn lekker bezig op FB
Later is nu
Later is nu
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eleonora schreef op 23 januari 2013 @ 19:41:

[...]

Wíl je niet meepraten, of vind je ons eng?

Dat hoeft niet he, je bent welkom Nee hoor, vind jullie absoluut niet eng maar kan geen plaatjes plakken. Deze lukt dan wel weer voor jullie allemaal..
Dankjewel allalone, leuk dat je meeschrijft, leest.

Ik plak een plaatje voor je

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wie mij privé gebericht heeft op facebook: ik heb straf van Mark Zuckerberg. Iemand had mij een heleboel vriendschapsvoorstellen gedaan, ik ging gezellig mensen uitnodigen. Kreeg ik een bericht dat ik te veel mensen uitnodigde!

Ze bieden een dienst aan en als je daar gebruik van maakt ben je ineens een stalker!

Hi Allalone, gelukkig dat je ons niet eng vindt!

terug.

Alleen meekletsen mag ook hoor, plaatjes hoeven niet.
quote:Gatti schreef op 23 januari 2013 @ 20:22:

Gatti is de naam van een kat die ik gevonden had onder de toren van Pisa. Onder 't snot en poep, mager als een lat, chronische niesziekte, scheel, vrijwel blind.

Meegesmokkeld naar Nederland, hier heeft ze nog 5 jaar geleefd.

Omdat ze toen nog maar 'n week of 4 was denk ik dat ze mij enigszins als haar moeder zag, was altijd bij me.

Heel speciaal was ze. Schat van een beest.Aaaaahhhhh..... Wat liefffff!
quote:Eleonora schreef op 23 januari 2013 @ 23:25:

Wie mij privé gebericht heeft op facebook: ik heb straf van Mark Zuckerberg. Iemand had mij een heleboel vriendschapsvoorstellen gedaan, ik ging gezellig mensen uitnodigen. Kreeg ik een bericht dat ik te veel mensen uitnodigde!

Ze bieden een dienst aan en als je daar gebruik van maakt ben je ineens een stalker!

Hi Allalone, gelukkig dat je ons niet eng vindt!

terug.

Alleen meekletsen mag ook hoor, plaatjes hoeven niet.

moeten we nu met z'n alleen Mark Zuckerberg gaan stalken?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven