ipad aanschaffen
zondag 10 februari 2013 om 08:33
Ik wil een iPad aanschaffen
Wie heeft er net 1 gekocht en heeft tips, je kan zo naar de winkel of online natuurlijk, dat is het probleem niet, het is juist dat ik door al dat aanbod door de bomen het bos niet meer zie.
Een paar vragen:
Online kopen of in een winkel
Hoeveel gb
Alleen wifi of abonnement
Waar hebben jullie een goeie deal gedaan?
Dank je wel.
Voel me wel een beetje dom maar ben soms zo n twijfelaar bij de aanschaf van zoiets duurs
Wie heeft er net 1 gekocht en heeft tips, je kan zo naar de winkel of online natuurlijk, dat is het probleem niet, het is juist dat ik door al dat aanbod door de bomen het bos niet meer zie.
Een paar vragen:
Online kopen of in een winkel
Hoeveel gb
Alleen wifi of abonnement
Waar hebben jullie een goeie deal gedaan?
Dank je wel.
Voel me wel een beetje dom maar ben soms zo n twijfelaar bij de aanschaf van zoiets duurs
zondag 10 februari 2013 om 08:37
De vraag over Wifi of abonnement kun jij alleen beantwoorden.
Ik heb alleen Wifi, want gebruik hem thuis,op kantoor, of in een hotel en op al die plekken kan ik op Wifi. Maar als je van plan bent hem veel te gebruiken op plekken zonder Wifi, dan is een abonnement weer handig...
Zelf heb ik 16 GB, maar ook dat is persoonlijk...
Ik heb alleen Wifi, want gebruik hem thuis,op kantoor, of in een hotel en op al die plekken kan ik op Wifi. Maar als je van plan bent hem veel te gebruiken op plekken zonder Wifi, dan is een abonnement weer handig...
Zelf heb ik 16 GB, maar ook dat is persoonlijk...
zondag 10 februari 2013 om 08:37
Online of winkel maakt niks uit, maar in de Apple winkel helpen ze goed iig.
Mijn iPad heeft geen 3G.
Ik gebruik hem thuis (wifi) en op vakantie adressen (wifi)
Voor mobiel internet heb ik een telefoon.
Ipad is Wel onmisbaar ding geworden.
Mijn iPad heeft geen 3G.
Ik gebruik hem thuis (wifi) en op vakantie adressen (wifi)
Voor mobiel internet heb ik een telefoon.
Ipad is Wel onmisbaar ding geworden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 10 februari 2013 om 08:42
Ik heb 64 gig met 3g, maar eerlijk gezegd is dag nogal overbodig. Gebruik hem veel voor mijn werk, dus beiden is opzich wel praktisch maar heb het so far nog niet nodig gehad. Was een cadeau btw, dus zodoende. Anders had ik nooit zon dure genomen.
Kijk ook maar de galaxy tablet, die is ook heel mooi.
Kijk ook maar de galaxy tablet, die is ook heel mooi.
zondag 10 februari 2013 om 08:51
Ik heb 2 Ipads, een Ipad 1 met 64 GB en 3 G ( waar ik geen gebruik van maak, ik gebruik alleen Wifi), deze hebben de kinderen in gebruik, handig omdat je veel opslagruimte hebt voor filmpjes.
Ik heb ee Ipad 2 met 16 GB en wifi en ik vind het te weinig, de Ipad zit al bijna vol, dus 32 GB zou beter zijn.
Ik heb ee Ipad 2 met 16 GB en wifi en ik vind het te weinig, de Ipad zit al bijna vol, dus 32 GB zou beter zijn.
zondag 10 februari 2013 om 09:08
Ik heb een iPad 1 zonder abonnement, kijk vooral veel uitzendinggemist enz thuis.
Films kijk ik er niet op omdat ik die er niet op kan zetten, er stonden ooit wel wat films op en die keek ik wel vaak, het is wel fijn!
Ik gebruik hem altijd thuis, nooit ergens anders eigenlijk dus wifi is voor mij meer dan zat en scheelt ook in de kosten (ABO is geloof ik vanaf 20,/ per maand)..
Films kijk ik er niet op omdat ik die er niet op kan zetten, er stonden ooit wel wat films op en die keek ik wel vaak, het is wel fijn!
Ik gebruik hem altijd thuis, nooit ergens anders eigenlijk dus wifi is voor mij meer dan zat en scheelt ook in de kosten (ABO is geloof ik vanaf 20,/ per maand)..
zondag 10 februari 2013 om 09:16
Zoals eerder gezegd, 32 gb is over het algemeen voldoende, 16 gb te weinig en 64 gb veel te veel, overigens is het geen 32 gb, maar 28,.. , daar het besturingssysteem er nog op zit.
Dixons en Mycom volgens mij ook is een hele goede tip, want dat is wel het nadeel, kapot is kapot, dus drie jaar garantie is wel welkom in mijn optiek.
Je zou de overweging nog kunnen maken om het "oude" type te nemen, ben ff de tel kwijt.
Model is niet zo relevant, ik werk nog steeds met de eipet 1 en bevalt prima.
Overigens is een Ipad veelal geschikt om info op te halen, versturen is wat lastiger, zoals bestanden meesturen, foto's etc
Ook een nadeel is het flashplayer verhaal...
Vorige week las ik ergens dat er waarschijnlijk in maart weer een nieuwe aan komt nr.6?
Dixons en Mycom volgens mij ook is een hele goede tip, want dat is wel het nadeel, kapot is kapot, dus drie jaar garantie is wel welkom in mijn optiek.
Je zou de overweging nog kunnen maken om het "oude" type te nemen, ben ff de tel kwijt.
Model is niet zo relevant, ik werk nog steeds met de eipet 1 en bevalt prima.
Overigens is een Ipad veelal geschikt om info op te halen, versturen is wat lastiger, zoals bestanden meesturen, foto's etc
Ook een nadeel is het flashplayer verhaal...
Vorige week las ik ergens dat er waarschijnlijk in maart weer een nieuwe aan komt nr.6?
zondag 10 februari 2013 om 10:46
maandag 11 februari 2013 om 12:42
iPad 1 16gb wifi met 3G heb ik 2 jaar gehad en amper buitenshuis gebruikt (wel mee naar vrienden/familie waar ik op WiFi gebruik maakte).
Geen problemen met geheugen maar zaten amper foto's op en geen boeken.
Nu happy met m'n iPad 4 met alleen WiFi en 16gb. Besteld via de Apple store tijdens een 'gratis bezorging' actie.
Geen problemen met geheugen maar zaten amper foto's op en geen boeken.
Nu happy met m'n iPad 4 met alleen WiFi en 16gb. Besteld via de Apple store tijdens een 'gratis bezorging' actie.
maandag 11 februari 2013 om 22:43