Het grote glittertopic
donderdag 7 februari 2013 om 13:34
Hé EV, hier hetzelfde, ook vanmorgen sessie gehad. Ongelooflijk hoe moe je daarvan kunt worden.
Soms denk ik, misschien is 't beter om niet zo ver erin te duiken, dan is 't rustiger. Natuurlijk weet ik dat dat niet de oplossing is maar soms lijkt 't me wel een stuk rustiger.
Vanmiddag moet ik Pleun naar haar eerste verjaardagsfeestje brengen. Ja ik zeg expres moet want ze weet nog niet zeker of ze 't wel leuk vind. Ze vind 't heel eng om ergens alleen naartoe te gaan. ik hoop dat 't gaat lukken en ze 't aandurft.
De pest-column zit nog vooraan in mijn hoofd, blijf er maar aan denken.
Moest wel lachen om jouw aanpak Eindeloos.
Gisteren een oud kastje geschilderd en nu een leuk t.v.kastje van gemaakt.
We moeten eigenlijk heel nodig ons huis een opknapbeurt geven, v.n. schilderen. We hebben net maar verf gehaald. Mocht ik ineens weer een opleving hebben dan kan ik aan de slag. Nu nog ergens energie vandaan halen.
Gisteren ook (de helft) van onze zomervakantie vast gelegd. Lang getwijfeld, maar na lief mailtje van leidinggevende toch maar de knoop doorgehakt.
Hier zitten wij in juli 1 week:
Soms denk ik, misschien is 't beter om niet zo ver erin te duiken, dan is 't rustiger. Natuurlijk weet ik dat dat niet de oplossing is maar soms lijkt 't me wel een stuk rustiger.
Vanmiddag moet ik Pleun naar haar eerste verjaardagsfeestje brengen. Ja ik zeg expres moet want ze weet nog niet zeker of ze 't wel leuk vind. Ze vind 't heel eng om ergens alleen naartoe te gaan. ik hoop dat 't gaat lukken en ze 't aandurft.
De pest-column zit nog vooraan in mijn hoofd, blijf er maar aan denken.
Moest wel lachen om jouw aanpak Eindeloos.
Gisteren een oud kastje geschilderd en nu een leuk t.v.kastje van gemaakt.
We moeten eigenlijk heel nodig ons huis een opknapbeurt geven, v.n. schilderen. We hebben net maar verf gehaald. Mocht ik ineens weer een opleving hebben dan kan ik aan de slag. Nu nog ergens energie vandaan halen.
Gisteren ook (de helft) van onze zomervakantie vast gelegd. Lang getwijfeld, maar na lief mailtje van leidinggevende toch maar de knoop doorgehakt.
Hier zitten wij in juli 1 week:
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 7 februari 2013 om 13:54
donderdag 7 februari 2013 om 17:23
Sexy? Deze is pas sexy!
Wat een ontzettende mooie vakantieplek, Gatti.
Ik zou er ook wel heen willen.
Helemaal alleen, boek mee, schrijfboek mee, geen telefoon, geen internet. En dan twee maanden of zo wegblijven.
Oh wacht: de hond zou wel meemogen.
(En mijn therapeute moet wekelijks op bezoek komen.)
Wat een ontzettende mooie vakantieplek, Gatti.
Ik zou er ook wel heen willen.
Helemaal alleen, boek mee, schrijfboek mee, geen telefoon, geen internet. En dan twee maanden of zo wegblijven.
Oh wacht: de hond zou wel meemogen.
(En mijn therapeute moet wekelijks op bezoek komen.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 7 februari 2013 om 19:12
Prachtige plek, Gatti, wat EV zegt dus, alleen de hondjes mee,
Was het verjaarspartijtje leuk? en een succes?
Vooruitstrevend meis, verf in huis...............
Nooit een excuus.........
Ja Gat, als je hier in huis heel hard MP roept, valt alles van de muren................
Heerlijk toch ?, I love it
Hm, zal ook eens een sexy engel zoeken......
Was het verjaarspartijtje leuk? en een succes?
Vooruitstrevend meis, verf in huis...............
Nooit een excuus.........
Ja Gat, als je hier in huis heel hard MP roept, valt alles van de muren................
Heerlijk toch ?, I love it
Hm, zal ook eens een sexy engel zoeken......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 7 februari 2013 om 19:47
donderdag 7 februari 2013 om 22:11
Ik heb nog nooit wat bij MP gekocht. Mijn dochter is nu aan 't onderhandelen over een Harry Potter hanger.. dus die is me voor
Die engel, die lijkt een beetje nep, of niet?
Een weekje (of 2-3) alleen met hond in het bos, schrijfboek mee, tekenspullen mee, leesboeken mee, schilderspullen mee en natuurlijk m'n fototoestel.. dan moet ik ook echt géén internet mee, anders zit ik dat nog 3 weken te doen, maar heeeerlijk!
Oh.. en met mooi weer graag .. dat dan weer wel
Zo, om de 'verontrustende beelden' () een beetje van 't netvlies te halen, nu een soft kitty plaatje
Die engel, die lijkt een beetje nep, of niet?
Een weekje (of 2-3) alleen met hond in het bos, schrijfboek mee, tekenspullen mee, leesboeken mee, schilderspullen mee en natuurlijk m'n fototoestel.. dan moet ik ook echt géén internet mee, anders zit ik dat nog 3 weken te doen, maar heeeerlijk!
Oh.. en met mooi weer graag .. dat dan weer wel
Zo, om de 'verontrustende beelden' () een beetje van 't netvlies te halen, nu een soft kitty plaatje
Later is nu
vrijdag 8 februari 2013 om 08:33
vrijdag 8 februari 2013 om 09:13
Goedemorgen. Jeetje, ik zit hier nog steeds totaal niet rustig, zeg maar.
Ik heb het weggehaald, wil jij dat ook doen, Eindeloos?
Als jullie meer willen weten mag je mij ook mailen. Niet dat er nu meer te vertellen valt dan in mijn vorige berichtje trouwens.
Goh, hoe toepasselijk: aardschok.
Die heb ik ook ooit gevoeld. Toen voelde ik ook het bed bewegen, ik werd bang en deed het licht aan, zag ik de kast op de kamer ook bewegen. Bleek dat later ook een lichte aardschok geweest te zijn, dat was in Limburg toen.
Nou, straks naar reumatoloog. Kijken of zij ook nog schokkend nieuws heeft. Grapje.
Ik heb het weggehaald, wil jij dat ook doen, Eindeloos?
Als jullie meer willen weten mag je mij ook mailen. Niet dat er nu meer te vertellen valt dan in mijn vorige berichtje trouwens.
Goh, hoe toepasselijk: aardschok.
Die heb ik ook ooit gevoeld. Toen voelde ik ook het bed bewegen, ik werd bang en deed het licht aan, zag ik de kast op de kamer ook bewegen. Bleek dat later ook een lichte aardschok geweest te zijn, dat was in Limburg toen.
Nou, straks naar reumatoloog. Kijken of zij ook nog schokkend nieuws heeft. Grapje.
vrijdag 8 februari 2013 om 09:18
oooh, heerlijk plaatje!
Vertelde ik al dat ik moe ben? Ja he? Ik zit hier voor mijn gevoel echt zombie te wezen. Zoals dat plaatje dus voor mijn gevoel kan ik elk moment met m'n neus op m'n toetsenbord in slaap vallen.
zul je zien dat ik vanavond weer klaarwakker ben, waardoor ik te laat naar bed ga. Nouja, morgen uitslapen
Verwacht je schokkende zaken bij de reumatoloog?
Vertelde ik al dat ik moe ben? Ja he? Ik zit hier voor mijn gevoel echt zombie te wezen. Zoals dat plaatje dus voor mijn gevoel kan ik elk moment met m'n neus op m'n toetsenbord in slaap vallen.
zul je zien dat ik vanavond weer klaarwakker ben, waardoor ik te laat naar bed ga. Nouja, morgen uitslapen
Verwacht je schokkende zaken bij de reumatoloog?
Later is nu
vrijdag 8 februari 2013 om 10:03
Hier ook moe, en pijn in mijn rug. Tegelijkertijd van binnen stuiterend. Heel rare combi. Tja, reumatoloog. Ik weet niet, ze had het over vermoeden 'ziekte van Bechterew', we zullen zien. Eigenlijk ben ik nu met heel andere zaken bezig..!
Speciaal voor jou even, en dan ga ik rennen. Moet douchen, rondje met hond en dan wegwezen.
Speciaal voor jou even, en dan ga ik rennen. Moet douchen, rondje met hond en dan wegwezen.
vrijdag 8 februari 2013 om 10:05
EV, ik zie dat je leuk nieuws hebt gekregen, ik hoop dat 't zo leuk ik als ik denk.
Die aardschok uit Limburg heb ik destijds ook gevoeld, ik dacht dat er een heel grote vrachtwagen langs reed. Dat is toch al een hele tijd geleden geloof ik.
IK heb vandaag Mega Mindy naar school gebracht. Ik hou zelf niet heel erg van carnaval maar dochter blijkt een groot liefhebber. De polonaise is al gelopen.
Die aardschok uit Limburg heb ik destijds ook gevoeld, ik dacht dat er een heel grote vrachtwagen langs reed. Dat is toch al een hele tijd geleden geloof ik.
IK heb vandaag Mega Mindy naar school gebracht. Ik hou zelf niet heel erg van carnaval maar dochter blijkt een groot liefhebber. De polonaise is al gelopen.
vrijdag 8 februari 2013 om 11:58
Mogge Dames, wat een gesellieheid hier,
Ja, ik een bakje graag, of 2.
Droom wat rot dat je zo moe bent, vanavond lekker chill, en morgen maar eens heul lang uitslapen.
En Droom, MP kàn verslavend werken hoor.
Jouw mooie Mega Mindy heeft feest vandaag Gatti?
Nou, aan de outfit zal het niet liggen.
Die was helemaal top.
Bij jullie ook (natte) sneeuw.?
Ik zit steeds naar je vakantieplaatjes te kijken, het is net zoiets als vorig jaar hè, prachtig, en van alle gemakken voorzien.
Dat is vakantie!
Spannende berichten Elmertje, hoop dat je MRI uitslag goed is.
Hier slecht geslapen, hele zware film gezien, Das weisse Band, van Michael Haneke, gouden palm, golden globe, etc.
Een epos van het Duitsland voor de 2e Wereldoorlog.
180 minuten.
De rillingen lopen nog over mijn lijf.
Een plaatje uit deze zwart wit film zonder muziek.
Ik ga gauw iets leuks glitteren,
Ook voor onze lieve Lé,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 8 februari 2013 om 12:10
Ja Eindeloos, is zelfs dezelfde als vorig jaar, jij hebt zeker de foto's op facebook gezien?
Het was vorig jaar zo leuk daar, alleen had ik 't toen behoorlijk verpest, begin van de burn-out dus veel geslapen, gehuild, nergens zin in.
Daarom gaan we 't dit jaar overdoen. Het is daar heerlijk relaxed.
MP kan inderdaad erg verslavend werken. Ik heb er ook behoorlijk wat verkocht.
Maar ja ik ben gek op koopjes.
Het was vorig jaar zo leuk daar, alleen had ik 't toen behoorlijk verpest, begin van de burn-out dus veel geslapen, gehuild, nergens zin in.
Daarom gaan we 't dit jaar overdoen. Het is daar heerlijk relaxed.
MP kan inderdaad erg verslavend werken. Ik heb er ook behoorlijk wat verkocht.
Maar ja ik ben gek op koopjes.
vrijdag 8 februari 2013 om 12:15
Vakanties verpesten, ja daar ben ik ook goed in. Zo heb ik al verschillende vakanties een week plat gelegen of op non-actief, vanwege draaiduizeligheid. Voornamelijk in Polen en Tjechië, kan me niet herinneren in Portugal zo lang uit de roulatie te zijn geweest, dus hoop ik op betere tijden dit jaar.
De keren dat ik het dus had, lag ik juist met het mooie weer plat en ging het met mij beter toen het met het weer slechter ging. Niet zo handig.
De keren dat ik het dus had, lag ik juist met het mooie weer plat en ging het met mij beter toen het met het weer slechter ging. Niet zo handig.
Later is nu