Is het raar?

12-02-2013 22:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 17 richting 18 en gewoon nog maagd?

Is dit tegenwoordig een raar iets? Ik hoor steeds vaker dat kinderen van 14/15 het al doen... Loop ik achter?
Nee hoor ken ze van eind 20!
Waarom? Je hoeft je bij zulke dingen toch niet te meten met anderen? Het komt als het komt.
Ohh, dus ik kan nog even (:
quote:elbradley schreef op 12 februari 2013 @ 22:17:

Ohh, dus ik kan nog even (:Ja hoor tijd zat.
nee dat kan ECHT niet hoor!

en nu serieus, wacht gewoon tot je een leuke jongen tegen komt, als het goed voelt komt sex vanzelf wel
a docter a day keeps the apple away
Goh je gaat toch niet aan sex beginnen omdat je er de juiste leeftijd voor hebt?

Ik ken trouwens ook genoeg mensen die pas sex hadden begin 30. Lekker belangrijk zeg.

Ik zelf was ook al 25 jaar geweest
Tuurlijk joh! Pas doen als je er aan toe bent en het echt wilt, anders wordt het alleen maar een teleurstelling. En dat is zonde. Sprak deezen ouden mutsch uit ervaaring.
Huts!
quote:eldiabonita schreef op 12 februari 2013 @ 22:20:

Goh je gaat toch niet aan sex beginnen omdat je er de juiste leeftijd voor hebt?

Ik ken trouwens ook genoeg mensen die pas sex hadden begin 30. Lekker belangrijk zeg.

Ik zelf was ook al 25 jaar geweestHet was gewoon een vraag (: Het is niet alsof ik het wil..
Ik was 18.5 Niet druk maken, het gaat zoals het gaat! Daarbij ken ik twee meiden van begin 30 die nog maagd zijn.
Ja, natuurlijk is het raar - raar dat je zo'n vraag stelt.

Wat voor een reactie verwacht je? De ene groep zegt "nee het is niet raar" de andere groep maakt grapjes. Maar daar schiet je niets mee op.

Wil je een bevestiging dat het juist goed of slecht was dat je tot nu toe geen seks hebt gehad? Er is niemand die je hierbij kan helpen. Als je het doet dan doe je het. Maar de motivatie om het te doen omdat je een bepaalde leeftijd berijkt hebt is geen garantie voor betere (of slechtere) seks.

Dus doe het gewoon als je het wilt doen. Dat is dan de juiste leeftijd voor je. Je kunt toch niet terug naar de tijd dat je 15 was. En als je nog eens 18 jaar wilt wachten (waarom dan ook) dan doe je dat gewoon.
26 en nog maagd, aangenaam.
Ben ontmaagd door een ervaren meisje van 15. Op dat moment was ik met andere dingen bezig dan de vraag of dit raar was.

Heb ooit een vrouw van 26 ontmaagd. Ook op dat moment was ik met andere dingen bezig dan de vraag of dit raar was.

De gemiddelde leeftijd is de laatste decennia iets gedaald, dit in lijn met het op vroegere leeftijd geslachtsrijp worden. Jongeren zijn dus niet hitsiger dan vroeger.
Nee hoor, niet raar.
Haha, nee. Ik was net 21 geworden toen ik werd ontmaagd. De man in kwestie vond het prachtig. Omdat hij al ervaren was en zich op seksueel gebied heel vrij voelt, heb ik veel kunnen leren en ontdekken waar ik nog steeds heel blij mee ben.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee niet raar,juist mooi toch dat je niet zomaar het bed induikt met iemand omdat al je vrienden/vriendinnen "het"al gedaan hebben?

Trots zijn op je maagdelijkheid!

Beter als die breezer-sletjes van tegenwoordig toch?
Nee, is helemaal niet raar. Sterker nog, ik heb een dochter van 17 en die heeft een scharrel waar ze wel eens slaapt, maar nog geen seks, en ze wordt ondertussen doodziek van de vriendengroep die steeds maar vragen of er nu nog steeds niets is gebeurd. Ze zegt nu om er van af te zijn dat ze tot nu te in ieder geval geen spijt heeft van haar daden zoals vele anderen wel hebben. (Als in gedumpt worden na de seks)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Weet je wat raar is? Als je dingen doet omdat het anders raar is....

Lekker jezelf blijven dat is de hit in 2013!

Enjoy your life!
Ik vind het niet raar, maar al was het dat wel, wat dan nog?

Juist bij dit soort privé dingen maakt het helemaal niet uit wat anderen doen, gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, het is jou leven tenslotte.
Het is jou leven jou lichaam niks is daar bij raar
you being you, makes you special.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven