verpest

04-02-2013 00:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
..........
Mensen willen best met je meedenken hier denk ik zo, maar wat jij soms meemaakt lijkt zo extreem dat er simpelweg niet veel mensen ZIJN die hetzelfde als jij ervaren.

Heb je mensen om je heen bij wie je je wel veilig voelt? Die stabiel zijn en je zouden kunnen helpen?
Wat wil je van de viva leden?

Dit is geen doorsnee gedrag dus mensen vinden die hetzelfde voelen is moeilijk. Ik denk ook niet dat jij van mensen met ongeveer hetzelfde gedrag als de jouwe wat kan leren.

Maar dat wil je ook niet.

Dus wat wil je:

Meer verantwoordelijkheidsgevoel kweken?

Begrip?
extreem ? ik krijg altijd te horen dat ik me aanstel,en dat er mensen zijn met echte problemen.

Mijn moeder is er ,ze gaat eraan onderdoor waardoor ik me weer schuldig voel zo is het cirkeltje rond

Het probleem is dat ik me overal veilig voel maar nergens echt veilig ben

Vandaar dat ik wil verhuizen
ik wil iemand vinden zoals ik ,ik wil mijn ei kwijt,ik wil aandacht

verantwoordelijkheidsgevoel ? die snap ik niet
Verhuizen helpt meestal niet tegen dingen waar je vaker tegen aanloopt -je neemt ze gewoon mee. Waar kan ik je mee helpen?
vraag je HA voor een verwijzing naar een psych.

Ik heb voor wel minder problemen een verwijzing gevraagd. Als je er een treft waarmee het klikt is het echt fijn.

Sterkte.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ei kwijt en aandacht krijg je hier vast wel. Maar het klinkt zo heftig allemaal, zo "out of control". Dat maakt het lastig om op je te reageren.
Ga in therapie!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Je neemt ze gewoon mee ? hoe bedoel je dat ?

Ze kennen me al in mijn buurt ze laten me met rust en ik hun maar als ik weer contact zoek ofzo as ik eenzaam ben,gaat het weer mis daarom die verhuizing ,maar je hebt wel een punt

ik ben de buurtgek/buurtslet whatever

het grappige is dat ze meer last van mij hebben dan van de mensen die beschermd wonen bij mij in de buurt.,ironisch

Ik wil eigenlijk gewoon een vriend of vrienden maar ik ben best wel een energiezuiger en negatief ook te druk enzo

maarja die lossen mijn problemen niet op,dat moet ik zelf doen
ik wil gewoon niet van alles een puinhoop maken en nieuw begin,een nieuw leven etc
Ik bedoel dat wanneer je diepgewortelde problemen hebt, verhuizen niet helpt. Je woont misschien op een andere plek, maar vroeg of laat komt het toch weer boven.
ik snap de roekeloze seks met vreemde mannen niet dus ik kan me niet inleven. Ik snap de gedachte / het gevoel niet wat hierachter zit. Je woont ook in een rare omgeving. Ik zou naar het RIAGG gaan voor een paar gesprekjes. Die begrijpen je een stuk beter.
it's a big club and you ain't in it
mmh ok ,maar ze kennen me onderhand alemaal wat als zij weer wat proberen of ik wat raars doe ?

Wat dan ?
Heb je op dit moment iets van therapie of zo?
nee ik had een maatschappelijk werker die een briefje op mijn voordeur plakte met haar telefoonnummer en 2 buren as het er niet meer waren hebben gebeld

waaronder de buurvrouw waarvan d vriend me had geslagen en wiens vrienden me van d trap geduwd hebben

daarom w3il ik geen hulp mer

en dit is niet de enige hulpverlener waar het niet mee kikt ht is zoals mijn contact met mensen : er gaat altijd iets mis

ik verneuk het
Verantwoordelijkheidsgevoel

Je beschrijft dat je je constant in de nesten werkt. Met beetje verantwoordelijkheidsgevoel en risico inschatting kun je dat voorkomen. Je hebt je lot ook voor deel in eigen handen.

Je bent ook uit op aandacht zeg je zelf. Het lijkt op bipolaire gedrag.

Serieuze zelfreflectie en jezelf als volwassene die streeft naar rooskleurige toekomst is al veel doeltreffender dan een verhuizing.
bipolair ? hmm is dat borderline?

gracia maar hoe zit het dan met mijn buren ?

zelfreflectie :ik verzand meestal in zelfmedlijden,zelfverwijt of geef de wereld de schuld
Er is voor jou maar 1 oplossing, en dat is professionele hulp zoeken. Miljoenen mensen met veel mindere problemen dan jij zijn je al voor gegaan.

Ten eerste moet je stoppen om jezelf naar zo naar beneden te halen, met zelfmedelijden kom je niet ver. Voor iedereen is er een toekomst hoe slecht je verleden ook. Je hebt altijd de kans om het goed te maken.

Je hebt niet perse een opleiding nodig om verder te komen in het leven. Leren kan je iedere dag. Ik heb ook geen opleiding, maar ik train mijn hersenen, en leer een hoop binnen mijn interesse gebied. Ik heb de wil en ambitie om verder te komen, en laat me niet belemmeren door een papiertje wat ik niet heb of wat andere er van denken. Bedenk goed voor jezelf wat jij het liefst zou willen en ga er voor. Weglopen voor je problemen heeft geen zin.
Niemand heeft nog gezegd wat ik dan moet met de buren
quote:ragweed schreef op 04 februari 2013 @ 00:56:

het grappige is dat ze meer last van mij hebben dan van de mensen die beschermd wonen bij mij in de buurt.,ironisch

Wat voor (over)last veroorzaak je dan?
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Ik wil het best, maar ik kan weinig met je postings. Het klinkt zo heftig allemaal op dit moment dat ik je maar 1 ding kan adviseren. Zoek een veilig persoon bij wie je dit kwijt kan en ga morgen naar de huisarts. Hij/zij kan je verder verwijzen. Sorry.
Sorrrrryyyyyyyy ik ben idd geen dokter. Ik bedoelde borderline en inderdaad NIET bipolair.

Je weet dus zelf de kenmerken van dat gedrag.

Ik kan je niet adviseren over burenruzies en orgie uitnodigen van je buuf.

Maarrrrrrrrrrrr ik weet zeker dat die situaties niet uit de lucht zijn komen vallen.

JE BENT GEEN SLACHTOFFER EN ZIE JEZELF ZO OOK NIET
quote:Hercke schreef op 04 februari 2013 @ 01:12:

[...]

Wat voor (over)last veroorzaak je dan?

ik ben xtreem slordig probeer constant met mensen te praten

ik vind het vreemd dat julie dit zo extree vinden er ziijn toch ook mensen die en voortijdig sterfgeval meemaken,verkracht wordn,noem maar op Ik krijg constant te horen van mensen dat ik gek ben en me aanstel
quote:gracia_ schreef op 04 februari 2013 @ 01:20:

Sorrrrryyyyyyyy ik ben idd geen dokter. Ik bedoelde borderline en inderdaad NIET bipolair.

Je weet dus zelf de kenmerken van dat gedrag.

Ik kan je niet adviseren over burenruzies en orgie uitnodigen van je buuf.

Maarrrrrrrrrrrr ik weet zeker dat die situaties niet uit de lucht zijn komen vallen.

JE BENT GEEN SLACHTOFFER EN ZIE JEZELF ZO OOK NIET

tuurlijk komt het niet uit de lucht vallen ik doe idd gestoorde dingn

ik wil gewoon niet dat het me achtervolgt daarom heb ik het constant over verhuizn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven