auto huren, tips

10-02-2013 16:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de meivakantie zit ik in Italie. En ik wil graag een auto huren, dat huren an sich is geen probleem maar ik weet niet welke auto.

We zijn met 2 volwassenen, peuter en baby. Maxicosi neem ik mee, stoeltje voor peuter is te huur. Buggy gaat ook mee. We gaan een weekje.

Hier rijd ik in een station, ideaal alles past er in en je kunt ook nog in je spiegels kijken.

Op de sites staan de volgende autos waar ik nu tussen zit te twijfelen: C3, Fiat Grande Punto, Fiat Brava, 5d Renault clio, of een station. Die zijn er ook, maar die zijn zo'n 100 euro duurder.

Iemand suggesties?

En verder nog tips over huren? Zal natuurlijk wel van te voren even een rondje om de auto lopen etc
Past een Mura 4 in een van die auto's, zodanig dat je verder ook nog iets mee kunt nemen?
Hier een station, die heb je daar niet nodig. Je moet per slot van rekening ook rekening houden met bagage vliegtuig.
Als je een huurauto reserveert, leg je in principe een categorie vast, en niet een specifielk merk/type. Vaak worden er wel merken en types genoemd als voorbeeld. Als je dus die C3 kiest, kun je ook een vergelijkbare Peugeot of Ford of weet ik het wat krijgen.

Belangrijkste tip: neem geen harde koffers mee, maar soepele tassen. De kans is dan veel groter dat je het een beetje in de kofferbak krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven