Bioscoop

01-02-2013 11:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanavond gaan mijn man en ik eindelijk sinds lange tijd (verbouwing, verhuizing, twee griepgolven binnen het gezin..) weer een avondje us-time hebben en willen we o.a. naar de bios. Dus mijn vraag; welke film moeten we gezien hebben? We vinden veel leuk, alleen fantasy en satisfaction vallen af!
Ik vond les miserable echt geweldig maar daar moet je van houden haha

In ieder geval veel plezier!
Dankjewel!

Waar gaat les miserable over? Ik denk meteen aan de musical, haha! Is het dat verhaal zeg maar? En wat voor genre denk je?
Les miserables inderdaad. Echt geweldige film maar je moet er idd wel van houden. Eigenlijk wordt er 2,5 uur gezongen. Wel supermooi

Het verhaal is hetzelfde als de musical en de muziek ook. Het is wel echt een drama film ;)
Het is inderdaad dat verhaal van die musical;) 2,5 uur zang inderdaad, niet door zangers maar door acteurs zelf.

Film vol drama haha maar ik vond hem echt heel erg mooi!

Even wennen aan het zingen maar het werd alleen maar beter.

Maar zoals ik zei, je moet er echt van houden. Kijk je graag naar musicals en hou je van drama? Zeker mooi! Vriend vond het ook prachtig dus het is geen vrouwendrama
Verliefd op Ibiza draait sinds gisteren.

Lijkt mij iig een leuke film.
Welk genre is satisfaction?
Geen tips, maar veel plezier!
Smuisje:

Inderdaad! Eerst denk je Pfff weer een liedje, maar 't is juist heel mooi bij die film. En het feit dat het live gezongen is, en de opening alleen al. Had echt kippevel van begin tot eind, en net wat je zegt totaal geen vrouwendrama, Mijn man vond het ook geweldig en we gaan vanavond nog een keer
quote:consuelabananahammok schreef op 01 februari 2013 @ 11:24:

Welk genre is satisfaction?Dat vroeg ik mij ook af...bedoel je misschien science fiction??
Draait Life of Pi nog? Dan moet je die zeker gaan zien! En in sommige bioscopen draait De Marathon nog, die is ook erg de moeite waard.
Penelopeia: Is Life of pi een goeie film? Wil er ook graag heen maar heb geen idee wat ik ervan kan verwachten

Die draait trouwens nog wel
'The Impossible' is ook erg mooi. Gaat over een gezin dat uit elkaar gerukt wordt door de tsunami in Azië.
Django! Of James Bond!
Ben onlangs naar Jack Reacher geweest (had overigens nog nooit gehoord van deze boeken serie), was een spannende detective achtige/ actie film.

Wil nog graag naar Django, vind films van Tarantino over het algemeen erg goed.
Jagten moet je echt gezien hebben imo, maar die draait niet in alle bioscopen. Hij draait nog wel steeds.

Van het 'Pathé-lijstje' die nu draaien vond ik The Impossible ook het beste, maar Flight, Django Unchained en Zero Dark Thirty vond ik ook hun tijd waard.

Les Miserables vond ik echt verschrikkelijk en Life of Pi was qua beeld heel erg indrukwekkend, maar het verhaal miste toch net alle jeu die wel in het boek zit.

Silver Linings Playbook vond ik ook heel erg goed, maar ik weet niet zeker of die al uit is of binnenkort pas uit komt.

Maar goed, gezien alle andere reacties hier over bijv. Les Miserables is het best wel persoonlijk dus wat je goed vindt en wat niet :D
Django natuurlijk.
quote:appeltje84 schreef op 01 februari 2013 @ 12:17:

'The Impossible' is ook erg mooi. Gaat over een gezin dat uit elkaar gerukt wordt door de tsunami in Azië.Hou even op. Over 4 weken zit ik daar
quote:smarties schreef op 01 februari 2013 @ 12:16:

Penelopeia: Is Life of pi een goeie film? Wil er ook graag heen maar heb geen idee wat ik ervan kan verwachten

Die draait trouwens nog wel

Ik vind life of pi ook echt prachtig!! Ook leuk voor je vriend, les miserabele vind ik toch een vrouwenfilm door al dat zingen hoor... Had daar nooitnmrt mijn vriend heen gegaan in ieder geval!

Verwacht een film met prachtige beelden, 3D is erg goed in elkaar gezet. Mooi verhaal waar je later nog eens over na zult denken!
Django!!

Echt een supermooie film. Geweldig spannend verhaal. Wel veel bloed en geweld.Daar moet je tegen kunnen.

Ik hoor over Life of Pi ook goede verhalen.
Verliefd op ibuza lekker vrolijk en gezellig! Heb m gister gezien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven