Geen vriendinnen

30-07-2012 08:23 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Binnen de peilaar Relaties is een topic geplaatst waarin aan forummers werd gevraagd: "Hoeveel echte vriendinnen heb jij?"

Het blijkt dat er meer meiden/vrouwen zijn zoals ik; zonder echte vriendinnen maar wel met de behoefte aan een vriendschap of vriendschappen. Ik herken veel in de reacties op het topic waarin werd geschreven over schaamte (niemand op je verjaardag..). En in reacties waarin is geschreven dat het voornamelijk komt door 'sociaal niet zo sterk zijn'. Ook dit is (helaas) bij mij van toepassing.

Misschien is het een idee dat er een meeting wordt georganiseerd tussen alle meiden/vrouwen op dit forum die zich daar ook in herkennen. Dus alle meiden/vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap maar niet weten hoe dit aan te pakken of waarbij het stomweg niet lukt. Het idee is dus eigenlijk dat we eens met zn allen afspreken. De drempel is dan voor iedereen denk ik (ook voor mij) wat lager omdat de schaamte geen rol meer hoeft te spelen (we weten het immers van elkaar..). Wie weet groeit er een mooie vriendschap op binnen de groep (of meerdere) of wie weet klikt het goed voor gewoon herhaaldelijk afspreken met de hele groep.

Ik hoor graag of er interesse is
oei, een foutje zie ik.. mijn email is:

lust4life02@hotmail.com

was de nul vergeten :S

Groetjes!
Hoi meiden,

Ik heb het oproepje & een aantal reacties gelezen. Herken een aantal punten wel. Daarom reageer ik. Want het is belangrijk om leuke, nieuwe vriendschappen aan te gaan. Ben zelf 33 jaar, soms een beetje verlegen. Woon en werk vlakbij Rotterdam. Hobbies zijn o.a.: theeleuten, filmhuis films, exposities bezoeken, creatief bezig zijn.

Warme groet, Pien
Wauw, een heel topic! Hier word ik blij van. Nieuwe vrienden maken is namelijk mijn zwakste punt.

Ik (38, omgeving Dordrecht) heb al op pippipien haar oproepje gereageerd maar het lijkt me ook heel leuk om een keer met een groepje meiden 's avonds iets te gaan drinken in Rotterdam of omgeving, ben al eeuwen niet meer 'uit' geweest namelijk.
Hoi allemaal,

Zijn er nog meer mensen die uit de regio Rotterdam komen?

Had al eerder gereageerd, zie dat mensen uit verschillende regio's komen.

Is het een idee om een cultureel / creatief iets te plannen?

Groet, Pie
Ik heb een voorstel:

Maandag 11 februari naar het China Light Festival in Rotterdam. Vantevoren een hapje eten in een tentje op de Nieuwe Binnenweg, waar ook goedkope hoofdgerechten zijn voor degenen die niet zoveel willen besteden. Daarna met zn allen naar het festival lopen.

Degenen die op tijd naar huis willen, kunnen dan gaan wanneer ze willen.

Wie gaat mee?
Hoi!

Lees net dit topic, had zelf ook al een oproepje geplaatst over meiden in de omgeving Rotterdam.

Ook ik ben op zoek naar leuke meiden uit Rotterdam of omgeving om leuke dingen mee te ondernemen.

Ik zal me even voorstellen: Ik ben 24 jaar en woon in Rotterdam. Ik werk als juf op een basisschool en houd ervan om dingen te doen, liefst echte meidendingen: theeleuten, filmpje kijken, high-teaen, uiteten, spelletjes, winkelen, reizen, dagjes weg.

Zat er aan te denken om een facebookgroep te maken voor meiden uit Rotterdam waar je jezelf aanmeld en van daaruit activiteiten worden geplant.

Heb zoiets al eerder gehad en dat was altijd erg leuk!

Maandag 11 februari kan ik helaas niet, anders had het me wel heel leuk geleken.
Hoi Juffie,

Wil je mij mailen? Haarspeld_viva@hotmail.nl

Ik ben ook 24 jaar en werk ook met kinderen!
Heel herke

Oude

Heb e

Ik we

Hou

Ben geen stapper.

Ben

Al
anoniem_173201 wijzigde dit bericht op 12-11-2015 14:46
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
quote:haarspeld schreef op 27 januari 2013 @ 16:25:

Hoi Juffie,

Wil je mij mailen? Haarspeld_viva@hotmail.nl

Ik ben ook 24 jaar en werk ook met kinderen!Ik heb je gemaild!
@ZwarteZwanen: check als je tijd hebt je mailbox even. Die is nl vol en ik probeerde je te maillen hahahaha
Love it! Zijn er nog dames (30-45) uit Twente?
Nog mensen uit Zaanstad ?
Heel herkenbaar allemaal!

Zwolle of omgeving?
Nog mensen uit de regio Rotterdam die van beeldende kunst, natuur, cultuur houden???
Leuk idee zeg. Ik ben anouk en ik vind het ook lastiger om contacten te onderhouden, ik ben 19 jaar, en kom uit zuid holland. Ik zou het ook erg leuk vinden om met mensen in contact te komen die in dezelfde situatie zitten. Groetjes Anouk
Wees jezelf.
Hoihoi,

Door omstandigheden (verhuizen etc) helaas niet veel vrienden meer over.

Ik woon in de buurt van Oosterhout (nb) en ben 35.

Geen kinderen, wel huisdieren en gelukkig getrouwd.

En op zoek naar iemand om vriendinnendingen mee te doen?

Toevallig iemand een beetje in de buurt?

groetjes
Misschien een leuke tip, vooral voor denk ik 25+-ers (maar misschien vergis ik me en is rond de 20 ook prima).

Ik heb Fellas ontdekt. Het lijkt op NMLK (nieuwemensenlerenkennen) maar ik vind het laagdrempeliger en het kost overigens ook bijna niets. Ontspannen manier om nieuwe mensen tegen te komen en sowieso om leuke dingen te doen.

Nieuwe mensen zijn van harte welkom en je kan zelf bepalen in welke regio je aan welke activiteit mee doet. Of je organiseert zelf iets.
Hoi Anouk, waar in Zuid Holland woon je? Ik woon zelf in omgeving van Leiden en ben 21 jaar. Als je het leuk vindt kunnen we mailen om elkaar beter te leren kennen! Groetjes
Hoi meiden,

wat een leuk topic. Heel herkenbaar allemaal. Ik ben 23, studeer, woon in de buurt van Utrecht.

Ik zou het leuk vinden om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven