Ereader op tablet

12-02-2013 21:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn zoon heeft centjes gespaard en daar hebben we een Archos Arnova 10B G2 8GB van gekocht. Nu wilde ik een app erop zetten om ook boeken te lezen maar ik krijg de boeken niet in de Moon+ reader. Vraag me af of dit nu wel gaat. Ook kan ik de google play store niet vinden erop.
Zie:

http://www.tabletguide.nl/tablets/archos-arnova-10-g2/

De Android Market is niet aanwezig omdat Archos geen licentie heeft gekregen van Google.

Zie comments voor trucjes om hier omheen te werekn.
als die moon reader er al op staat dan moet je de boeken die op je tablet staan importeren. ik heb ook moon reader en het is soms even zoeken hoe dat ook alweer gaat.
Het Viva forum is papaja.
Google play staat er inmiddels op. Nu nog even kijken hoe ik de ereader aan het werk krijg
Plug het tablet aan je computer via de USB. Maak een mapje aan op de tablet, bv "ebooks". Doe daar de epub bestanden in. Dan ga je via instellingen van Moon Reader naar dat mapje toe, en kan je de boeken openen. Je kan de boeken inderdaad ook importeren.
Het lukt met een sd kaartje, die heb ik nu even besteld zodat ie niet de hele tijd de mijne hoeft te gebruiken. Dus gelukt :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven