Whatsapp is in grieks

08-02-2013 15:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had net mijn telefoon te pakken terwijl ik whatsapp open had. Nu is mijn toetsenbord in Grieks veranderd. Ik heb wa al verwijderd en opnieuw erop gezet maar ik heb nog steeds griekse letters, weet iemand hoe dit op te lossen?
Wat voor telefoon heb je? Als je een BlackBerry hebt kan ik je wel helpen. Gebeurt mij namelijk ook weleens
Kalimera!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O ja das wel handig :D Samsung Galaxy Ace
Je had what's app niet hoeven verwijderen, naast de spatiebalk zie je nl een wereldbolletje, als je daar op drukt kun je van taal wisselen.

Verder kun je naar instellingen gaan dan naar algemeen. Daar zie je toetsenborden staan en daaronder internationaal. Druk op internationaal en dan zie je weer toetsenborden. Hier kun je verschillende talen toevoegen of verwijderen.
Ah ik ging er gewoon van uit dat je een iPhone had, maar goed, het zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik? Anders effe de gebruiksaanwijzing googlen
instellingen ->taal en toetsenbord -> invoertaal.

Of naast de spatiebalk op het tandwieltje drukken. Bij sommige modellen kun je ook de spatiebalk even ingedrukt houden om een taal te selecteren.

Heb geen ace maar een andere telefoon van samsung.
het wieltje naast de spatiebalk leert dat schuiven met vinger over de spatiebalk een andere taal laat kiezen. hier ook een ace...

good luck, laat even weten of het gelukt is, anders kijk ik verder voor je
Die wereldbol heb ik niet en kan er dus niks over vinden op internet dus dacht probeer het hier ff. Ben er nog steeds niet uit dus
http://www.youtube.com/watch?v=RO9QYyRib5k
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.gebruikershand ... handleiding-5-474820.html
Bij mijn samsung moet je vegen over de spatiebalk.
Bij mijn samsung is het:

naast de spatiebalk langer op de werelbol drukken. Dan verschijnen er de mogelijke talen.
NL is dan de vierde taal van boven trouwens.
Cursus grieks volgen...nee flauw. Geen idee hoe je dit kan oplossen, heb het zelf nog nooit bij de hand gehad.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
quote:Enn schreef op 08 februari 2013 @ 15:19:

http://www.youtube.com/watch?v=RO9QYyRib5kDank je, aan de hand van dit filmpje lukte het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven