Zalmbuik

06-02-2013 17:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik liep gisteren op de markt en zag daar gerookte zalmbuik liggen.... Heb het niet meegenomen (nu dus wel spijt want het zag er lekker uit) Heeft iemand daar ervaring mee, is het anders dan gewoon gerookte zalm, wat kan je ermee, is het lekker... kortom.... suggesties tips en raad welkom..... Heb al gegoogled maar wordt eigenlijk niet veel wijzer dan dat het eigenlijk vaak aan honden gegeven wordt.....
Is gewoon gerookte zalm.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het buikje van de zalm is 100 keer lekkerder dan de rest van de vis. Het is niet zo vaak te vinden, maar als ik er tegenaan loop, dan neem ik het mee.

Wat ik er mee doe? Opeten! Zo, uit het vuistje. Ze zijn het lekkerst op kamertemperatuur.

Heeeeeerlijk.
Nou, hopen dan dat ze het volgende week nog hebben, t was niet onwijs duur volgens mij... ben er heel benieuwd na (nog nooit gezien bij ons op de markt trouwens)
quote:miertje22 schreef op 06 februari 2013 @ 18:16:

Nou, hopen dan dat ze het volgende week nog hebben, t was niet onwijs duur volgens mij... ben er heel benieuwd na (nog nooit gezien bij ons op de markt trouwens)Maak maar alvast een afspraak met de dokter ....
zalmbuik is lekker ! al helemaal als

sushi! het is inderdaad het lekkerste stuk van de hele vis omdat het heel romig en mals is. zeker kopen volgende keer!
En de visboer kan je ook vast wel vertellen wat je er mee kunt doen!
quote:2Italy2 schreef op 06 februari 2013 @ 18:26:

[...]

Maak maar alvast een afspraak met de dokter ....
quote:newkitten schreef op 06 februari 2013 @ 19:42:

En de visboer kan je ook vast wel vertellen wat je er mee kunt doen!

dat zou kunnen, maar tips van het viva forum zijn ook fijn
quote:AndreaVogel schreef op 06 februari 2013 @ 18:38:

zalmbuik is lekker ! al helemaal als

sushi! het is inderdaad het lekkerste stuk van de hele vis omdat het heel romig en mals is. zeker kopen volgende keer!Als sushi zou ik jammer vinden, die rijst voegt voor mij niets toe. Hele lekkere vis moet je rauw eten, als sashimi.
is niet rauw die zalmbuik, maar gerookt....
Ik reageerde alleen op Andrea, die vertelde dat je hem in de sushi moest stoppen...

Gerookt zou ik ook lekker zo uit het vuistje eten!
quote:Melpomene schreef op 07 februari 2013 @ 16:44:

Ik reageerde alleen op Andrea, die vertelde dat je hem in de sushi moest stoppen...

Gerookt zou ik ook lekker zo uit het vuistje eten!okidokie,no hard feelings
Dat is eeen heerlijk stukje zalm! Ik zou inderdaad ook spijt hebben als ik jou was haha!

Volgende keer meenemen dus.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven