Check up voor de daad..

24-01-2013 16:30 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je stapt de douche onder, werkt je stoppeltjes bij,je was je truusje van binnen en van buiten, smeert je daarna lekker in met bodylotion,kleed en doft je zelf mooi op, en huppekee naar de gene toe waarvan je al weet er is een kans dat...en gemeenschap plaatsvind.

Een voorbeeld: Je zit op de bank samen, je bent elkaar al lekker aan het opvozen, alles wordt heter vuriger en het moment komt dat truus aan de beurt is, maar dan slaan er in ene alarmbellen af, ik moet checken of truus nog wel fris is,meestal zeg ik dan ik ga nog even naar de wc ofzo... Hebben meer vrouwen dat? Of is het een fobie?
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 24 januari 2013 @ 16:39:

'Schat, ik moet even mijn Truusje checken op properheid! Ben zo terug!'

Gezellig. Als je dat in mijn schoonfam zou zeggen dat zou men denken "Mens, keil er zo'n blokje in, zet 'm aan, klaar"
quote:deurkrukje schreef op 24 januari 2013 @ 16:39:

Ja lauw water, elke ochtend en avond zeker fris, heb en hou graag een fris kutje, er mag alleen met condoom ingegaan worden, ik hoef geen sperma erin, het moet clean zijn.Ah, oke dit is dus niet echt. Gelukkig.
quote:usena schreef op 24 januari 2013 @ 16:42:

Ja als je van 'Truusje' naar 'kutje' gaat kan het niet meer missen, jij bent zo een vent.Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...
Ik hoop dat je geen kinderen wilt Deurkrukje. Onhygiënische, ranzige bedoening hoor! Jakkes. En wat lopen er dan een hoop vieze vrouwen rond, alle dames die ooit moeder zijn geworden, of vrijen zonder condooms!
Ik heb een zoon van 5 , ter wereld gebracht met een opgeslagen handje, en ik slik inderdaad de pil door maar dat is meer voor mijn hormoonbalans,maar moet zeggen,je begint er wel aan te wennen niet te menstrueren en die frisheid te ervaren,neem na 3 strips wel een stopweek,maar voel mijzelf lekkerder bij het doorslikken.
Gut, ik weet wel zeker dat dit gewoon een of andere vent is. Kan niet anders.
quote:deurkrukje schreef op 24 januari 2013 @ 16:39:

Ja lauw water, elke ochtend en avond zeker fris, heb en hou graag een fris kutje, er mag alleen met condoom ingegaan worden, ik hoef geen sperma erin, het moet clean zijn.Jeetje, wat jammer zeg, ik trapte er met blote ogen in. Jij bent ook al een of andere Sjaak Trekhaak.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 24 januari 2013 @ 16:44:

Ik hoop dat je geen kinderen wilt Deurkrukje. Onhygiënische, ranzige bedoening hoor! Jakkes. En wat lopen er dan een hoop vieze vrouwen rond, alle dames die ooit moeder zijn geworden, of vrijen zonder condooms!Ja getver! En nou heb ik weer een nieuw probleem waar ik voor in therapie moet.
Oh je bent onbevlekt ontvangen?
Doe Truus de groeten!
De psychiaters krijgen het nog druk met al die vrouwen die nu een psychisch probleem erbij hebben.
Opgeslagen handje? Wat betekent dat?
Als je je 'Truus' gewoon dagelijks goed netjes en schoon houd zou ik me er niet zo druk om maken...

En helemaal als je net daarvoor je 'Truus' van binnen(???) en van buiten hebt gepoetst.
quote:deurkrukje schreef op 24 januari 2013 @ 16:44:

Ik heb een zoon van 5 , ter wereld gebracht met een opgeslagen handje, en ik slik inderdaad de pil door maar dat is meer voor mijn hormoonbalans,maar moet zeggen,je begint er wel aan te wennen niet te menstrueren en die frisheid te ervaren,neem na 3 strips wel een stopweek,maar voel mijzelf lekkerder bij het doorslikken.Pil doorslikken en hormoonbalans??? Mens, als iets je natuurlijke hormoonbalans verstoord is dat wel zoiets onnatuurlijks als de pil
anoniem_38608 wijzigde dit bericht op 24-01-2013 16:48
Reden: quote toegevoegd
% gewijzigd
Vingeren doe(t) je (partner) ook met van die plastic handschoentjes aan zeker?
Truus

Joh, Truus gaat alleen maar stinken van dat gedrenk ik lauwwarm water (bibber!)
Later is nu
Misschien een plasje om te voorkomen dat later een volle blaas in de weg zit. Och, en je moet je tenslotte ergens druk over maken.

Zit je haar goed?
quote:missy_Acy schreef op 24 januari 2013 @ 16:47:

Opgeslagen handje? Wat betekent dat?Dit denk ik
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ik me nu afvraag he, zullen die gasten nou achter hun bureautje thuis zitten;

"Ulgh, nou ga ik effe lekker een accountje op het Viva forum aanmaken en dan ga ik me even lekker afberen op al die vrouwtjes met een mening en de manier waarop ze hun Truusje fris houden. Geil."
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 24 januari 2013 @ 16:42:

Truus checken krijgt ineens een hele andere lading dan, Melpomene!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 24 januari 2013 @ 16:42:

Truus checken krijgt ineens een hele andere lading dan, Melpomene!

Kun je wel zeggen. De rillingen lopen me over de rug. 't Is best een prettige schoonmoeder (beetje nors, en natuurlijk houdt mijn man het meest van haar en kent ze hem het allerbeste), maar in deze context... oei!

Mijn man noemt haar nog wel eens speels 'die ouwe doos'
Opgeslagen handje betekend dat het kind een vuistje maakt ter hoogte van zijn of haar eigen oortje op het moment dat naar buiten komt " ook wel supermanbevalling" genoemd wat de verloskundige zei
Waarom eigenlijk zo rond hoeren en sloeren als er boven een kind van 5 ligt?
En je bent ook al bang om te poepen bij je partner.

Ja, je hebt een fobie. Meerdere.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Dreamer schreef op 24 januari 2013 @ 16:47:

Truus

Joh, Truus gaat alleen maar stinken van dat gedrenk ik lauwwarm water (bibber!)Kan iemand de adviezen even samenvatten? Dan kan ik ze aan mijn schoonmoeder Truus doorgeven. Ze walmt weleens een beetje. Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven