wat doe ik fout?

11-02-2013 15:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Waarom haal je het weg. Er staat weinig, dus waarom zou je t weghalen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je overschat eerijkheid.

En je stuurt serieus een mailtje met dat het aan de ander ligt dat het niet zo klikt? Sociale consensus is toch echt om met een aantal redenen te komen en daarbij luid en duidelijk te melden dat het niet aan de ander ligt maar aan jou. En waarom ben je er zo stellig in dat het aan de ander ligt? Het komt niet overeen met jouw normen, waarden, verwachtingen of wat dan ook, maar kun je echt zo stellig zeggen dat het aan de ander ligt?
Tja...

Je krijgt een mail met verwijten terug, maar jij begon daarmee begrijp ik. Jij schreef immers wat je vervelend (aan hem?) vindt. Ik ken de sociale consensus niet dat je moet melden dat het niet aan de ander ligt, maar aan jou. Dat is vaak ook niet waar, het ligt wel de ander: je vindt hem niet leuk namelijk. Ik zou gewoon helemaal geen reden noemen, maar gewoon dat het niet klikt en het verder daarbij laten. Je vindt elkaar toch niet bij elkaar passen.
Per mail of mondeling? Ik zou balen als alles per mail ging.
quote:kabinet schreef op 11 februari 2013 @ 15:56:

Je overschat eerijkheid.

En je stuurt serieus een mailtje met dat het aan de ander ligt dat het niet zo klikt? Sociale consensus is toch echt om met een aantal redenen te komen en daarbij luid en duidelijk te melden dat het niet aan de ander ligt maar aan jou. En waarom ben je er zo stellig in dat het aan de ander ligt? Het komt niet overeen met jouw normen, waarden, verwachtingen of wat dan ook, maar kun je echt zo stellig zeggen dat het aan de ander ligt?

Ze heeft toch niet gezegd dat het aan hem ligt, alleen dat er geen klik is. Dat heeft ze eerlijk gezegd.

Dat hij dat niet kan waarderen is pech voor hem, ik vind niet dat het aan jou ligt als je eerlijk bent dat het voor jou niet meer werkt.
Nou, die reacties van hem bewijzen maar des te meer dat jullie niet verder hoeven met je (prille?) relatie.

Next.

En dan vind je misschien iemand die wel kan omgaan met jouw communicatiestijl.
Wat eten we vanavond?
....
quote:phoebe82 schreef op 11 februari 2013 @ 15:51:

lang verhaal, ga het proberen beknopt neer te zetten.

(en haal het straks uit 'veiligheid' voor de zekerheid ook weer weg.....)

.nou dan ga ik uit 'veiligheid' voor de zekerheid ook maar geen tijd verspillen hieraan
Een hoop gedoe om niks. Het werkt niet, klaar!

Gewoon laten gaan.
quote:_lupine_ schreef op 11 februari 2013 @ 16:01:

Tja...

Je krijgt een mail met verwijten terug, maar jij begon daarmee begrijp ik. Jij schreef immers wat je vervelend (aan hem?) vindt. Ik ken de sociale consensus niet dat je moet melden dat het niet aan de ander ligt, maar aan jou. Dat is vaak ook niet waar, het ligt wel de ander: je vindt hem niet leuk namelijk. Ik zou gewoon helemaal geen reden noemen, maar gewoon dat het niet klikt en het verder daarbij laten. Je vindt elkaar toch niet bij elkaar passen....
quote:Lunari schreef op 11 februari 2013 @ 16:07:

Een hoop gedoe om niks. Het werkt niet, klaar!

Gewoon laten gaan.dit is precies wat ik dacht net...thanks!
Als zij jou echt een scheldmail met verwijten heeft teruggestuurd, dan spoort ze gewoon niet. Wees maar blij dat je van haar af bent dan.
moet ik dan mn kop maar gewoon houden de volgende x?

Eh nee. Jij gaat je aanpassen omdat iemand anders niet overweg kan met wat jij doet? Kom nou. Als het jou een beter gevoel geeft zaken netjes af te ronden ipv niets meer laten horen, dan moet je dat gewoon doen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven