Groningen

23-01-2013 10:59 21 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb wat berichtjes op het prikbord gelezen en heb besloten om ook een berichtje te plaatsen. Ik merk dat ik niet zo goed weet wat ik hier neer moet zetten, dus ik doe een poging!

Ik ben 23 jaar, student en woon sinds een half jaar in Groningen. Ik merk dat ik sociale contacten in de buurt toch begin te missen. Ik hou van films, boeken, terrasjes, discussies, winkelen en uit eten gaan! Ik ben spontaan en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Het lijkt me heel erg leuk om andere meiden hier in Groningen in contact te komen. Dus als je het wat lijkt, laat van je horen
Alle reacties Link kopieren
Heey

Ik ben 29 woon ongv 30 min van de stad

altijd in voor nieuwe contacten

Liefs,
Hoi hoi

het lijkt mij een leuk idee om eens een x met elkaar af tespreken,, misschien zijn er nog meer dames die zich bij onze groep aan willen sluiten ;)

Groetjes
Wat leuk reacties te zien! Ik had al een paar dagen niet gekeken, excuses voor de late reactie.

Waar wonen jullie in Groningen? Studeren jullie nog of hebben jullie een baan?
Heey meid ik heb je gemaild
Hoi!

Ik ben 24 jaar en ik woon ook pas een half jaar in Groningen.

Ik ken hier nog niet zo veel mensen en dat is af en toe wel wat saai.

Op dit moment studeer ik helaas niet meer en ben ik aan het uitzoeken wat ik wil. Het lijkt mij leuk om een keer iets te drinken :-)

Groetjes!
Heb je mij gemaild op mijn emailadres of via viva? Ik kan zo namelijk geen mail vinden! mediocrity89 at gmail dot com ?

Leuk om te zien dat er meerdere mensen zijn die toch wel behoefte hebben aan sociaal contact :-)
hey

ik ben 25 jaar en woon een half uurtje van groningen af. ik hou erg van films,boeken en lekker de stad in gaan.

lijkt me leuk om je beter te leren kennen.

groetjes
Heb je nu gemaild op gmail
@Miranda

Ik heb over je mailtje heen gelezen, excuses! Heb je net terug gemaild.

@Maaike

Mail is onderweg!

Hebben jullie nog spannende plannen voor het weekend?
Ik hoop dat er eventueel nog plaats is voor mij, haha.

Ik ben 21, woon al heel m'n leven in Groningen en sta open voor nieuwe contacten.

Ik hou ook van films / documentaires, muziek, uitgaan, en winkelen uiteraard.

Groetjes
Hey meiden!

Ik ben 21 en ik woon in een dorp 15 km van Groningen.

Het lijkt me leuk hierbij aan te sluiten!

Wat ik leuk vind? Nja eigelijk veel wat hier boven ook al is genoemd ;) Shoppen, winkelen, uitgaan etc...

Groetjes!
Hallo! Ik ben 24 ben net afgestudeerd en woon in de stad! Het lijkt me ook hardstikke leuk wat nieuwe meiden te ontmoeten. Hou van sporten, winkelen, uitgaan, en lekker eten, oja ook films, eigenlijk van hetzelfde! Klinkt als een gezellig groepje zo ;)
Ik hoop dat dit topic nog in de gaten wordt gehouden door TS, ben anders wel benieuwd naar reginanas en koekiemonster24.
We kunnen natuurlijk ook een facebook groepje aanmaken?
https://www.facebook.com/#!/groups/414434301966714/

is een groep voor groningse meiden van alle leeftijden.
Heyy leuk miranda! alleen de groep laadt niet, weet niet of het aan mij ligt of aan de link!
Hoi hoi,

Sinds kort heb ik een vriend die dus in Groningen woont.

Om het weekend ben ik bij hem.

In mijn woonplaats heeft hij wel vrienden zitten. Maar ik ken dus niemand in Groningen. Ondanks dat we het weekend samen zijn, vinden we het ook fijn om soms wat dingen apart te doen. Zou het leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen, om samen leuke dingen mee te doen.

vlindertje789@gmail.com
https://www.facebook.com/groups/414434301966714/

Hoop dat deze beter is.
@ koekiemonster24, da's misschien wel een idee, ja.
hey, ik ben Xaviera 21jaar en ben zelf ook nog niet zolang wonende in Groningen.

Kom oorspronkelijk uit Rotterdam.

Ik merkte het zelfde als jou, sociale contacten die je in je oude omgeving had ga je dan erg missen.

Zelf hou ik van een drankje doen, filmpjes kijken, Wandelen, uitgaan, winkelen, sporten.

Als het jullie leuk lijkt kunnen jullie me wel mailen, lijk me erg leuk allemaal.

xaviera@fixation.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven