Sneeuw!

26-01-2013 10:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk, hier sneeuwt het weer, bij jullie ook al?

Ik las dat t vanmiddag gaat dooien, vind t ook wel prima als ik straks weer zonder begeleiding de deur uit mag, maar toch, sneeuw vind ik leuk
Waar is hier? Hier nh niet
Normaal vind ik sneeuw ook leuk maar zit al thuis sinds deeerste vlokken. En ik verveel me dood.

Als het gaat dooien kan ik tenminste naar buiten.
De laatste spurt sneeuw van het jaar is onderweg! Achter die strook zit 'warme' lucht, dus alles zal ook vrij snel weer smelten.

Kuzu, nog even geduld, volgende week gaat het dooien!
quote:redband schreef op 26 januari 2013 @ 10:16:

Waar is hier? Hier nh nietBen ik ook benieuwd naar? En zijn het grote vlokken? Blijft het liggen? Moet straks nog met auto weg maar word daar met sneeuw (en ijzel) nooit zo blij van
Hier nog niets, zon schijnt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sg, morgen al met veel regen dus is de sneeuw ook meteen weg.
Hier oik niet kurkdroog
Kuzu, ik ben ook sociaal ingesneeuwd, ben nl hoogzwanger. En toch vind ik het leuk:)

Redband: ik zit in zuidholland, regio den haag. Kijk maar op buienradar, er komt eer flink pak aan volgens mij!
Zonder begeleiding de deur uit?

Ben die sneeuw kits en kits beu.
Ook hier sneeuwt t helaas weer flink door. Ik ben t nu wel zat hoor.

Regio: tussen R'dam en Den Haag.
Hier, omgeving Nijmegen, nog geen sneeuwvlokje te zien.
quote:sallie68 schreef op 26 januari 2013 @ 10:24:

Ook hier sneeuwt t helaas weer flink door. Ik ben t nu wel zat hoor.

Regio: tussen R'dam en Den Haag.

Oh echt, jij zit er middenin??

Warme lucht is onderweg!
Kut sneeuw!
Midden nederland nog geen vlok te zien.

Stomme sneeuw!Heb al 2 antibiotica kuren achter de rug omdat mijn Astmalongen blijkbaar niet tegen de sneeuw/vrieskou kunnen ....ik wil warme regen en een zonnetje!En mijn auto ook!Die pekel is echt moordend!
Mee eens, Cherke! zodra het dooit gaan we de auto's met de hogedrukspuit aan de onderkant schoonspuiten. Ik kan het ook niet aanzien, die vieze bruine moddersneeuw. de eerste dag was het mooi, nu wil ik voorjaar..... (beterschap trouwens!)
Sneeuwt nog niet hier, maar volgens buienradar kan 't ieder moment beginnen te sneeuwen... Ben het zóóó zat! Die kou en dat sombere weer...Bah
Maar dat is dan mijn mening...
Sneeuwt het hard groupie of motsneeuw
hier valt ook iets naar beneden.
Ik heb eerder al gezegd dat t flink sneeuwt, maar t is ook best koud. Volgens mn app is t -3, maar voelt t aan als -12. En dat zou best eens kunnen als je ziet hoe hard de sneeuw waait.

Brrrrrr .... ik wil zon en minimaal 20 graden!
@xanluca

Bedankt.Komt goed hoor!

Mijn auto is al een oud beestje maar brengt me overal waar ik moet zijn dus als die sneeuw weg is trakteer ik hem op een luxe poetsbeurt

Ik zie trouwens ook precies waar die honden plassen (voor mijn deur)...gatsie die gele sneeuw is zooooo goor!
Vanaf volgende week schijnt het weer een graad of 15 te zijn.
in Den Haag sneeuwt t
Hier in Rotterdam valt een beetje motsneeuw. Het zou vanmiddag over gaan in regen. Ben benieuwd.

Dinsdag wordt het 8 graden met meer dan 10 mm regen, dus dan zullen de straten wel schoon spoelen.
kudt sneeuw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven