Sneeuw!

26-01-2013 10:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk, hier sneeuwt het weer, bij jullie ook al?

Ik las dat t vanmiddag gaat dooien, vind t ook wel prima als ik straks weer zonder begeleiding de deur uit mag, maar toch, sneeuw vind ik leuk
Sneeuw vnd ik precies 3 dagen leuk. In nederland dan he. Daarna moet het gewoon weg. Maar jottem, het wordt warmer en aangezien dinsdag 15 mm regen met 12 graden celcius geeft is dinsdagavond al die bagger weer weg :-)
Hier schemert de blauwe lucht door de bewolking.
Om warm te blijven even mee swingen met radio veronica.

Sugarhill Gang
zuid west nederland: het sneeuwt best hard!
Gets hier ook sneeuw....en harde wind. En ik moet zo weg op de fiets. Zo geen zin in....
Hier sneeuwt het (midden-nederland). Maar van mij mag het weg. Schijtsneeuw. Het werkt ook rot in deze sneeuw . Ik ben postbezorger, dus niet echt blij met die sneeuw.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik wil dat alle sneeuw en ijzel weg is en blijft vanaf volgende week donderdag. Want dan ga ik-eindelijk- weer lessen en dan wil ik geen gedoe met gladheid.
quote:Vanaf volgende week schijnt het weer een graad of 15 te zijn. 8:-)8Kijk, dat zijn goede berichten.
Ben ik dan de enige die echt baalt dat de sneeuw en het ijs straks weg zijn ? Ik vind het echt gezellig en mooi
DIKKE vlokken hier!

Noord Holland is weer spierwit aan het worden,.....
quote:souso schreef op 26 januari 2013 @ 11:03:

Ben ik dan de enige die echt baalt dat de sneeuw en het ijs straks weg zijn ? Ik vind het echt gezellig en mooi

Nee, hoor, ik vind het ook jammer.

En ik wil nog zo graag schaatsen op de vijver hier in het parkje...
quote:souso schreef op 26 januari 2013 @ 11:03:

Ben ik dan de enige die echt baalt dat de sneeuw en het ijs straks weg zijn ? Ik vind het echt gezellig en mooiIk vind het ook jammer! En sneeuw en ijs somber??? Met Regen en smeltzooi op straat vind ik het een stuk grauwer dan in deze gezellige witte wereld.
Hier in de buurt van Vinkeveen sneeuwt het nu ook. Mag van mij ook nu wel over zijn.
Hier is het opgehouden met zachtjes motsneeuwen en komt het nu met bakken uit de lucht. Lekker dan.
Hier Brabant, tegen de grens van Zeeland, ook al weer ff sneeuw. En veel ook!

Ben het ook beu die kou, gladheid etc etc. Ik wil lente!!!!!!!!!!
Ik heb geen idee of hier nog sneeuw komt dus maar snel het kippenhok schoonmaken.

De rest van het weekend hoef ik toch de deur niet meer uit.
Hier sneeuwt het ook behoorlijk, alles is weer wit! ( Zuid Holland)
Hier ook weer sneeuw vind t ook jammer dat de sneeuw weg gaat ziet alles er zo clean en mooi uit praktisch is anders zit ook hoogzwanger thuis met een kleine dus beperkt helaas maar ja om straks weer weken tegen de regen aan t kijke zie ik ook niet zitten . Maar goed het Nederlandse weer zorgt wel is voor verassingen dus wie weet snel zonder jas buiten
Goddank hier (plaatsje in Gelderland) geen sneeuw. Laten we dat dan maar vooral zo houden, die flauwekul heeft nu al lang genoeg geduurd.
Van mij mag het warm water gaan regenen!
quote:Rara70 schreef op 26 januari 2013 @ 11:43:

Van mij mag het warm water gaan regenen!Ach, we hikken alweer tegen februari aan en dat is de kortste maand en dan is het alweer maart. Zo gebeurd. Gelukkig.
Hier in Amsterdam sneeuwt het inderdaad ook tot mijn stomme verbazing... Ik dacht dat we klaar waren eigenlijk.
hier sneeuwt het ook sinds 5 minuten
020 ook. Beetje jammer, ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Kom maar hoor meiden, er is voor ieder een stoeltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven