nutteloos moppertopic

04-02-2013 18:52 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb ik even behoefte aan, schiet er weinig mee op, maar

goed.

IK WIL GEEN WINTER EN IK WIL GEEN SNEEUW!

leuke berichten zijn overigens ook welkom

(zolang het maar nutteloos is...)
quote:Lilith75 schreef op 04 februari 2013 @ 19:19:

Ik vind het stom dat Viva er steeds uit klapt " sorry voor het ongemak...onderhoud blabla".....

Maandagen zijn sowieso stom behalve als die maandag de 1e dag van de vakantie is.

Mijn zoon (3) was vannacht stom die was om 2.15 klaarwakker en wilde cakejes bakken.

geweldig!

ikkus hoef geen mars, vies en heeeeel slecht voor je tanden zei mijn tandarts tijdje terug...

Regen/wind/kou = altijd STOM
de kat zit te mekkeren terwijl ie net eten heeft gehad. schijtbeest
Ik heb een schijthekel aan katten... kutbeesten.
Baal baaal!! gooi ik net kaneel i.p.v. Witte peper op mijn biefstuk, nadat ik heeel veel moed had verzameld om voor mezelf te geen koken.

Was het maar volgende week, zit midden in een verhuizing en zie door bomen het bos niet meer, door de troep de troep niet meer en door de klussen de klussen niet meer.

Zo dat lucht op!
Ik ben verliefd op een BEREIKBARE man, oh wat vervelend is dat
Phoebe , ik stuur mijn zoon vannacht naar jou als hij weer "bak inspiratie" krijgt
Ik heb niks te mopperen, net heerlijk gegeten en nu lekker ijs toe. Zit lekker warm binnen, terwijl ik af en toe de wind buiten hoor. Ga zo tv kijken en op tijd naar bed. Wat een fijne fijne fijne winterse avond.
Ik vind de garage stom die mij een kleredure auto heeft verkocht waarin sinds ik hem heb opgehaald allemaal waarschuwingslampjes branden. En uiteraard helpen ze bepaald niet mee ...klotebedrijf

Verder moet ik stiekem wel grinniken om jullie...oh, sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat stom.
Ik vind mensen die een schijthekel hebben aan katten stom

En ik vind de garage van googlette ook stom!

Stomme garage! Zo!
Ik vind mijn dochter stom die net met een stukke fiets thuis komt. En ik vind mijn vent nog stommer dat die de fiest niet maken kan. Want ik weet al wie het kan oplossen! Ik, door mijn fiets morgen uit te lenen aan haar, of haar met de auto naar school te brengen. Dat is het stomme van geen baan hebben, dat je alles op kúnt lossen en het dus ook nog doet óók.
quote:secondhandsuus schreef op 04 februari 2013 @ 19:46:

En ik vind de garage van googlette ook stom!

Stomme garage! Zo!Kijk, dat had ik nou even nodig, dank. Wel jammer dat ik door jouw mars plaatjes nu het doosje bonbons heb aangebroken
Alle kattenhaters vind ik ook stom, de kat ook trouwens.

Die deed vanmiddag ook stom bij gebrek aan een stoel om op te liggen omdat er allemaal mensen op zaten ging mevrouw maar in de krantenbak liggen.

Vanmorgen op school aangekomen had mijn dochter haar rugzak thuis laten hangen met eten en drinken erin, kon ik weer terug om die te halen, zo stom !

Ik ben ongesteld, heb een pukkel en geen chocolade of drop in huis, jezus wat stom !
quote:rosedanjoe schreef op 04 februari 2013 @ 19:25:

Baal baaal!! gooi ik net kaneel i.p.v. Witte peper op mijn biefstuk, nadat ik heeel veel moed had verzameld om voor mezelf te geen koken.

Was het maar volgende week, zit midden in een verhuizing en zie door bomen het bos niet meer, door de troep de troep niet meer en door de klussen de klussen niet meer.

Zo dat lucht op!

sorry hoor, kaneel bij je biefstuk, hihihi... nou ja van kaneel wordt je vrolijk.

Lilith is goed hoor, al heb ik het vermoeden dat ik dan geen tijd heb omdat ik slaap

katten zijn GEEN kutbeesten, hartstikke grappige beessies juist,

ik vind het ook erg gezellig. maar goed ieder zn mening...
quote:secondhandsuus schreef op 04 februari 2013 @ 19:45:

Ik vind mensen die een schijthekel hebben aan katten stom

highfive!

tuurlijk mag je grinneken! het is tenslotte nutteloos!

(geen idee waar dat op slaat...)
Ik heb zin om mijn huisgenoot achter na te zitten met hooivorken en fakkels. Irritante vent.

Verder is het heel irritant dat het forum er uit klapt.
ik heb zojuist een cake gebakken, waar ik te veel van eet, en een cake is geen taart!

en toch eet ik het bij gebrek aan beter.

stommm!

morgen de andere helft maar aan mijn stomme schitzo buurman geven, heeft ie eens een reden om te schreeuwen.
ik kom het forum pas na honderd keer vernieuwen op. grrr
quote:secondhandsuus, 3 uur geleden

Twisted, ook n mars?

Ik zou wel willen, maar ben moddervet en mag dus niet snoepen van mezelf Stom hè?
I am surrounded by morons
Verkeerd topic
Weet je wat stom is? Dat het forum het 's nachts gewoon doet zonder eruit te klappen. Anders zou ik nu kunnen gaan slapen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

ik vind het vandaag stom dat ik even niet zo veel weet

wat stom is.

ja mijn werk is stom maar ook weer niet. wel stom dat ik over werk vanochtend wat gestressed was maar dat is over.

wel stom dat er veel zieken zijn, stelletje mietjes
Ik vind het stom dat ik na drie weken nog niet beter ben.

En dat het sneeuwt.

En dat ik geen antwoord krijg op mails naar mijn ex-baas dat ik nog geld krijg is ook stom.

En dat alles hier vies is en ik niet kan schoonmaken is ook stom.

Alles is stom.
Ik vind nog steeds niets stom, vannacht wakker geworden door het onweer en genoten dat ik lekker in bed lag. Vanochtend opgestaan en nu aan het genieten van mijn vrije dag.
Word gek van mijn geblaf en mijn snotkop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven