Budget Tablet

08-02-2013 17:01 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gaan twee maanden reizen en willen een budget tablet (<200euro) kopen om films te kijken, foto's erop te zetten en een beetje te internetten. Heeft iemand ervaring met budget tablets? En welke tablet zouden jullie aanraden? Alvast Bedankt
Ik zou er dan maar 1 kopen en gelijk gaan voor een goeie!

Ook zo zonde als je een goedkope koopt en die doet het niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou dan een tweedehands iPad kopen.
Wij zijn bang dat het daar wordt gestolen of kapot gaat. We willen zeker niet meer dan 200 euro uitgeven :s

Iemand ervaring met Qware of TomTec 8inch?
kijk maar op bol.com

zoeken bij android tablet
Tweedehands op marktplaats!
voor inspiratie

http://www.techradar.com/ ... d-905504/2#articleContent
.
Moet het persee een tablet zijn? Ik heb voor mijn reis een kleine asus netbook gekocht. Kostte haast niks en was ook heel handig voor het bijhouden van mijn reisblog omdat het een toetsenbord heeft.
Yarvik, de nieuwste voor ¤188
Dan zou ik gaan voor de samsung galaxy tab 2 7.0 voor ¤199. Fijn ding!
de Samsung Galaxy Tab 2 P5110 16 GB nieuw is 309 euro.
it's a big club and you ain't in it
ik zie op marktplaats een nieuwe ipad 2 voor 250 euro.

ik kan hier geen link plaatsen want tegenwoordig staat je hele persoonlijke hebben en houden in de link.
it's a big club and you ain't in it
www.winkelvandekrant.nl/

hier kun je een 7-inch Android tablet kopen voor 80 euro . Schijnt geen gek ding te zijn voor die prijs. Ik heb er een besteld.
.
@oddjobx

Ik heb besloten om niet voor een moeilijke telefoon te gaan, ik wil een losse tablet en dan kan ik gewoon in geval van nood zelfs een 15 euro prepaidtelefoon kopen. Die is toch alleen maar voor bereikbaarheid-in-nood.

Dit geval staat bij Bart Smit.

Zou het iets kunnen zijn ?

Mijn wensenlijstje: surfen, forummen, af en toe youtuben.

Cresta biedt een betaalbare tablet met een uitmuntende kwaliteit. Het apparaat heeft de beschikking over de nieuwste Android versie, genaamd Jelly Bean (4.1). Dankzij de krachtige A9 1.6 GHZ Processor draai je zonder moeite de zwaarste Apps uit de Google Play Store.

Deze tablet heeft een camera aan de voorzijde waarmee je moeiteloos jouw profielfoto op social media sites kan aanpassen. Maar ook is deze tablet zeer goed te gebruiken om te surfen op internet, je e-mail te checken en filmpjes te kijken.

Technische Specificaties:

7 inch multi-touch scherm met een resolutie van 1024x600

1.6Ghz Dual Core Processor

1GB intern geheugen

8GB Opslagcapaciteit

Wifi 802.11b/g en Bluetooth 3.0

Front camera

Android 4.1 Jelly Bean besturingssysteem

Batterij 3200 mAh

Ondersteunt 3G dongle.

USB 2,0 poort voor ondersteuning OTG functie.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wij hadden een Arnova 10 inch, voor rond de 180 euro, werkt hardstikke goed hoor. Waarom altijd perse een Ipad of een Samsung, zo'n tablet gebruik je meestal alleen maar voor internet.

Ben nu aan het kijken voor nog een kleinere goedkopere versie en ik zie deze staan: Archos 7" Arnova 7H G3 internet tablet wit Tablet-pc, in de aanbieding bij Conrad voor 90 euro.

Maar als je er iets meer voor over hebt zou ik vooral op zoek gaan naar eentje met goede recensies en een zolang mogelijke accuduur.

Wij hebben thuis ook nog een Chromebook van Samsung, wel iets duurder, maar doordat alles via internet werkt, gaat alles razendsnel, opstarten 3 seconden, accu gaat gerust de gehele dag mee als je hem aan hebt staan. Voor alleen internetten echt perfect.
Hier een qware van intertoys , gaat hartstikke goed. Hier ook een Yarvik, daar ben ik meer over te spreken omdat ze op de website van yarvik de nieuwste android software voor deze tablet hadden staan zodat we er de nieuwste android op konden zetten.

Beiden tweedehands. De yarvik ( 8 inch) gekocht voor maar 45 euro. Dit formaat is erg handig als ereader.
Ik heb en 7 inch samasung tab 2.0, was in de aanbieding 150 euro, ideaalding.
Yarvik TAB474 Luna gekocht voor 150. Heel traag, reageert slecht op vingeraanrakingen. Ook iets te groot (10") en te zwaar om mee te nemen op reis. Breng het waarschijnlijk terug. Morgen naar Intertoys om Qware pro 3 8" uit te testen. Iemand ervaring mee?
Heb zelf inderdaad ook een yarvik gehad, absoluut niet fijn deze kosten 150 wat me toen een redelijk bedrag leek.

na wat rondkijken via marktplaats kwam ik terecht bij de volgende shop.

[==]

na een mailtje met de vraag of het touch screen wel snel reageerd heb ik Tablet aangeschaft. Heb er een gratis micro sd kaartje bij gekregen.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 03-07-2013 13:29
Reden: link naar commerciele website verwijderd
% gewijzigd
Jammer dat ik mobiel niet kan straffen.
quote:No___ schreef op 03 juli 2013 @ 10:33:

Jammer dat ik mobiel niet kan straffen.Ik kan wel staffen ;) Done
Je bent zelf een theepot
On topic.

N.a.v. de adviezen van Oddjobx zijn we voor de Google Nexus 7 gegaan. Fijn ding, mijn laptop is inmiddels werkloos.

De tweede tablet is nu ook gekocht, Snoezekind heeft dezelfde als ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven