Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
donderdag 17 januari 2013 om 08:07
Dank je viev. Nee, ik ga niet naar de begrafenis (je brengt me door de war..met een v of een f?), heb met mijn tante gebeld. Hij is in vrede gestorven.
Hier ligt sneeuw... bij jou ook? Was het bij jou in de buurt waar de helicopter is neergestort? Wel schrikken, zeg!
Die nare nachtdienst was meer horror, kan ik hier niet vertellen. Daar helpt een massage niet.
Wat heb je allemaal gedaan in je weekend?
Hier ligt sneeuw... bij jou ook? Was het bij jou in de buurt waar de helicopter is neergestort? Wel schrikken, zeg!
Die nare nachtdienst was meer horror, kan ik hier niet vertellen. Daar helpt een massage niet.
Wat heb je allemaal gedaan in je weekend?
maandag 21 januari 2013 om 12:50
Hi Cranberry! De mooiste man is van viev . leuk dat je naar Ohrid (of in de buurt van ) gaat. Vertel, ga je vliegen? Zo ja welke airline? En waar slaap je in Ohrid?
Ik wil er ook weer heen deze zomer, maar nu moeten we wrschl. ook verhuizen dit jaar.. dat is wel prijzig ook.
Viev, hoe was je weekend? Heb je je lekker laten verwennen??
Ik wil er ook weer heen deze zomer, maar nu moeten we wrschl. ook verhuizen dit jaar.. dat is wel prijzig ook.
Viev, hoe was je weekend? Heb je je lekker laten verwennen??
maandag 21 januari 2013 om 22:16
Ik heb aantal jaren all in gedaan in Spanje en nu wil ik eens totaal een ander land. We zijn op zoek naar hotel, cultuur, mooi weer en leuke mensen. Na vele verhalen op zoover ben ik enthousiast geworden en na jullie verhalen hier helemaal! Ben aan het rondkijken op het internet, wil wel gewoon met een reisorganisatie maar wel hotel/appartement.. nog geen idee!
dinsdag 22 januari 2013 om 08:46
Ik ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent. In ieder geval kun je met jetair vanuit Brussel goedkoop vliegen, dat is sinds kort. De mensen in Ohrid zijn heel hartelijk, je vind er veel cultuur in de zomer is het er meestal heel mooi weer. ( We hadden verleden jaar niet 1 dag onder de 30°). Je kunt er heerlijk eten en drinken voor een habbekrats, mijn tip : Belvedere restaurant aan de promenade.
Zoover heb ik nog niet gelezen, moet ik eens googlen. Op virtual tourist vind je veel mooie foto's en indrukken. Veel plezier! Wanneer heb je vakantie dan?
Hoe gaat het met je viev? Druk met werk??
Zoover heb ik nog niet gelezen, moet ik eens googlen. Op virtual tourist vind je veel mooie foto's en indrukken. Veel plezier! Wanneer heb je vakantie dan?
Hoe gaat het met je viev? Druk met werk??
vrijdag 25 januari 2013 om 09:12
Ik heb ja gezegd, maar ben 2 dagen helemaal van de kaart geweest. Had het niet aan zien komen.
Cranberry, je mag me feliciteren hoor
We hebben verder nog geen datum of locatie. Macedonie? Nederland? London? We zien wel.
Cranberry, veel plezier in Ohrid, zo mooi. Op zich heb je aan het meer genoeg hoor, kun je heerlijk in zwemmen.
Cranberry, je mag me feliciteren hoor
We hebben verder nog geen datum of locatie. Macedonie? Nederland? London? We zien wel.
Cranberry, veel plezier in Ohrid, zo mooi. Op zich heb je aan het meer genoeg hoor, kun je heerlijk in zwemmen.
vrijdag 25 januari 2013 om 10:16
Cranberry, je kunt heerlijk in het meer zwemmen, vanaf een bootje erin springen. Zoek het blauwe houten bootje , ligt bij "Gigolo" en dan vragen ! Ook in Struga kun je heerlijk zwemmen, vanaf een waterfiets bijv.
Viev, een bruiloft deze zomer!!!! Gaan we ons dan toch zien deze zomer? Kijk dat bedoel ik nou met dat balletje!!!!
Viev, een bruiloft deze zomer!!!! Gaan we ons dan toch zien deze zomer? Kijk dat bedoel ik nou met dat balletje!!!!
dinsdag 29 januari 2013 om 20:24
woensdag 30 januari 2013 om 09:03
Ik ken de hotels eigenlijk niet zo goed daar, maar een zwembad is ook fijn hoor.
Even kijken of Corendon een leuke aanbieding heeft ofzo.
Nee, nooit taal of cultuur problemen gehad. De cultuur is ook niet zo anders. Ze lopen alleen een jaar of 30 achter, maar mijn vriend zelf niet omdat hij veel heeft gereisd. Dus dat zit allemaal wel goed.
Even kijken of Corendon een leuke aanbieding heeft ofzo.
Nee, nooit taal of cultuur problemen gehad. De cultuur is ook niet zo anders. Ze lopen alleen een jaar of 30 achter, maar mijn vriend zelf niet omdat hij veel heeft gereisd. Dus dat zit allemaal wel goed.
woensdag 30 januari 2013 om 14:08
Cranberry: Van mijn vriedin weet ik dat in hotel Granit een nieuw zwembad in de maak is, moet wel al klaar zijn. Zij heeft destijds bij Arke geboekt. Hotel Granit ligt niet in Ohrid, maar een taxi kost 2-3 euro, of over het meer met een bootje, ben je zo in Ohrid.
Viev, wat trek je dan aan voor je bruiloft? Wat denkt je vriend??
Viev, wat trek je dan aan voor je bruiloft? Wat denkt je vriend??
zaterdag 9 februari 2013 om 07:53