Zomer
donderdag 14 februari 2013 om 08:44
donderdag 14 februari 2013 om 09:05
Ik zei gisteren nog dat me zo heerlijk leek om gewoon naar binnen te lopen en niet al die sjaals, handschoenen, laarzen, en mutsen eerst uit/af te moeten doen. Blote benen, slippers, op een bankje in de zon, naar de speeltuin, op vakantie, lang buitenzitten op het balkon, buiten eten....... Zucht....
donderdag 14 februari 2013 om 09:11
quote:twistnshout schreef op 14 februari 2013 @ 09:08:
[...]
Nee, natuurlijk niet!
Heerlijk winterweer, straks weer sneeuw, veel beter dan zweten bij alles wat je doet
Ach dat zweten valt ook wel mee bij de gemiddelde Hollandse zomer.
Ik ben er ook wel weer aan toe, lekker overal bloemetjes in de tuin, en 's ochtends wakker worden omdat de zon je kamer in schijnt. En dat het dan licht is als je 's avonds klaar bent met werken. Heerlijk! Ik ben wel blij dat de dagen nu al wat langer zijn Nu moet de temperatuur nog even meewerken.
[...]
Nee, natuurlijk niet!
Heerlijk winterweer, straks weer sneeuw, veel beter dan zweten bij alles wat je doet
Ach dat zweten valt ook wel mee bij de gemiddelde Hollandse zomer.
Ik ben er ook wel weer aan toe, lekker overal bloemetjes in de tuin, en 's ochtends wakker worden omdat de zon je kamer in schijnt. En dat het dan licht is als je 's avonds klaar bent met werken. Heerlijk! Ik ben wel blij dat de dagen nu al wat langer zijn Nu moet de temperatuur nog even meewerken.
donderdag 14 februari 2013 om 09:13
quote:liesse schreef op 14 februari 2013 @ 09:11:
Ik hou van dit weer! Straks lekker sneeuw. Vanmorgen vroeg begonnen met werken. Ga ik vanmiddag op tijd naar huis. Dikke schoenen aan en aan de wandel!Ik heb dat in de zomer eerder naar buiten in blote benen en tuin slippers lekker in het zonnetje slenteren
Ik hou van dit weer! Straks lekker sneeuw. Vanmorgen vroeg begonnen met werken. Ga ik vanmiddag op tijd naar huis. Dikke schoenen aan en aan de wandel!Ik heb dat in de zomer eerder naar buiten in blote benen en tuin slippers lekker in het zonnetje slenteren
donderdag 14 februari 2013 om 09:17
Ik wil nu ook wel eens dat de lente gaat beginnen. Als ik nu al de zon buiten zie schijnen verlang ik al naar de lente. Hoef je je in ieder geval ook niet te dik in pakken.. maar ben bang dat we nog wel ff kunnen wachten voordat het lente is..
en dan nog het idee dat het vandaag gaat sneeuwen, terwijl ik straks nog op de fiets weg moet, hoop dat het uitblijft!
en dan nog het idee dat het vandaag gaat sneeuwen, terwijl ik straks nog op de fiets weg moet, hoop dat het uitblijft!
donderdag 14 februari 2013 om 09:24
donderdag 14 februari 2013 om 09:48
* is een beetje jaloers op al die zomerliefhebbers *
Mijn lijf kan op één of andere manier gewoon niet zo goed tegen de zomer. Als de temperatuur boven de 18 graden komt, verdwijnt mijn energie gewoon. Ik heb altijd het gevoel dat ik me door de zomer heen moet slepen. Pas als het dan weer tegen de winter loopt komt mijn energie weer terug.
Maar ik gun jullie een heerlijke zomer hoor!
Mijn lijf kan op één of andere manier gewoon niet zo goed tegen de zomer. Als de temperatuur boven de 18 graden komt, verdwijnt mijn energie gewoon. Ik heb altijd het gevoel dat ik me door de zomer heen moet slepen. Pas als het dan weer tegen de winter loopt komt mijn energie weer terug.
Maar ik gun jullie een heerlijke zomer hoor!
donderdag 14 februari 2013 om 10:17
quote:Rifkaa schreef op 14 februari 2013 @ 09:48:
Maar ik gun jullie een heerlijke zomer hoor!Ik heb dit precies andersom. Energie is nu op het nulpunt. Sta soms met winterjas even met gezicht in de zon om energie te happen. Ik kan niet wachten tot morgen, wanneer het weer 6 graden wordt.
Maar ik gun jullie een heerlijke zomer hoor!Ik heb dit precies andersom. Energie is nu op het nulpunt. Sta soms met winterjas even met gezicht in de zon om energie te happen. Ik kan niet wachten tot morgen, wanneer het weer 6 graden wordt.
donderdag 14 februari 2013 om 10:27
Ja, andersom komt het volgens mij vaker voor.
Ik ben gewoon een beetje raar.
Ach, gelukkig voor jullie komt er na elke winter weer een zomer en gelukkig voor mij na elke zomer weer een winter.
Er zijn mensen die moeiteloos door de seizoenen rollen en aan het begin van elk seizoen daar dan ook net wel weer aan toe zijn. Lijkt me heerlijk!
Ik ben gewoon een beetje raar.
Ach, gelukkig voor jullie komt er na elke winter weer een zomer en gelukkig voor mij na elke zomer weer een winter.
Er zijn mensen die moeiteloos door de seizoenen rollen en aan het begin van elk seizoen daar dan ook net wel weer aan toe zijn. Lijkt me heerlijk!
donderdag 14 februari 2013 om 10:32
Ik ben al sinds november depri door het weer. Ik vind het verschrikkelijk! Het enige wat het draaglijk maakt, is dat het niet meer zo lang duurt voor het lente wordt. Ik wil zoooo graag naar buiten zonder jas, lekker met mijn kinderen op de fiets, naar festivals, barbecuen, dat het tot 22.30 uur licht is... ik hoop dat dit kloteweer heel snel verleden tijd is!
donderdag 14 februari 2013 om 11:06
Ik ben er goed klaar mee ja, krijg het al koud als ik alleen maar naar die sneeuw buiten kijk. Ik verlang er naar om lekker aan mijn tuintje te gaan knutselen, picknicken, fietstochten maken en heerlijk op vakantie te gaan! En inderdaad: geen jas, sjaal, muts etc. meer aan te hoeven maar eindelijk weer leuke kleren.
donderdag 14 februari 2013 om 14:39
Ik vind de zomer heerlijk, maar er is voor mij een groot nadeel aan lekker weer: hooikoorts met de bijbehorende jeuk en eczeemplekken. Daar heb ik nu nog helemaal geen last van, fijn!
Sneeuw is leuk als het blijft liggen en uiteindelijk weer goed wegsmelt zonder troep. Zoals afgelopen zondag. 's Ochtends tien centimeter sneeuw, sleetje rijden en sneeuwpop maken. 's Middags verdween het alweer, top!
Sneeuw is leuk als het blijft liggen en uiteindelijk weer goed wegsmelt zonder troep. Zoals afgelopen zondag. 's Ochtends tien centimeter sneeuw, sleetje rijden en sneeuwpop maken. 's Middags verdween het alweer, top!