Het grote glittertopic
dinsdag 5 februari 2013 om 19:10
Ontroerende, heftig en mooi de Annietalk.
Ik ben een onwijs bezorgde moeder en altijd bang dat mijn dochter gepest gaat worden. Er is nu nog totaal geen aanleiding toe om dat te denken maar toch doe ik dat.
Gelukkig zijn ze op haar school wel actief bezig met anti pesten beleid.
Ik ben zelf nooit erg gepest, vast wel een keer een klein pestje. En heb ook zelf niet gepest dat ik nog weet. Daarom snap ik ook niet waarom ik daar zo mee bezig ben.
Leo, 't doet me heel veel zeer dat jouw dochter niet zo'n leuke tijd heeft op school. Ik hoop echt dat dat gaat veranderen.
Jeetje Eindeloos wat een dag had jij gisteren. Fijn dat je er kon zijn voor je vriendin.
Ik heb best wel wat vriendinnen maar eigenlijk zijn de contacten steeds vluchtiger. Inderdaad druk, andere invullingen, andere verwachtingen.
Jammer eigenlijk.
Ik ben een onwijs bezorgde moeder en altijd bang dat mijn dochter gepest gaat worden. Er is nu nog totaal geen aanleiding toe om dat te denken maar toch doe ik dat.
Gelukkig zijn ze op haar school wel actief bezig met anti pesten beleid.
Ik ben zelf nooit erg gepest, vast wel een keer een klein pestje. En heb ook zelf niet gepest dat ik nog weet. Daarom snap ik ook niet waarom ik daar zo mee bezig ben.
Leo, 't doet me heel veel zeer dat jouw dochter niet zo'n leuke tijd heeft op school. Ik hoop echt dat dat gaat veranderen.
Jeetje Eindeloos wat een dag had jij gisteren. Fijn dat je er kon zijn voor je vriendin.
Ik heb best wel wat vriendinnen maar eigenlijk zijn de contacten steeds vluchtiger. Inderdaad druk, andere invullingen, andere verwachtingen.
Jammer eigenlijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 5 februari 2013 om 23:26
Dat gaan we een keer doen, afspreken, Eindeloos en ik
Ik moest vanavond werken, maar ik begreep dat er een indrukwekkende documentaire over pesten was op tv. Mijn dochter is erg tegen pesten, maar als ik haar dan soms over andere meiden hoor, dan vind ik dat niet aardig klinken. Daar zeg ik ook wat van. Van m'n zoon krijg ik sowieso geen hoogte. Dat 'gaat wel goed' is zijn reactie altijd. Hij voetbalt met een aantal jongens, ook uit hogere klassen. EN als je voetbalt is het goed he.
Ik moest vanavond werken, maar ik begreep dat er een indrukwekkende documentaire over pesten was op tv. Mijn dochter is erg tegen pesten, maar als ik haar dan soms over andere meiden hoor, dan vind ik dat niet aardig klinken. Daar zeg ik ook wat van. Van m'n zoon krijg ik sowieso geen hoogte. Dat 'gaat wel goed' is zijn reactie altijd. Hij voetbalt met een aantal jongens, ook uit hogere klassen. EN als je voetbalt is het goed he.
Later is nu
woensdag 6 februari 2013 om 03:06
Ja, Jonari, de dame heeft heel wat traantjes laten
vloeien vandaag.
Het is zo prachtig verwoord, beladen, en in_triest.
Jij schrijft meegemaakt, mag ik de conclusie trekken, dat het leed
geleden is, betreffende jouw dochter?
Misschien wil je bij gelegenheid er iets over vertellen?.
En kun je eventueel wijze raad inbrengen.
Zou fijn zijn.
Morgen ga ik voor je glitteren, nu een van de
foon.
Trusten , en fijn je te lezen,
vloeien vandaag.
Het is zo prachtig verwoord, beladen, en in_triest.
Jij schrijft meegemaakt, mag ik de conclusie trekken, dat het leed
geleden is, betreffende jouw dochter?
Misschien wil je bij gelegenheid er iets over vertellen?.
En kun je eventueel wijze raad inbrengen.
Zou fijn zijn.
Morgen ga ik voor je glitteren, nu een van de
foon.
Trusten , en fijn je te lezen,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 6 februari 2013 om 08:50
EV
Ik denk dat er mensen zijn, die op een aparte manier met macht omgaan. Het gevoel van macht krijgen en daarvan genieten. Zoals ik gisteren iemand hoorde zeggen: een pester is nooit alleen, maar altijd in een groep. Ook hebben ze niet echt door en door door, wat ze de ander aandoen. Zoals Annie ons liet zien: als je het wél doorhebt, doe je het niet nog een keer.
Ik denk dat er mensen zijn, die op een aparte manier met macht omgaan. Het gevoel van macht krijgen en daarvan genieten. Zoals ik gisteren iemand hoorde zeggen: een pester is nooit alleen, maar altijd in een groep. Ook hebben ze niet echt door en door door, wat ze de ander aandoen. Zoals Annie ons liet zien: als je het wél doorhebt, doe je het niet nog een keer.
Later is nu
woensdag 6 februari 2013 om 11:48
woensdag 6 februari 2013 om 11:58
Zoals je het beschrijft Droom, mooi, en waar...................
Ik ga jullie een fijne dag wensen, vriendin is net wakker, ik heb gewandeld met de snuiten, nu koffie, en de mouwen omhoog.
We gaan uitmesten bij haar vandaag.
Kon ik maar een glitter, stofzuiger, emmer, dweil vinden,
Zo glamoureus is poetsen ook niet.
Tot later................
Ik ga jullie een fijne dag wensen, vriendin is net wakker, ik heb gewandeld met de snuiten, nu koffie, en de mouwen omhoog.
We gaan uitmesten bij haar vandaag.
Kon ik maar een glitter, stofzuiger, emmer, dweil vinden,
Zo glamoureus is poetsen ook niet.
Tot later................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 7 februari 2013 om 11:44
Goedemorgen dames!
Ik heb vanmorgen weer nutteloos op een andere werklocatie doorgebracht. Ik kon nog niet in het systeem. Daar had ik op geanticipeerd door m'n laptop mee te nemen. Bleek die heel eigengereid zélf aan een storing te beginnen. Slaat Word-bestanden niet meer op. Dan loopt ie vast en uitzetten is de enige optie. Gelukkig kwam ik daar al achter, toen ik alleen nog maar de aanwezigen ingetypt had en niet een half verslag. AAAAAARGH.
Nu weer op werkstek waar ik wel gewoon in computersysteem kan en dergelijke. Liefst ging ik naar huis, ben 't zat en heb zin in chocolade. Erg he
Later is nu
donderdag 7 februari 2013 om 11:51
Och, lieverd, wat een gedoe,
Je bent net een vliegende kiep, zo van lokatie naar lokatie.
Nou nog even misschien, en dan lekker naar huis,
Wil je slagroom bij je chocola ?,
Je bent net een vliegende kiep, zo van lokatie naar lokatie.
Nou nog even misschien, en dan lekker naar huis,
Wil je slagroom bij je chocola ?,
donderdag 7 februari 2013 om 11:52
Ha lieverds,
Het gaat even niet zo lekker hier.
Ik probeer elke werkdag te columnen maar verder ben ik even niet zo internetterig.
Er over praten doe ik liever niet maar mijn huwelijk heeft er niks mee te maken, dat wil ik wel even zeggen.
Ik kom weer als ik me wat beter voel goed?
Jullie zijn lief en geweldig.
Het gaat even niet zo lekker hier.
Ik probeer elke werkdag te columnen maar verder ben ik even niet zo internetterig.
Er over praten doe ik liever niet maar mijn huwelijk heeft er niks mee te maken, dat wil ik wel even zeggen.
Ik kom weer als ik me wat beter voel goed?
Jullie zijn lief en geweldig.
donderdag 7 februari 2013 om 12:01
Wat gezellig, aanspraak!
Leo
Ben wel benieuwd hoe de planning van je heup gaat? Je was weer aan 't sporten laatst..
Je column is leuk!
En Eindeloos.. lékker die chocolade.. en ik had er al zo'n zin in.. en ik 'mag' het niet (van mezelf) Gelukkig kan ik hier geen verleiding + trek omzetten in daden.
Leo
Ben wel benieuwd hoe de planning van je heup gaat? Je was weer aan 't sporten laatst..
Je column is leuk!
En Eindeloos.. lékker die chocolade.. en ik had er al zo'n zin in.. en ik 'mag' het niet (van mezelf) Gelukkig kan ik hier geen verleiding + trek omzetten in daden.
Later is nu
donderdag 7 februari 2013 om 12:16
Ik kom ook even langs.
Moe na zware therapiesessie vanmorgen; maar was wél goed, en vooral nodig. Mijn huidige RL triggert alles van vroeger en dat is nu, voor zolang het duurt, tenminste even weer hanteerbaar.
Ja.. laat me even naar leuke glitterplaatjes kijken! Die appel is ook geweldig. Zelf nu even geen zin om te zoeken, ik ga met de hond naar buiten en wasje aanzetten.
Moe na zware therapiesessie vanmorgen; maar was wél goed, en vooral nodig. Mijn huidige RL triggert alles van vroeger en dat is nu, voor zolang het duurt, tenminste even weer hanteerbaar.
Ja.. laat me even naar leuke glitterplaatjes kijken! Die appel is ook geweldig. Zelf nu even geen zin om te zoeken, ik ga met de hond naar buiten en wasje aanzetten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 7 februari 2013 om 13:13
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2013 @ 11:52:
Mooie glitterplaatjes kijken helpt wel.. en dan deze.. hoe gaat zoiemand door de deur? En zou dit lekker slapen zo?
Met een netje eromheen wel, denk ik.......
[afbeelding]
iemand zich aan 't vervelen geweest (it wasn't me)
[afbeelding]
en afsluitend:
[afbeelding]
Mooie glitterplaatjes kijken helpt wel.. en dan deze.. hoe gaat zoiemand door de deur? En zou dit lekker slapen zo?
Met een netje eromheen wel, denk ik.......
[afbeelding]
iemand zich aan 't vervelen geweest (it wasn't me)
[afbeelding]
en afsluitend:
[afbeelding]