Gemiddeld 6 minuten

04-02-2013 14:39 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op nu.nl:

Een nog populairdere mythe is dat een man tijdens een vrijpartij tussen de 100 en 300 kilocalorieën zou verbranden. Onderzoek heeft al lang aangetoond dat dit technisch onmogelijk is. Een gemiddeld potje seks duurt zes minuten; daarin verbrandt een man slechts 21 kcal.

6 minuten?? Is dat ook jullie ervaring?

6 minuten? Onze vrijpartij duurt

Totaal aantal stemmen: 56

langer dan 6 minuten (79%)
inderdaad, ongeveer 6 minuten (11%)
zelfs nog korter dan 6 minuten (11%)
Nee gelukkig niet.

Of is die 6 minuten alleen de seks op zich? Dus geen voorspel en naspel?
Wat is jouw ervaring?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij voor- en naspel verbruik je ook calorieën dus het lijkt me dat dat nog bij die 6 minuten in zit...
quote:Fame schreef op 04 februari 2013 @ 14:41:

Wat is jouw ervaring?Oh, ze zijn er wel geweest hoor, zulke korte vrijpartijen (noodgedwongen of puur voor de lol/spanning/geilheid) maar het gemiddelde ligt echt hoger. Ik schrik altijd als ik naderhand op de klok kijk en me realiseer dat morgen de wekker weer vroeg gaat
Ik vind 6 minuten echt erg weinig hoor. Alleen ik kijk nooit op de klok, behalve als het echt al laat was toen ik naar bed ging.
Slechts 6 minuten maar? Damn, dat red ik niet eens. Dat is nl een vluggertje :-S
6 minuten?

Kun in die tijd mooi een eitje koken, wat praktisch!
Ik denk dat mannen meer calorieën verbruiken dan vrouwen. Zij moeten vaker 'boven'.
Ik denk dat wij (vluggertjes daargelaten) echt gemiddeld langer bezig zijn dan 6 minuten. We nemen er goed de tijd voor zeg maar
quote:betjebig schreef op 04 februari 2013 @ 14:53:

Ik denk dat mannen meer calorieën verbruiken dan vrouwen. Zij moeten vaker 'boven'.nietus!
quote:lilalinda schreef op 04 februari 2013 @ 15:07:

[...]

nietus!

precies

je moet het werk wel eerlijk verdelen
quote:Vilma schreef op 04 februari 2013 @ 14:52:

6 minuten?

Kun in die tijd mooi een eitje koken, wat praktisch!
Nou ja, het is zo'n nu.nl-quote uit een Brits wetenschappelijk onderzoek, heel veel "van horen zeggen" dus en ook nu.nl staat niet bekend om haar journalistieke gaven

En op zich zegt de tijdsduur ook niet altijd iets over de kwaliteit van de vrijpartij, maar 6 minuten - en dan ook nog gemiddeld - leek mij gewoon erg kort. Maar op dit moment is er toch 8% die bij de poll aan heeft gegeven dat het nog wel korter kan.
En met andere woorden: elke dag een uur seks en dan mag je naderhand toch weer een extraatje van 210 kcal! Wat is er allemaal voor lekkers voor 210 kcal? Oftewel: we combineren het aangename met het aangename
quote:Italie_Meisje schreef op 04 februari 2013 @ 14:41:

Of is die 6 minuten alleen de seks op zich? Dus geen voorspel en naspel?De spijker op de kop. Voor zover ik weet slaan die zes minuten alleen op het moment van de genitale penetratie (wat klinkt dat toch deftig) en niet op de totale tijd die de partners in bed aan elkaar besteden. Ik denk wel dat het voor- en naspel minder energie vergen dan de eigenlijke daad.
Alles is liefde
quote:charlene1984 schreef op 04 februari 2013 @ 15:48:genitale penetratie (wat klinkt dat toch deftig)Mwoh
Toch heeft men het over 'sex' in brede zin en niet alleen over de penetratie:

Yet the only study that scientifically measured the energy output found that sex lasted six minutes on average—"disappointing, isn't it?"—and burned a mere 21 calories, about as much as walking, he said.

't Lijkt toch bevestigd te worden:

Satisfactory sexual intercourse for couples lasts from 3 to 13 minutes, contrary to popular fantasy about the need for hours of sexual activity, according to a survey of U.S. and Canadian sex therapists.

http://www.news-medical.net/news/2008/04/01/36825.aspx
@Charlene1984: je had inderdaad gelijk: "Thirty-four, or 68 percent, of the group responded and rated a range of time amounts for sexual intercourse, from penetration of the vagina by the penis until ejaculation, "
6 minuten? Dan heb je als man zijnde geen uithoudingsvermogen.
quote:whiiee schreef op 04 februari 2013 @ 15:59:

6 minuten? Dan heb je als man zijnde geen uithoudingsvermogen.Besneden mannen lijken langer door te kunnen gaan voor ze hun ejaculatie niet meer kunnen beheersen.
Alles is liefde
Uiteraard is een snelle ejaculatie evolutionair gezien wél natuurlijk he.

Daarbij denk ik dat het niet het uithoudingsvermogen is, maar meestal gewoon de ejaculatie zelf.
Gelukkig niet,want dat is wel erg kort.

Wij nemen er uitgebreid de tijd voor.
quote:whiiee schreef op 04 februari 2013 @ 15:59:

6 minuten? Dan heb je als man zijnde geen uithoudingsvermogen.Mijn ex deed er niet eens 6 seconden over... Twee stoten en het was alweer klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven