Afscheidscadeau
maandag 11 februari 2013 om 09:30
Altijd mensen met goede ideeën hier dus graag jullie advies.
Mijn leidinggevende vertrekt na een hoop ruzie en gedoe met het management. Wij hadden altijd een uitstekende band en ik waardeer haar zowel zakelijk als als mens zeer.
Ik wil graag bedanken voor onze fijne samenwerking door een gepaste attentie/cadeautje.
Ik heb alleen geen idee wat. Het afscheid is onvrijwillig dus een aandenken misschien geen goed idee want zout in wond? Of kan het wel? Iets blijvendst dat met zorg uitgekozen is?
Wat zouden jullie doen?
Mijn leidinggevende vertrekt na een hoop ruzie en gedoe met het management. Wij hadden altijd een uitstekende band en ik waardeer haar zowel zakelijk als als mens zeer.
Ik wil graag bedanken voor onze fijne samenwerking door een gepaste attentie/cadeautje.
Ik heb alleen geen idee wat. Het afscheid is onvrijwillig dus een aandenken misschien geen goed idee want zout in wond? Of kan het wel? Iets blijvendst dat met zorg uitgekozen is?
Wat zouden jullie doen?
maandag 11 februari 2013 om 09:41
Ook al is het geen vrijwillig afscheid, juist daarom is het IMO een heel waardevol iets als jij nu je waardering laat blijken voor je leidinggevende. Volg je hart en maak iets leuks voor haar: een simpel A-viertje met leuke herinneringen en een hart onder de riem. Maak het, simpele ideetjes genoeg toch?
maandag 11 februari 2013 om 09:46
maandag 11 februari 2013 om 09:52
Een boek (vakgerelateerd of privé) waar je voorin een boodschap voor haar schrijft.
Zo kreeg ik een keer als afscheid bij een stage een boekje dat als thema 'geluk' had, en m'n begeleidster had een van de eerste pagina's volgeschreven met haar bedankje en wens voor de toekomst, veel geluk inderdaad
Zo kreeg ik een keer als afscheid bij een stage een boekje dat als thema 'geluk' had, en m'n begeleidster had een van de eerste pagina's volgeschreven met haar bedankje en wens voor de toekomst, veel geluk inderdaad
I would rather shit in my hands and clap
maandag 11 februari 2013 om 09:53
maandag 11 februari 2013 om 10:13
quote:Snotolf schreef op 11 februari 2013 @ 09:53:
Is het de bedoeling dat je leert van je LG? Het was geen mentor oid.
Ik waardeer haar kennis en het vermogen te delegeren aan hen die specifieke kennis bezitten.
Advies vragen altijd mogelijk. En ze stond als een blok achter mijn stukken.
Leren misschien niet, maar een LG moet toch iets toevoegen?
Anders snap ik wel, dat ze weg moet
Ik ken jullie situatie niet, maar denk nu aan een comliment als: je hebt me geleerd te vertrouwen op mijn eigen kracht
Zo'n zin geschreven voorin een toepasselijk boek. (deze?
Is het de bedoeling dat je leert van je LG? Het was geen mentor oid.
Ik waardeer haar kennis en het vermogen te delegeren aan hen die specifieke kennis bezitten.
Advies vragen altijd mogelijk. En ze stond als een blok achter mijn stukken.
Ik ken jullie situatie niet, maar denk nu aan een comliment als: je hebt me geleerd te vertrouwen op mijn eigen kracht
Zo'n zin geschreven voorin een toepasselijk boek. (deze?
maandag 11 februari 2013 om 10:23
das niet de bedoeling hoor.
Ik probeer (zie laatste voorstel in laatste post) echt een serieus kado te vinden.
Ik snap alleen oprecht niet (vandaar mijn sarcasme smiley) hoe een LG niks kan toevoegen. wat heb je dan aan iemand? Dus denk ik dat ze wel degelijk meer voor je gedaan heeft, alleen blijkbaar behoorlijk zonder dat jij het echt dagelijks voelde.
Ik probeer (zie laatste voorstel in laatste post) echt een serieus kado te vinden.
Ik snap alleen oprecht niet (vandaar mijn sarcasme smiley) hoe een LG niks kan toevoegen. wat heb je dan aan iemand? Dus denk ik dat ze wel degelijk meer voor je gedaan heeft, alleen blijkbaar behoorlijk zonder dat jij het echt dagelijks voelde.
maandag 11 februari 2013 om 10:30
quote:lilalinda schreef op 11 februari 2013 @ 10:13:
[...]
Zo'n zin geschreven voorin een toepasselijk boek. (deze?Wat een onzin. Je snapt wel dat ze weg moet als ze niks toevoegt, maar zegt direct daarna dat je de situatie niet kent. Nee, die ken je idd niet. Wat een misplaatste opmerking.
[...]
Zo'n zin geschreven voorin een toepasselijk boek. (deze?Wat een onzin. Je snapt wel dat ze weg moet als ze niks toevoegt, maar zegt direct daarna dat je de situatie niet kent. Nee, die ken je idd niet. Wat een misplaatste opmerking.