zandkoekjes

14-02-2013 10:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik wil graag zandkoekjes bakken. Heb alles in huis behalve bakpapier,

is hier een handig alternatief voor? T dorp is n eintje fietsen dus dat lukt niet.

Groetjes Anouk
Boterrrrr
Serieus?

Boter dus.
En waar doe ik die boter dan op?
Op je hoofd?
accountkiller
Op de bakplaat....
Op de bakplaat. Zou je je moeder niet even om hulp vragen?..
Moeder woont n dorp verder op en pap is werken, en wij doen dat altojd met bakpapier dus sorry hoor dat ik niet wist day je dat met boter kan doen.
Als je het te moeilijk vindt kun je ook dat hele bakken achterwege laten en het deeg opeten
Hahahahaha, lekker ding
Kijk maar uit dat je je vingertjes niet brand meiske, wel ovenwanten gebruiken heh?
Wat een schatje
Lieve TO, waarom gebruik je bakpapier? Dat is zodat de koekjes makkelijk los laten.

Als er geen bakpapier is, moet je iets anders verzinnen waardoor de koekjes niet aan de bakplaat blijven plakken. Olijfolie zou kunnen, maar dat trekt in de koekjes en proef je, dus dat is niet lekker. Daarom dus boter.

Je smeert immers toch ook de cakevorm in met boter als je cake maakt? Voila!
Heb je een siliconen bakvorm? Dan hoef je er niks bij te doen. Anders boter. Komt goed hoor Anouk, krijgen wij nu koekjes?
En als je geen bakPLAAT hebt om boter op te smeren, even een stuk aluminiumfolie om je bakrooster vouwen en dat insmeren met boter.
Zorg wel dat je alles goed weegt. Ik wilde in de zomer ook koekjes bakken en dacht dat ik het wel op de gok kon doen, maar dat werd dus een groot plakkaat, teveel boter.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven