stack overflow at line 1313
maandag 11 februari 2013 om 00:30
Ik heb eens naar de info van ventilator gekeken. Je computer houdt de stream tegen... Ja, en? Die stream is in dit geval alleen rotzooi, want ik ktijg tekst gewoon te zien, maar die stomme reclame niet. Dus dat je de stream niet ontvangt of wat dan ook is niet erg, wel dat je heel de tijd die stomme piepende foutmelding krijgt. Je wilt dus en die stream niet en de foutmelding niet.
Ik had het ook bij 1 bepaalde computer. Als ik op cookies aanpassen klik dan heb ik het probleem nietmeer (waarschijnlijk omdat er dan minder rotzooi gestreamd wordt).
Ik had het ook bij 1 bepaalde computer. Als ik op cookies aanpassen klik dan heb ik het probleem nietmeer (waarschijnlijk omdat er dan minder rotzooi gestreamd wordt).
maandag 11 februari 2013 om 08:38
quote:ventilator schreef op 11 februari 2013 @ 00:10:
Opgelost als je dit doet, denk ik.Firefox helpt als een tierelier en je kunt add block erbij installeren, maar FF heeft wel weer andere problemen, zoals bij het laden van pagina's met veel plaatjes.
Opgelost als je dit doet, denk ik.Firefox helpt als een tierelier en je kunt add block erbij installeren, maar FF heeft wel weer andere problemen, zoals bij het laden van pagina's met veel plaatjes.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 11 februari 2013 om 09:21
Heb de tip die hier gegeven wordt zojuist gedaan maar helaas; ook als ik die browserdinges uitzet dan blijft ie de stack overflow aangeven.
Overigens heb ik dit probleem enkele keren gemeld op het Centraal Bug topic maar hier wordt niets aan gedaan. Althans; ik krijg geen enkele reactie van de moderatrs.
Overigens heb ik dit probleem enkele keren gemeld op het Centraal Bug topic maar hier wordt niets aan gedaan. Althans; ik krijg geen enkele reactie van de moderatrs.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 11 februari 2013 om 09:30
quote:wellebellie schreef op 11 februari 2013 @ 00:57:
Zal wel weer aan mij liggen maar ik kan dat rijtje niet volgen, want er staat bij mij geen Extra onder bestand enz.
Bij mij het:
ga in IE naar Extra
Ga naar Internetopties
Ga naar Ge-avanceerd
Ga naar Browser instellingen vooor derden
Zet vinkje uit
Klik op Toepassen
Maar goed, bij mij werkt het niet
Zal wel weer aan mij liggen maar ik kan dat rijtje niet volgen, want er staat bij mij geen Extra onder bestand enz.
Bij mij het:
ga in IE naar Extra
Ga naar Internetopties
Ga naar Ge-avanceerd
Ga naar Browser instellingen vooor derden
Zet vinkje uit
Klik op Toepassen
Maar goed, bij mij werkt het niet
maandag 11 februari 2013 om 10:06
Bij mij heb ik er dus last van op mijn werk pc. Veel instellingen zijn dus verplicht en niet aanpasbaar voor mij als individu. Maar ik kon dus wel die browser voor derden aanpassen alleen is dat niet de oplossing voor het stackprobleem.
Ik heb maar weer eens melding van dit probleem gemaakt op het Centraal Bug Topic en hopelijk gaan ze er wat aan doen.
Ik heb maar weer eens melding van dit probleem gemaakt op het Centraal Bug Topic en hopelijk gaan ze er wat aan doen.
maandag 11 februari 2013 om 19:54
Mja,
Sorry dames, was goedbedoeld, maar dat hele IE is natuurlijk sowieso van de pot gerukt...
Hebben jullie wél de laatste versie 8 of liever 9 van IE, anders daarnaartoe upgraden, zal ook al schelen.
Updaten maarrrrrrr
Ook een fijne, zoals hieronder al gemeld:
Lekker Mozilla Firefox 3 of 4 downloaden als browser, of als je echt gek wilt doen...Google Chrome.
Je hebt gelijk Meraan, met Chrome gaat het op het Branderstopic ineens als een tierelier met het laden van al die koffieplaatjes etc.
Sorry dames, was goedbedoeld, maar dat hele IE is natuurlijk sowieso van de pot gerukt...
Hebben jullie wél de laatste versie 8 of liever 9 van IE, anders daarnaartoe upgraden, zal ook al schelen.
Updaten maarrrrrrr
Ook een fijne, zoals hieronder al gemeld:
Lekker Mozilla Firefox 3 of 4 downloaden als browser, of als je echt gek wilt doen...Google Chrome.
Je hebt gelijk Meraan, met Chrome gaat het op het Branderstopic ineens als een tierelier met het laden van al die koffieplaatjes etc.