IPhone 3Gs vraag
donderdag 7 februari 2013 om 19:09
Er was sprake dat Whats App niet meer werkte met IOS 4.2.1 en lager. Maar door vele klachten is Whats ApP daar op terug gekomen, dus zou me geen zorgen maken nog met IOS 6.1
IOS 6.1 zet je er op via de app store.
Mocht je apps willen kopen dan heb je of een credit card nodig, maar je kan ook zonder credit card apps kopen met een iTunes card.
IOS 6.1 zet je er op via de app store.
Mocht je apps willen kopen dan heb je of een credit card nodig, maar je kan ook zonder credit card apps kopen met een iTunes card.
vrijdag 8 februari 2013 om 00:17
Nee, gaat niet lukken. Whatsapp is een probleem met oude iPhone toestellen. Ik heb zelf de 4 en daar wordt whatsapp ook al niet meer ondersteund...... De software update die ik moet doen, loopt steeds vast, ik ben al in de app store winkel geweest en zij bevestigen, dat het inderdaad een probleem is....
Ik heb dus nu ook geen whatsapp meer..... Zeer vervelend, en ik moet dus perse een iPhone 5 kopen. ......... Hier ben ik dus voor aan het sparen.
Ik heb dus nu ook geen whatsapp meer..... Zeer vervelend, en ik moet dus perse een iPhone 5 kopen. ......... Hier ben ik dus voor aan het sparen.
zaterdag 9 februari 2013 om 15:25
Hier ook een 3GS met Whatsapp. Ga er maar vanuit dat het sowieso nog wel een jaar of 2-3 kan. Elk jaar komt een grote software update en Whatsapp is nu niet meer beschikbaar voor iOS 4.2.1 en lager. Daar zit nog tussen iOS 4.3, 5.0, 5.0.1, 5.1, 5.1.1, 6.0 en 6.0.1. Per iPhone komt er een nieuwe iOS uit:
iPhone 2G: iPhone OS 1.0 - 3.1.3
iPhone 3G: iPhone OS 2.0 ging tot 4.2.1
iPhone 3GS: iPhone OS 3.0 zal gaan tot 6.0.1
iPhone 4: iOS 4.0 (naam is toen pas gewijzigd) zal gaan tot 7.0
iPhone 4S: iOS 5.0 zal gaan tot 8.0
iPhone 5: iOS 6.0 zal gaan tot 9.0
Gezien het feit dat er voor Whatsapp geen bijzondere functies van een nieuwer iOS nodig zijn kan je voorlopig nog wel even vooruit De eerstvolgende stap in het Apple app-proces is dat een app 5.0 vereist, daarna pas 6.0 dus echt, Whatsapp kan nog wel even mee.
Overigens... Als je een beetje handig bent kan je Whatsapp 2.8.7 gewoon op de iPhone 3 installeren. Om je een beetje in de richting te helpen:
Zoek een ipa bestand van Whatsapp 2.8.7 op internet.
Zorg voor een gejailbreakte iPhone met AppSync erop geïnstalleerd.
Installeer via iTunes het ipa bestand.
Done! Werkt zelfs op een iPhone 2G 3.1.3 nog,
iPhone 2G: iPhone OS 1.0 - 3.1.3
iPhone 3G: iPhone OS 2.0 ging tot 4.2.1
iPhone 3GS: iPhone OS 3.0 zal gaan tot 6.0.1
iPhone 4: iOS 4.0 (naam is toen pas gewijzigd) zal gaan tot 7.0
iPhone 4S: iOS 5.0 zal gaan tot 8.0
iPhone 5: iOS 6.0 zal gaan tot 9.0
Gezien het feit dat er voor Whatsapp geen bijzondere functies van een nieuwer iOS nodig zijn kan je voorlopig nog wel even vooruit De eerstvolgende stap in het Apple app-proces is dat een app 5.0 vereist, daarna pas 6.0 dus echt, Whatsapp kan nog wel even mee.
Overigens... Als je een beetje handig bent kan je Whatsapp 2.8.7 gewoon op de iPhone 3 installeren. Om je een beetje in de richting te helpen:
Zoek een ipa bestand van Whatsapp 2.8.7 op internet.
Zorg voor een gejailbreakte iPhone met AppSync erop geïnstalleerd.
Installeer via iTunes het ipa bestand.
Done! Werkt zelfs op een iPhone 2G 3.1.3 nog,
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.