Het grote glittertopic
woensdag 13 februari 2013 om 13:17
Gelukkig dat ik dat niet meer hoef (verjaardagsfeestjes), sjonge, ex heeft me toch wel wat uit handen genomen zeg
Niet dat jij daar iets aan hebt, Gatti. Deze 'oplossing' zou ik namelijk niemand aanraden.
Ik denk nog even na over teruggaan naar de winkel. Misschien eerst even mailtje sturen. En de gedachte 'viswijf op hoge poten', daar kan ik alleen maar van dromen - dat zou ik nooooit durven.
Zo dadelijk bezoek. Leuk. Niet een hele hele goede vriendin, maar toch wel een hele goede kennis.
Niet dat jij daar iets aan hebt, Gatti. Deze 'oplossing' zou ik namelijk niemand aanraden.
Ik denk nog even na over teruggaan naar de winkel. Misschien eerst even mailtje sturen. En de gedachte 'viswijf op hoge poten', daar kan ik alleen maar van dromen - dat zou ik nooooit durven.
Zo dadelijk bezoek. Leuk. Niet een hele hele goede vriendin, maar toch wel een hele goede kennis.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 13 februari 2013 om 13:20
quote:Elmervrouw schreef op 13 februari 2013 @ 13:17:
Ik wel . Maar ik doe het nooit, omdat ik het niet netjes vind.
Ik had jou trouwens ook helemaal niet zo ingeschat hoor .
Veel plezier met je visite!
Ik wel . Maar ik doe het nooit, omdat ik het niet netjes vind.
Ik had jou trouwens ook helemaal niet zo ingeschat hoor .
Veel plezier met je visite!
woensdag 13 februari 2013 om 13:28
Ik ben te netjes opgevoed, LadyV, en het kost heel wat therapie om dat eruit te krijgen en te doen wat soms toch echt nodig is.
Even roepen nog. Jippie, eindelijk schijnt de zon! En het was verrassend zacht, toen ik net met de hond buiten liep. Ik kreeg er gewoon al een lentegevoel van. Even een toepasselijk plaatje, en dan ben ik weg van hier.
Even roepen nog. Jippie, eindelijk schijnt de zon! En het was verrassend zacht, toen ik net met de hond buiten liep. Ik kreeg er gewoon al een lentegevoel van. Even een toepasselijk plaatje, en dan ben ik weg van hier.
woensdag 13 februari 2013 om 13:42
woensdag 13 februari 2013 om 15:20
Goedemiddag allen...................
Dus ik had beter mijn friteuse bij de Scapino kunnen kopen,
Wat een spirit lieve Gatti, wat zul je blij zijn straks met je '' vernieuwde'' verdieping.
En een kinderpartij is wel intensief, maar o zo gezellig.
En dan het blije smoeltje 's avonds, onbetaalbaar!
Over feestjes gesproken, ik heb ook feest zaterdag
Mijn buurjongen wordt 18, groot feest dus.
Mijn 1ste sinds de drooglegging.
Gaat wel goed komen.....
Ik ga eens glitteren,
Voor alle '' bijná'' jarigen....
Dus ik had beter mijn friteuse bij de Scapino kunnen kopen,
Wat een spirit lieve Gatti, wat zul je blij zijn straks met je '' vernieuwde'' verdieping.
En een kinderpartij is wel intensief, maar o zo gezellig.
En dan het blije smoeltje 's avonds, onbetaalbaar!
Over feestjes gesproken, ik heb ook feest zaterdag
Mijn buurjongen wordt 18, groot feest dus.
Mijn 1ste sinds de drooglegging.
Gaat wel goed komen.....
Ik ga eens glitteren,
Voor alle '' bijná'' jarigen....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 13 februari 2013 om 17:15
Haihai
Ik ben ook netjes opgevoed, maar m'n moeder werkte in een winkel en vond wél dat je NETJES verhaal mocht halen, als iets niet klopte. Wel netjes, uiteraard. Zij is ook wel zonder reden verrot gescholden. Mensen die de (dure) kleding duidelijk gedragen én gewassen hadden en het terug wilden brengen
Ik ben ook netjes opgevoed, maar m'n moeder werkte in een winkel en vond wél dat je NETJES verhaal mocht halen, als iets niet klopte. Wel netjes, uiteraard. Zij is ook wel zonder reden verrot gescholden. Mensen die de (dure) kleding duidelijk gedragen én gewassen hadden en het terug wilden brengen
Later is nu
woensdag 13 februari 2013 om 18:29
woensdag 13 februari 2013 om 18:47
Sjonge, ik ben er nog beduusd van. Vanmiddag kwam ik op een van mijn poetsschooltjes om daar net als iedere middag met een paar meiden de witte tornado uit te hangen, stond daar ineens de directeur voor onze neuzen met een paar bossen bloemen. Als blijk van waardering voor onze inspanningen, en dat hij zo blij met ons was en dat we zo'n leuk team waren . Het gebeurt niet echt vaak, maar toen stond ik toch wel even met mijn mond vol tanden. Wel heel leuk natuurlijk, zo'n blije opdrachtgever .
Dus nu staat er een bos bloemen te prijken in mijn huisje. In een grote beker, want ik heb nooit bloemen dus laat staan een vaas .
Dus nu staat er een bos bloemen te prijken in mijn huisje. In een grote beker, want ik heb nooit bloemen dus laat staan een vaas .
woensdag 13 februari 2013 om 18:57
quote:Dreamer schreef op 13 februari 2013 @ 17:45:
En.. om de moed erin te houden: onze waterkoker is ook ter ziele nu.
Ocherm. Wij hebben al jaren geen waterkoker meer, maar hebben ons bekeerd tot het panthee-isme. Nou scheelt het wel dat we eigenlijk nooit thee drinken en onze theedrinkende bezoekers ook best thee uit een pannetje lusten, maar als je veel thee drinkt wordt het leven wel vervelend ja, zo zonder waterkoker.
En.. om de moed erin te houden: onze waterkoker is ook ter ziele nu.
Ocherm. Wij hebben al jaren geen waterkoker meer, maar hebben ons bekeerd tot het panthee-isme. Nou scheelt het wel dat we eigenlijk nooit thee drinken en onze theedrinkende bezoekers ook best thee uit een pannetje lusten, maar als je veel thee drinkt wordt het leven wel vervelend ja, zo zonder waterkoker.
woensdag 13 februari 2013 om 19:38
woensdag 13 februari 2013 om 19:46
quote:Eindeloos schreef op 13 februari 2013 @ 19:38:
Wat attent Lady, een blijk van waardering, en een bos bloemen.
Jouw Valentijnsdag kan zeker niet meer stuk.............
[afbeelding]
Die link met Valentijn had ik nog niet eens gelegd, hoe dom van mij! Maar ik denk dat het toeval is, alle betrokkenen zijn gelukkig getrouwd/samenwonend .
Wat attent Lady, een blijk van waardering, en een bos bloemen.
Jouw Valentijnsdag kan zeker niet meer stuk.............
[afbeelding]
Die link met Valentijn had ik nog niet eens gelegd, hoe dom van mij! Maar ik denk dat het toeval is, alle betrokkenen zijn gelukkig getrouwd/samenwonend .
woensdag 13 februari 2013 om 20:03
Oh ja natuurlijk! Morgen Valentijn, goed dat jullie het zeggen. Zal ik weer eens een bewijs van mijn liefde ver, ver overzee sturen via sms?
Wat leuk, LadyV! Altijd fijn, een blijk van waardering. Trouwens, een witte tornado in mijn huis zou ik ook zéér kunnen waarderen. Zeker nu het gaat dooien, en met een hond met lang haar dus.
Wat leuk, LadyV! Altijd fijn, een blijk van waardering. Trouwens, een witte tornado in mijn huis zou ik ook zéér kunnen waarderen. Zeker nu het gaat dooien, en met een hond met lang haar dus.
woensdag 13 februari 2013 om 20:27
Stel je niet te veel voor van mijn schoonmaakkwaliteiten EV. Op de werkvloer lijkt het heel wat, vooral omdat ik altijd graag in een razend tempo werk en ieder strijkkraaltje onder de tafel zie liggen en nog opruim ook. Maar mijn eigen huis ziet er altijd uit als een beest. Een verharend beest, in vreselijke weersomstandigheden
Wat je andere vraag betreft: ja, dat zou ik doen. Valentijn is een prima reden en zien doet gedenken en zo . .
Wat je andere vraag betreft: ja, dat zou ik doen. Valentijn is een prima reden en zien doet gedenken en zo . .
woensdag 13 februari 2013 om 20:31
Mijn lief doet niet aan Valentijn. Tenminste, niet naar mij toe want een Valentijn is een geheime, liefst onbereikbare liefde. Dus.. geen idee wie hij wél van een bos bloemen voorziet, maar mij dus niet
Nou, e.e.a. valt dus wel uit elkaar hier in huis. Na keuken, droger, douchecabine, tosti/wafelijzer nu dus waterkoker. Ik ga eens uitzoeken wat panthee is? Ik kook nu water in een pannetje voor thee, komt dat in de buurt?
Eindeloos: hoe vaak moet je eigenlijk naar je nieuwe vriendenclubje en gaat dat nog goed? Wel een testcase he, dat feestje.
Wat fijn zo'n blijk van waardering met een bos bloemen!
Nou, e.e.a. valt dus wel uit elkaar hier in huis. Na keuken, droger, douchecabine, tosti/wafelijzer nu dus waterkoker. Ik ga eens uitzoeken wat panthee is? Ik kook nu water in een pannetje voor thee, komt dat in de buurt?
Eindeloos: hoe vaak moet je eigenlijk naar je nieuwe vriendenclubje en gaat dat nog goed? Wel een testcase he, dat feestje.
Wat fijn zo'n blijk van waardering met een bos bloemen!
Later is nu
woensdag 13 februari 2013 om 20:42
quote:Dreamer schreef op 13 februari 2013 @ 20:31:
Mijn lief doet niet aan Valentijn. Tenminste, niet naar mij toe want een Valentijn is een geheime, liefst onbereikbare liefde. Dus.. geen idee wie hij wél van een bos bloemen voorziet, maar mij dus niet
[afbeelding]
Wat fijn zo'n blijk van waardering met een bos bloemen!Niet eens in de buurt, dat is het precies! Ons grapje zit hem hierin .
Voor de rest eensch. Hoe gaat het Eindeloos?
[afbeelding]
Wat fijn zo'n blijk van waardering met een bos bloemen!Niet eens in de buurt, dat is het precies! Ons grapje zit hem hierin .
Voor de rest eensch. Hoe gaat het Eindeloos?
woensdag 13 februari 2013 om 21:47
Nee, apparaten zijn op allerlei tijdstippen aangeschaft. Het is een vloek, zeg ik je! En op m'n laatste staatslot had ik wel 4 euro. Je kunt zeggen wat je wilt, het ís een winnend staatslot. Het is alleen niet een prijs, waarmee ik diverse apparaten kan vervangen. Een pakje thee kopen kan nog net.
Op thee voortbordurend.. oké, ik bén panthee begrijp ik .. ofzo.. en ik máák panthee. Ook nog.
M'n dochter is blij, die heeft een nieuwe ketting. Via marktplaats (zij wel, ik heb dus nog steeds nooit wat via mp gekocht) aan de andere kant van Stad
Zoéén
Voor de niet fans: dit is een teken uit Harry Potter, het laatste deel. Hopelijk kan deze de vloek opheffen..
Op thee voortbordurend.. oké, ik bén panthee begrijp ik .. ofzo.. en ik máák panthee. Ook nog.
M'n dochter is blij, die heeft een nieuwe ketting. Via marktplaats (zij wel, ik heb dus nog steeds nooit wat via mp gekocht) aan de andere kant van Stad
Zoéén
Voor de niet fans: dit is een teken uit Harry Potter, het laatste deel. Hopelijk kan deze de vloek opheffen..
Later is nu
woensdag 13 februari 2013 om 23:54
Dat is stoer, die hanger, zeg!
Enne.. misschien is het idd wel een vloek. Ik zeg: het is een complot. Het complot van de protesterende apparaten. Ze komen in opstand!
Ik heb in ieder geval net een mailtje gestuurd aan de glasman. Dit is namelijk de winkel waar ik, toen ik begon met het glas in lood, alle materialen en spullen heb gekocht. Glassnijder, soldeerbout, loodsnijmes, noem maar op. Voor best wat geld, alles bij elkaar.
En ook daarna ben ik nog diverse keren daar geweest, voor glasplaatjes en materialen. Iedere keer een praatje gemaakt met deze aardige oudere man. Moet toch wel goodwill opleveren.
Ik ben benieuwd hoe hij reageert op mijn mailtje.
Erheen rijden kan altijd nog.
LadyV, zoiets kan ik wel maken ja, maar ik heb helaas niets aan een sinterklaasgedicht. Doe maar cash (om nieuwe soldeerbout te sponsoren)
Enne.. misschien is het idd wel een vloek. Ik zeg: het is een complot. Het complot van de protesterende apparaten. Ze komen in opstand!
Ik heb in ieder geval net een mailtje gestuurd aan de glasman. Dit is namelijk de winkel waar ik, toen ik begon met het glas in lood, alle materialen en spullen heb gekocht. Glassnijder, soldeerbout, loodsnijmes, noem maar op. Voor best wat geld, alles bij elkaar.
En ook daarna ben ik nog diverse keren daar geweest, voor glasplaatjes en materialen. Iedere keer een praatje gemaakt met deze aardige oudere man. Moet toch wel goodwill opleveren.
Ik ben benieuwd hoe hij reageert op mijn mailtje.
Erheen rijden kan altijd nog.
LadyV, zoiets kan ik wel maken ja, maar ik heb helaas niets aan een sinterklaasgedicht. Doe maar cash (om nieuwe soldeerbout te sponsoren)