Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
She's back!
Later is nu
Mogge!

Wat een gezelligheid hier, en wat een prachtig T-shirt heb je voor me uitgezocht Droom!

Wij waren dit weekend naar het verre Zwanenburg om de tweede verjaardag van neefje te vieren (de oplettende facebookertjes onder jullie hebben vast een wazig fotootje gezien van de festiviteiten ). Vandaag zal wel een iets rustiger dagje worden, want zoon is alweer Ziek. Vannacht stond ie aan mijn bed met de mededeling dat hij misselijk was, waarop hij mijn bed en mij vol onder kotste... ook goedemorgen! Maar ik geloof dat hij alweer een beetje opknapt, hij kan tenminste al weer lachen en kletsen.

Oh gruwel, wat een naar begin van de dag. Deed mijn zoon ook een paar keer. Naar ons (op zolder!) lopen met de mededeling dat ie misselijk was, weer naar beneden sturen was te laat

Veel sterkte dan deze winderige ren natte maandag!

Ik ben vanmorgen weer naar het werk gelopen en dat voelt best lekker, eigenlijk, ondanks het weer

over een jaar loop ik weer zo bij

(ware het niet dat borsten mee afvallen en weer zullen verworden tot de bekende theezakjes )
Later is nu
Ja, ik zag inderdaad een klein olympisch record langskomen op facebook.

Oh erg, zo'n nachtelijk bezoek aan je bed waarbij je ondergekotst wordt.

Zoon leek gisterenavond ook ziek, hele nacht gerommeld, weinig geslapen. Maar nu lijkt 't weer normaal te zijn.

Vandaag ga ik mijn moeder weer ophalen en weer naar huis brengen. Ze zal natuurlijk nooit beter zijn, maar in ieder geval is nu alles weer onder controle.

Mijn ouders wonen in een dorp. De GGZ-instelling zit midden in Tilburg aan een drukke winkelstraat, net buiten 't centrum. De winkels uit deze straat zijn wat aparter, cupcakewinkel enz, huiskamercafe en verder voornamelijk buitenlandse winkels. Mijn moeder heeft haar ogen uitgekeken en vond 't geweldig.

Ze heeft in een speciale winkel daar (volgens de bewoners) kleren gekocht en ook nog een wollen pet. Ze voelt zich helemaal hip.

Volgens mij heeft ze 't stiekem best wel leuk gevonden. Ik hoorde haar woensdag ook opscheppen tegen haar zu, die in een nog kleiner dorp woont, wat voor winkels ze daar allemaal hebben. En dat de bewoners de nieuwe kleding aan elkaar showen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zo blij dat ik niet meer te maken heb met kotsende kinderen, sorry (dat vond ik echt het ergste, laat staan als ze over je heen kotsen zoals jullie beschrijven). Wat een gruwelbegin van een maandag, sterkte met de zieken!

Leuk je moeder, Gatti. Ik zie het zo voor me. Mooi verhaal.

Lijkt me trouwens ook een heel leuke winkelstraat, met apartere winkels. (Hier nogal uitgekeken op de saaie massa).

Goedemorgen trouwens. Forum nu weer normaal, geloof ik.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Maarre, nu wel, want,

We zijn weer compleet

Jaa, leuk, de vakantiegangers weer terug.

Fijn weekend gehad, L&L. ?

Zieke kinderen is minder, oh gotogot, die van mij kwamen ook bij mijn bed, als het al te laat was.

Dik wollen Hoogpolig tapijt

Fijn Gatti, mams weer thuis, ik ben plaatsvervangend blij voor je.

Ik stond vanmorgen om klokslag 08.00 uur bij de C1000, een geweldige stofzuiger in de aanbieding, en ik moest er 3,de knapen ook ieder 1 op voorraad, ,( ik ben stapel op HH apparaten), dus ik was de eerste

En gelijk de laatste bijna want ze hadden er maar 4.

Maar ik mocht ze meenemen van de chef.

Nu naar mijn vriendin, haar zwaarverslaafde zoon, en vriendin, gaan er vandaag uit.

ik ben bang dat de politie er aan te pas komt.

Ze kan niet meer..............

Stikt letterlijk, èn figuurlijk van ellende.

Ik zal zien wat ik voor haar kan doen.

Beterschap met zoon, LadyV, en fijn dat je er weer bent.

Dag allemaal,....... fijne dag,............. tot later,..

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Droom, ik zag je vanmorgen lopen naar je werk...................

Was je niet een beetje luchtig gekleed,

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ha Eindeloos, gefeliciteerd met je nieuwe HH apparaten; en alle goede dingen komen in drieën hé? Tijdje geleden was ik trouwens ook blij met mijn nieuwe wasmachine, zo leuk een nieuw blinkend vers apparaat, haha. Sterkte met je vriendin!

Die staat nu trouwens aan, dus ik moet zo weer aan de bak.

Morgen afspraak met reïntegratiecoach; bezig geweest met sollibrief en info. Ik merk dat ik enthousiaster aan het worden ben voor een opleiding, wil weer iets gaan doen! Ik moet gewoon echt afleiding hebben van al die dingen waar ik toch geen enkele invloed op heb. Oh, zou er zo graag hier over willen schrijven, want wat maakt het me kwaad, maar ja, nu voel ik wel dat ik niet anoniem ben, dus ik durf niet zo goed. Terwijl het me wel hoog zit, en partner veel nuchterder is.

Maar goed, ik moet veel meer een eigen leven krijgen, iets zinnigs om te doen, iets om me in te storten. Dit is veel te leeg, nu.
Elmvervrouw Voor wat het waard is, ik vind het dapper hoe jij vooruit gaat, terwijl je liefst herinneringen in het verleden zou willen omarmen (stel ik me zo voor) Moeilijk.

Haha. Eindeloos, ik kwam wel 2 vrouwen tegen met honden. Maar de honden waren te groot voor jouw snuiten. Ik kon het me gewoon niet voorstellen dat je voor je lol om 7 uur 's morgens in de stromende regen gaat wandelen. Echt.. een uurtje later kan ook bést! Maar wie weet wat die vrouwen allemaal nog te doen hebben vandaag.

Ik was overigens íets warmer gekleed.. kon die rok zo gauw niet vinden vanmorgen in de kast

spannend van je vriendin met haar zoon+vriendin. Ook een nachtmerrie
Later is nu
Jeetje Eindeloos, dat gaat een zware dag worden. Moeilijk voor je vriendin, zo'n zoon. Blijft je zoon maar soms kan 't niet meer hé.

Vriendin uit mijn jeugd was ook zo, kwam uit een modelgezin (altans zo leek 't dan) en ik was volgens haar ouders eigenlijk te lastig / apart.

Ben haar daarna uit 't oog verloren maar hoorde wel de verhalen, zwaar verslaafd, prostitueerde zichzelf. Haar gezin liet ze gaan, ze had destijds 2 kinderen van 6 & 7 geloof ik.

Uiteindelijk kreeg ik van mijn vader te horen dat ze opgenomen was in een gesloten instelling en daar een overdosis heeft genomen.

Nog een oude vriendin, heeft mij bestolen en mijn adres opgegeven toen ze betrapt werd op zwartrijden bij de NS (4x). Verslaafd, had geen geld meer en leefde op straat.

Ook nog een ex-vriend (toen ik 17 was), heel zwaar verslaafd en is daarna helemaal de verkeerde kant op gegaan, gevangenis e.d..

Ik ben heel erg anti-drugs, rigide zelfs. Heb er teveel van meegemaakt bij anderen.

EV, ik hoop dat je wel ergens anders erover kunt praten / schrijven want ik merk hoe fijn 't is om bepaalde dingen te kunnen uiten.

Anonimiteit is inderdaad iets om over na te denken.
quote:Gatti schreef op 04 februari 2013 @ 10:44:

EV, ik hoop dat je wel ergens anders erover kunt praten / schrijven want ik merk hoe fijn 't is om bepaalde dingen te kunnen uiten.

Anonimiteit is inderdaad iets om over na te denken.Kan wel een andere nick maken, maar ja, het is zo'n specifieke situatie dan ik dan ook weer herkenbaar ben. Blegh. Ik zit te veel alleen.
Goedemorgen (kan nog net) girlies!

Wat lees ik weer een hoop dingen die meegemaakt zijn met overgevende kinderen en zonen die uit huis moeten. Dat laatste lijkt me echt verschrikkelijk. Het eerste ook trouwens. Laat ik het afkloppen maar gelukkig is er nog nooit door mijn dochter in bed gekotst, in het mijne althans niet hahaha!

Ik vind je trouwens ook erg dapper Elmervrouw. Zo stoer zoals je bezig bent, ondanks je hartenpijn, echt een kanjer ben je!

En nu moet ik alweer rennen, kind ophalen maar niet voordat ik gezegd heb dat we een heerlijk weekend weg zijn geweest en dat ik erg genoten heb van mijn heerlijke gezin.

Vanmorgen heb ik alweer gesport en de nieuwe Annietalk staat online. Druk, druk, druk.

Tot later all!

bij mij werd ook gelukkig niet in m'n bed gekotst hoor.. Nee, over de schone was. Wel ietsje beter. Geef ik toe. Maar gelukkig deed m'n droger het toen nog! Als ik wat actiever was geweest in het opruimen van schone was, was het alleen op de grond gebeurd, ook nog. Een mooie gladde houten vloer. Geen centje pijn! Dus eigenlijk was mijn leed hierin mijn eigen schuld. Ohja.. en man kan niet zo goed tegen kots, dus die dook gelijk díep onder de dekens, die dus gelukkig nog schoon waren.
Later is nu

Zo, past mooi bij je Annietalk
Later is nu
quote:Elmervrouw schreef op 04 februari 2013 @ 11:37:

[...]

Kan wel een andere nick maken, maar ja, het is zo'n specifieke situatie dan ik dan ook weer herkenbaar ben. Blegh. Ik zit te veel alleen.Ik wou dat ik je kon helpen. Kan je ermee naar je Psychologe.
Kijk mij glitteren!

Later is nu
Tja, dat kan, Gatti, maar dat is 1x per week.

Schiet niet op, er zit zoveel tijd tussenin en het zit me allemaal zo hoog. Ook nog financiele zorgen erbij, het houdt niet op. Ik mag haar mailen tussendoor, maar dat is niet hetzelfde als een live contact.
Nee klopt, is toch anders via de mail. Ik hoop dat je er toch met iemand over kan praten.
Goedemorgen! Wat een glitterstilte hier!

Elmer, ik wilde wel dat ik kon helpen. Ik wilde iedereen wel helpen, maar helaas gaat dat niet Ik mis ook af en toe een vriendin in de buurt, waar ik gewoon lekker even op de koffie kan en ventileren. Er zijn wel mensen in de omgeving, maar op de één of andere manier loop ik daar niet makkelijk en/of vaak binnen en ook wil ik niet alles bij iedereen kwijt. Zoiets. Mogelijk ben ik ook teveel in de 'kannetzellufwel' fase blijven hangen.

Later is nu
Zou leuk zijn als je in de buurt woonde, Dream.

Want dat mis ik ook. Ik heb wel een goede vriendin, maar die werkt onregelmatig (kraam) en is druk met gezin, sporten etc.

Gewoon even op de koffie inderdaad, dat zou al genoeg zijn.

Zo op weg naar coach.

Ik ga hem lastigvallen met mijn trubbels

én natuurlijk ook met plannen rondom werk, jaja.

1
Goeie middag, gewenst Evrouw, bij de coach, nog 3 nachtjes slapen, en je hebt je MRI uitslag...

Even nog een glitter voor jou................
Het probleem met mij is natuurlijk ook dat ik zélf niet zoveel tijd heb bij iemand binnen te lopen voor koffie. 4 dagen werken, woensdag vrij, maar dan eerst koffie-ochtend op school en daarna sport en boodschappen. Weekend zo min mogelijk. Ik zou er wat meer moeite voor kunne doen

Fijn dat je er was voor je vriendin Eindeloos!

Dat zijn van die scenario's waar je niet voor tekent, als je kinderen wilt.

Annietalk is heftig vandaag!

Later is nu
De mooiste Annietalk, die ik heb gelezen.

Voor jou, lief Lé,

Wat zijn jullie toch lief. Allemaal. Ik ben trots op dit topic en iedereen die er schrijft (en meeleest ).

Zo geweldig wat je beschrijft Eindeloos. Zo sterk ben je voor je vriendin maar óók voor jezelf. Ik vind je een held.

Dream, ik hoop dat jij en Eindeloos nog eens koffiedrinken. Lijkt me zo leuk als jullie weten van elkaar hoe je eruit ziet en de honden ook!

Ik lig in bed. Niks aan de hand. Vannacht nauwelijks geslapen en beetje overdreven met sporten. Dus nu lekker de benen vooruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven