Onzekerheid..

27-01-2013 17:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Wees niet zo onzeker over jezelf, je bent een leuke gast. Dat zij nu jouw uiterlijk noemt als argument was waarschijnlijk omdat ze iets moest verzinnen omdat je haar aan het bestoken was met berichtjes enzo.
Ach jongen toch, ben je serieus? Je bent echt niet lelijk. En als iemand 2,5 jaar wel met je uiterlijk kan leven en dan ineens niet meer, is er met diegene wat mis.

Als je graag iets zou willen veranderen, zou je een keer naar een andere kapper kunnen gaan, je haar zou wat leuker kunnen. Maar dat is het enige commentaar wat ik zo op je foto kan verzinnen hoor.
sorry ben ik de enige die de foto nep vind over komen te rechte lijnen allemaal. Dat bruin bij de muur, of het ligt aan mijn oude laptop. Als het wel echt is, lekker laten gaan, (bijna) iedereen is gewoon mooi om hoe die is
Ik weet niet of dit topic serieus is, maar vooruit. Als je geliefde zoiets over je zegt, degene waar je het meest kwetsbaar bij bent, geeft dat een grote deuk in je zelfvertrouwen. Probeer zo goed en zo kwaad als het gaat dat naast je neer te leggen. Het staat je in de weg, het verpest de leuke dingen voor je. Ik kan van alles zeggen over je uiterlijk, maar dat gaat je niet beter doen voelen. 1 keer terug denken aan wat die ex van je heeft gezegd, en alle positieve woorden van hier doen er niet meer toe voor jou.

Het gaat erom dat je met jezelf tevreden kunt zijn, dat vinden anderen prettig, dat ze een leuke vrolijke jongen tegenkomen. Niet eentje die onzeker is, dat is wat iemand onaantrekkelijk maakt. Dus kop op, en probeer die nare opmerking van je ex te vergeten en te vertrouwen op de overige hele leuke meiden die echt bestaan in deze wereld, die jou echt oprecht leuk vinden.
Ik wil niet lullig doen, maar een kapper of wat gel zou geen overbodige luxe zijn.
Je ziet er uit als een leuke jongen (wel een beetje te jong voor mij ). Je bent ook nog wat te jong om een "liefde van je leven" te hebben.. Maak je niet druk, laat het gaan.. Het is normaal dat je je kut voelt als het uitgaat met je vriendin, maar ga niet zo aan jezelf twijfelen!

Ohja, het lijkt een beetje alsof je moeder je haar knipt (no offence) ga eens naar een (andere) kapper, die dan een flink stuk van je haar af haalt..
Allereerst: allemaal bedankt voor de reacties! Het doet me wel goed, aangezien mijn beeld van vrouwen wel een beetje misvormd was door haar. Het kan inderdaad misschien zo zijn dat ze dat maar als reden noemde, omdat ze niet echt een duidelijke reden was.

Ten tweede, bedankt voor de tip over mijn haar. Gelukkig heb ik aankomende woensdag een kappersafspraak gepland staan, dus dan gaat er weer wat af!

En als laatste, cookie-dough, hoezo zou het nep zijn? Die houten rand is de rand van de bed en dat daarboven is gewoon de muur..
Ruben, dat komt omdat het zo ingezoomd dan zie ik het heel lastig en lijkt het alsof het getekend is snap je , dat ligt niet aan jou dan dus

Leuke kleding en leuk kapsel en op zijn minst een vrolijke jongen is het belangrijkste om aantrekkelijk te zijn
Met je uiterlijk is niks mis hoor.

Je hangt er alleen nogal sloom bij, als dat je alledaagse houding is, zou ik graag wat peper in de bekende plek stoppen bij je.
quote:Splinter02 schreef op 27 januari 2013 @ 17:39:

Met je uiterlijk is niks mis hoor.

Je hangt er alleen nogal sloom bij, als dat je alledaagse houding is, zou ik graag wat peper in de bekende plek stoppen bij je.Bedankt voor je reactie, maar nee hoor, zo lig ik er niet altijd bij. Haha!
Niet iedereen lijkt natuurlijk op Brad Pitt of George Clooney. Maar jij hoeft je niet te schamen voor je uiterlijk vind ik. Oke je zit nogal onderuitgezakt maar dat is wel te verhelpen zoals Splinter

opmerkte...

En ja, na 2,5 jaar de verkering uitmaken omdat zij jou niet knap genoeg vindt? Dan zat zij daar eerder kennelijk niet mee.

Ik zou wel voor een ander kapsel gaan en dan niet alleen een stukje eraf maar gewoon een vlotter model.

Een goede kapper kan daar wel een advies over geven...
Oh schat ga alsjeblieft naar de kapper.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
je bent een leuke jongen om te zien, dus maak je niet druk.
Wees jezelf....
Je hebt een hartstikke normaal tot leuk uiterlijk. Je kapsel is alleen stom en je hangt er als een zoutzak bij, dat vinden meiden niet aantrekkelijk.

Ff naar de kapper, rechtop en fris erbij gaan staan en je hoeft je echt nergens zorgen over te maken hoor!
oeps veel te lange link.. fryer Tuck uit Robin Hood doe je me aan denken met dat kapsel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven