ipad aanschaffen

10-02-2013 08:33 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een iPad aanschaffen

Wie heeft er net 1 gekocht en heeft tips, je kan zo naar de winkel of online natuurlijk, dat is het probleem niet, het is juist dat ik door al dat aanbod door de bomen het bos niet meer zie.

Een paar vragen:

Online kopen of in een winkel

Hoeveel gb

Alleen wifi of abonnement

Waar hebben jullie een goeie deal gedaan?

Dank je wel.

Voel me wel een beetje dom maar ben soms zo n twijfelaar bij de aanschaf van zoiets duurs
De vraag over Wifi of abonnement kun jij alleen beantwoorden.

Ik heb alleen Wifi, want gebruik hem thuis,op kantoor, of in een hotel en op al die plekken kan ik op Wifi. Maar als je van plan bent hem veel te gebruiken op plekken zonder Wifi, dan is een abonnement weer handig...

Zelf heb ik 16 GB, maar ook dat is persoonlijk...
Online of winkel maakt niks uit, maar in de Apple winkel helpen ze goed iig.

Mijn iPad heeft geen 3G.

Ik gebruik hem thuis (wifi) en op vakantie adressen (wifi)

Voor mobiel internet heb ik een telefoon.

Ipad is Wel onmisbaar ding geworden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
32 GB is ie trouwens. ( films/ series/boeken)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb 64 gig met 3g, maar eerlijk gezegd is dag nogal overbodig. Gebruik hem veel voor mijn werk, dus beiden is opzich wel praktisch maar heb het so far nog niet nodig gehad. Was een cadeau btw, dus zodoende. Anders had ik nooit zon dure genomen.

Kijk ook maar de galaxy tablet, die is ook heel mooi.
Ik heb 2 Ipads, een Ipad 1 met 64 GB en 3 G ( waar ik geen gebruik van maak, ik gebruik alleen Wifi), deze hebben de kinderen in gebruik, handig omdat je veel opslagruimte hebt voor filmpjes.

Ik heb ee Ipad 2 met 16 GB en wifi en ik vind het te weinig, de Ipad zit al bijna vol, dus 32 GB zou beter zijn.
Overigens wel een tip, als je hem bij Dixons bestelt, krijg je 3 jaar garantie op je tablet.
Ik heb een iPad 1 zonder abonnement, kijk vooral veel uitzendinggemist enz thuis.

Films kijk ik er niet op omdat ik die er niet op kan zetten, er stonden ooit wel wat films op en die keek ik wel vaak, het is wel fijn!

Ik gebruik hem altijd thuis, nooit ergens anders eigenlijk dus wifi is voor mij meer dan zat en scheelt ook in de kosten (ABO is geloof ik vanaf 20,/ per maand)..
Ik zet films om met een dvd converter naar Apple bestanden, toevoegen aan mijn Itunes bibliotheek, Ipad synchroniseren en klaar. Echt heel handig!
Ik zweer bij mijn ipad mini 16 G. Heb veel van Apple, waaronder Apple tv dus kijk gewoon op tv naar films ed. die ik vanaf mijn ipad afspeel. Fijn formaat voor in kleinere tas.
Zoals eerder gezegd, 32 gb is over het algemeen voldoende, 16 gb te weinig en 64 gb veel te veel, overigens is het geen 32 gb, maar 28,.. , daar het besturingssysteem er nog op zit.

Dixons en Mycom volgens mij ook is een hele goede tip, want dat is wel het nadeel, kapot is kapot, dus drie jaar garantie is wel welkom in mijn optiek.

Je zou de overweging nog kunnen maken om het "oude" type te nemen, ben ff de tel kwijt.

Model is niet zo relevant, ik werk nog steeds met de eipet 1 en bevalt prima.

Overigens is een Ipad veelal geschikt om info op te halen, versturen is wat lastiger, zoals bestanden meesturen, foto's etc

Ook een nadeel is het flashplayer verhaal...

Vorige week las ik ergens dat er waarschijnlijk in maart weer een nieuwe aan komt nr.6?
De iPad 5 bestaat nog niet eens, dus de iPad 6 in maart lijkt me sterk.

Ik vind 16 GB op zich zat, maar het hangt er ook vanaf wat je er allemaal op wil zetten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
.
Ik heb mijn ipad3 een half jaar geleden met airmiles korting bij Dixons gekocht. Scheelde 100 euro.
ik heb er een, maar gebruik hem praktisch niet. Alleen als ik lange tijd in de keuken bezig ben en een programma niet wil missen.
it's a big club and you ain't in it
Nou eigenlijk komt wel de 6e iPad eraan.

iPad 1: zonder camera

iPad 2: met camera

iPad 3: met retina beeldscherm

iPad 4: met retina beeldscherm en nieuwe oplader.

iPad 5: mini iPad.
Riony, dat snap ik niet. Ik ben er zo blij mee. Maak er foto's mee, internet, mail, kijk er tv mee, lees de kranten, speel patience, Message met m'n kinderen, etc. Ik zou em niet meer kunnen missen.
Hier wordt de ipad ook vreselijk veel gebruikt!
ik gebruik de PC nog maar heel weinig, doe bijna alles met de Ipad.

Geen 3G, gewoon alleen wifi. Ik gebruik hem alleen thuis.
Dank voor alle tips, hoor een paar x Dixons, ga daar s ff kijken.
Ik heb zelf ook een wifi Ipad en als ik op internet wil buitenshuis doe ik hem gewoon koppelen met mijn IPhone via hotspot. Heb met mijn mobiel toch een hele ruime internet bundel.
iPad 1 16gb wifi met 3G heb ik 2 jaar gehad en amper buitenshuis gebruikt (wel mee naar vrienden/familie waar ik op WiFi gebruik maakte).

Geen problemen met geheugen maar zaten amper foto's op en geen boeken.

Nu happy met m'n iPad 4 met alleen WiFi en 16gb. Besteld via de Apple store tijdens een 'gratis bezorging' actie.
Heb er één i.c.m. een abonnement op de krant die ik toch al had. Ik gebruik 'm heel veel, via de WIFI die we thuis toch al hadden.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
hier worden ze ook echt veel gebruikt, door de kinderen en door mij. ik gebruik de PC bijna niet meer, Ipad is veel sneller gepakt.

Ik doe er betalingen mee, lees boeken, mijn mails, forummen, kijk filmpjes, handige apps, spelletjes etc.

Ik zou niet meer zonder willen.
Gewoon bij dixons gekocht, 16 gb ( genoeg voor mij ), Wifi

Ik heb overigens laatste iPad qua type

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven