seksvriend

22-01-2011 22:51 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij nu al tijden afvraag, waar en hoe vind je een seksvriend?

Iedereen lijkt maar zo gemakkelijk iemand te vinden om eens lekker mee te vrijen, als het uitkomt voor beiden.

Vrijheid blijheid, en geen lasten die voortvloeien uit relatie gedoe.

Ongecompliceerd genieten.

Dat wil ik ook!

De vraag blijft, hoe krijg je dat voor elkaar?

Iemand ervaring?

(Nee ik ben niet aan het hengelen! Ben erg benieuwd)
quote:friezinnetje schreef op 23 januari 2011 @ 20:13:

[...]

he Bianca, wil jij niet zo sjansen met die mannen hier. Egelviva heeft dit topic geopend!

[afbeelding]Sorrryyyy Friezzzz

Sorryyyyyyy Egeltje

En hoe denk jij dat ik aan Bianco kom dan Egel??

Maar ik wilde je niet de tip geven om een nieuwe keuken te laten plaatsen want dat gaat zo in de papieren lopen.
Bianco was ook eerst 'alleen' een sv... en ik zou nóóóóóóóit met hem gaan samenwonen of serieus worden!
Even een paar vooroordelen wegnemen, ieder zijn meug, maar geldt niet voor iedereen (in dezelfde mate):

-mysterieus blijven (ik ben van de heerlijke duidelijkheid en eerlijkheid, beestje bij de naam noemen, en zat mannen die dat dus juist heel fijn en boeiend vinden)

-geen viva-mannen? dat moet je idd vooral niet doen als je een wantrouwige aard hebt of heel onzeker bent! Denk dat er best heel leuke en betrouwbare viva-mannen tussen zitten. Lijkt me vervelender in je kroeg/omgeving/kennissenkring een "naam" te krijgen..

-internet blijft een gok, maar ken ook genoeg voorbeelden van missers uit de kroeg (iedereen kan zich overal anders voordoen dus, ook daar. Je zal risico moeten nemen en vertrouwen op je intuitie, altijd. Of er gewoon niet aan beginnen).

-ik kan juist in real life niet aan iemands neus of reacties zien of ie dezelfde soort seksbeleving heeft als ik. En daar begin je ook niet zomaar over. Dat kan dan weer wel op internet (openheid, directheid) en daardoor voor mensen met specifieke wensen of voorkeuren juist handiger elkaar te vinden..

Er zijn heel veel "gewone" sites voor heel andere doeleinden dan seks, waar mensen toch met elkaar in contact komen en zich ontpoppen als ontmoetingsplaats. Zoals bijv SecondLife. Dat lijkt me leuker in contact komen dan via een dating/seks- of relatiesite. Dat laatste staat zo "op zoek". Voordeel is dan weer dat je specifiek kan zoeken op wat jij zoekt in een seksvriend of seks.

Dan nog is het vaak wel de bedoeling "zonder gedoe", maar lukt dat niet altijd, omdat verwachtingen uiteen kunnen lopen of goede communicatie ontbreekt. Ook daar werkt helder en duidelijk het beste, krijg je later geen misverstanden. En ondanks bedoelingen van niet kunnen er toch "ongewenste" gevoelens ontstaan, en ook gedoe. Ongecompliceerd valt en staat dan met goede afspraken en vertrouwen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Bianca, is goed hoor!
@Suzy, goed verhaal!

Ik heb juist bij mensen die ik al (min of meer) kende uit de kroeg bijv. de ervaring gehad dat seksuele beleving erg afweek van de mijne.

En dan dacht ik dat ik toch goed beeld had tevoren.

Sowieso is een "naam" krijgen in mijn woonplaats geen goed idee denk ik, dan liever via mail en "date" duidelijk uitspreken wat de wensen zijn.
quote:Bianca40 schreef op 23 januari 2011 @ 20:09:

[...]

Ik heb er even wat spaties tussen gezet... je liep uit beeld

[afbeelding]Hoe doe je dat? Geef je les?
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:friezinnetje schreef op 23 januari 2011 @ 20:13:

[...]

he Bianca, wil jij niet zo sjansen met die mannen hier. Egelviva heeft dit topic geopend!

[afbeelding]Dank je
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:Bianca40 schreef op 23 januari 2011 @ 20:02:

Wie wil er nou een viva-forum-man als sv?

Ik zou dat niet willen, voor je het weet wordt je complete sexleven hier uitgepluisd en geanalyseerd... en dan wetende dat het over jou gaat? Brrrrr....Vivaforum mannen helemaal nix mee mee hoor .
quote:friezinnetje schreef op 22 januari 2011 @ 22:56:

Maar waarom zou je dat willen??Omdat ze daar zin in heeft denk ik dan maar.
quote:Bianca40 schreef op 23 januari 2011 @ 20:02:

Wie wil er nou een viva-forum-man als sv?

Ik zou dat niet willen, voor je het weet wordt je complete sexleven hier uitgepluisd en geanalyseerd... en dan wetende dat het over jou gaat? Brrrrr....Ik teken evt. wel een NDA.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2011 23:00
Reden: spam
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2011 23:01
Reden: spam
% gewijzigd
Ja, ik heb weinig ervaringen gelezen, ik heb er wel ervaring mee, op marktplaats een advertentie gezet, daar heb ik een paar leuke en een aantal minder leuke reacties opgekregen, op beide heb ik gereageerd. Uiteindelijk ben ik verder gegaan met een vrouw, we spraken af om eerst een poosje te mailen en te chatten via msn 1 op 1. In die mails en chats hebben we elkaar goed leren kennen, niet alleen de leuke dingen maar ook de minder leuke dingen, ik was versteld hoe snel we onze eerste afspraak hadden, we zijn samen ergens wat gaan eten en drinken om te kijken of de klik er was want sex zonder klik zit er bij deze man en ook bij haar niet in. Want dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan. Natuurlijk ben je dan best nerveus, we zijn beiden getrouwd en het verschil tussen sex en verliefdheid is al snel klein. We hebben daarna een stukje gelopen en ik heb haar drie kusjes gegeven, daarna hebben we onze ervaringen over de mail besproken. De drie weken erna hebben we veel over sex gemaild en gechat, dit was erg intiem en eigenlijk wisten we beiden van elkaar wat we fijn zouden vinden. Uiteindelijk een mooie hotelkamer gehuurd, eerst koffiegedronken en daarna samen in bad geweest en tussen de lakens gekropen. We hebben uren genuffeld, gevreeen, ik heb haar borsten bewonderd,het is gek, ik wil echt niet weg bij mijn vrouw maar wat is dit een ervaring, ik heb haar overal kleiene en grote kusjes gegeven, was erg gelukkig ze gaf me een werelds gevoel, ik voelde me eindelijk weer man, heb me 200 procent gegeven en ik weet zeker dat ook zij dat heeft gedaan.. We waren beiden voldaan en zien elkaar nu bijna elke maand.. W epraten opener over sex dan goedele en zijn eerlijk in wat we fijn vinden en wat niet... ik heb in mijn leven ongeveer 6 vrouwen gehad, dit is op sexueel gebied het toppunt. Waar gaat het om, vind de ware, kijk uit op marktplaats, speurders etc want 95 procent is commercieel en de datingsites was ik persoonlijk niet gecharmeerd van veel ruzie op de chat veel jaloezie etc.. Speurders vond ik een drama, marktplaats heb ik geluk gehad, heb er een fijne sexvriendin bij en zij een fijne sex vriend en geloof me we hebben ook onze moeilijke momenten maar blijven eerlijk en zijn naast de sex gewoon super goed bevriend.
ik zou het niet op internet zoeken

er is vast wel een kerel die je eens in de zoveel tijd spreekt (in de kroeg ofzo) en dat het dan altijd gezellig is.. zo iemand moet je hebben!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2011 22:59
Reden: hengelen
% gewijzigd
quote:cato__ schreef op 31 januari 2011 @ 16:34:

ik zou het niet op internet zoeken

er is vast wel een kerel die je eens in de zoveel tijd spreekt (in de kroeg ofzo) en dat het dan altijd gezellig is.. zo iemand moet je hebben!

En dat is ongeveer hoe ik het heb aangepakt.

Anyway; het "probleem" is opgelost.

Dank voor alle nuttige en minder nuttige, grappige en behulpzame reacties!

groeten Egel
.
quote:hello-kitty schreef op 08 februari 2011 @ 01:22:

Ik heb al bijna 6 maanden een sex-relatie met een collega. Ben stiekem toch verliefd op hem geworden! We kunnen goed met elkaar vinden en we bloeien tot een soort vriendschap. Nu heeft hij mij al een paar dagen lang genegeerd. Niet opnemen en beantwoorden van smsjes! Heb hem via een smsje verteld dat ik zwanger ben. Tot nu toe heb ik nog steeds geen reactie van hem. Wat moet ik doen! Help mij!

1. een nieuw topic hierover starten

2. wellicht dat hij niet reageert ivm je vorige smsje? Het is een sex-relatie, en jij bent verliefd geworden, is hij dat ook? Kan het zijn dat hij hier niet op zit te wachten en zich geen houding weet te geven?
...
Ik heb deze topic vanaf het begin aan meegelezen. Zelf heb ik al zeker 10 jaar een sexvriend. Wij zien mekaar 1x per week en hebben het dan samen geweldig. Mijn man weet hier van en heeft altijd gezegd, dat ik, zolang ik het fijn vind, er mee moet doorgaan. En de sex met mijn man is ook beslist niet slecht. Ik heb met mijn man sex uit liefde en met mijn sexvriend sex om de sex. Hoe ik aan hem gekomen ben? Hij is mijn oude buurman.
Ik ben zelf erg seksverslaafd, dol op seks. Het is inderdaad enorm moeilijk om een seksbuddy te zoeken, voor een fijne seksrelatie. Ben liefdes relaties beu,maar hou wel van wederzijdse respect. Waar vind ik zo'n persoon? Het moet ook anoniem kunnen blijven..
Ik zie hier iets tot stand komen!!!
Is dat zo enjoy? Ik wil ook wel een visakte namelijk... hahahaha

Alle gekheid op een stokje, op de (engelse titel!) geheime flirt punt nl zitten gemiddeld 10 mannen op 1 dame... keuze zat lijkt me... En nee, da's niet zo mijn ding, geef mij maar een IRL date, want voor een SV heb je echt meer nodig dan bij een ONS. Dan moet er wel een soort klik zijn, het moet we goed voelen.
ik ben beschikbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven