Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Nou EV, jij komt gelukkig code oranje wel door.

Wat fijn dat je een berichtje hebt gekregen van je dochter, wat een opluchting voor je.

Een extra hart voor jou en je kinderen.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik ben iedereen aan 't uitnodigen voor de verjaardag van dochter en moet nu beslissen wat ik met zus doe.

Zou 't liefste haar niet uitnodigen maar aan de andere kant wil ik 't wel voor dochter, die vind zus en haar neefjes en nichtje heel leuk. Zelf wil ik eigenlijk ook neefjes en nichtje wel zien.

Maar 't zal wel een beladen gedoe worden ben ik bang.

Of zus denkt dat dit een verzoening is zonder iets uit te praten en dat wil ik eigenlijk ook weer niet, aaargh.
Marktplaats, ga morgen kijken naar nieuwe stoelen voor de eettafel.

We willen op termijn alles vervangen maar weten nog niet zo goed hoe of wat. Oude stoelen zijn al heel lang niet meer goed.

Dus als tussenoplossing (die best wel eens jaren zou kunnen duren) deze stoelen.
Oh EV, wat fijn dat je meteen antwoord hebt gekregen! Toch wel een leuk feest zo, dat valentijn .

Dochter kwam stuiterend thuis. De hele klas had de franse toets (waarover ik hier al heb gemekkerd) verpest, maar dochter had dus een Tien . Niet dat ze van mij alleen maar tienen hoeft te halen hoor, oh nee. Maar zulke dingen zijn wel een mooie opsteker voor haar, want haar zelfvertrouwen is er nou niet direct op vooruit gegaan na die mislukte citotoets. En voor mij was het ook een leuk compliment, want ik had haar tenslotte al die grammatica uitgelegd .
Wat goed van jouw dochter LV. Ik wou dat ik zo'n moeder had gehad toen ik jong was. Was en ben zo slecht in frans. Best lastig aangezien we in Frankrijk op vakantie gaan.

Met alleen maar "papa fume une pipe" kom je ook niet echt ver.
Ach, mijn exvriendje heeft zonder mij al meerdere franse vakanties overleefd met als enige taalbagage 'deux bieres s'il vous plait' .
Oja die lukt mij ook nog wel. En dan maar hopen dat ze niets terug zeggen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmer, wat fijn dat je dochter geantwoord heeft....

Ik durf eigenlijk niks te zeggen of vragen omdat ik je geen pijn wil doen maar is 'fijn' het juiste woord?

LV, je dochter is een knapperd....

Heeft ze een talenknobbel?

Hier zit de schrijfweek er weer op. Twintig columns heb ik tot nu toe geschreven.

Nog tachtig te gaan. (hoop ik)

Eindeloosjelief, Fien heeft je kettinkje om!
Je hebt er een best tempo in, Leo! Ik vind het knap!

En.. het is vrijdag, inderdaad. Vandaag moet de keuken echt helemaal leeg en zo komen we bij de vraag "waar laat je alles?"

Het meeste staat in dozen voor de boekenkast, maar er zijn een aantal eetbare en niet goed af te sluiten zaken (broodbeleg, bijvoorbeeld) dat misschien beter niet binnen bereik van de hond gezet kan worden. Grote vraag: waar dan? Gelukkig ben ik met de kinderen het weekend weg en mag man alleen kamperen in ons huis

(liefde straalt eraf, of niet dan?)

Later is nu
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Ik vind een 10 eigenlijk wel overdreven, jullie niet?

Maar wel echt knap!

Ik zit keukenontruimontwijkend gedrag te vertonen, terwijl het met een uurtje klaar kan zijn ~zucht~
Later is nu
Bij dochter komt vanmiddag een meisje langs. Die blijft hier waarschijnlijk ook eten. Als ik zeg dat ik nog niet eens weet wát we eten, zegt ze monter "geeft niets, dan koken wij wel weer.."

Keuken is leeg

(als het goed is dan, vanavond)
Later is nu
OKé, laatste voor nu

Later is nu
En net als je denkt "Joepie, ik heb bijna alle kastjes leeg" besef je dat er nog laden zijn. Láden. Nou niet bepaald het toonbeeld van orde en netheid hier in huis... Ik heb nog dozen en doosjes nodig dus.
Later is nu
Hoe goed kan een vrijdag beginnen, ontbijt op bed van mijn dochter, thee met een boterham met pindakaas.

Vol goede moed weer verder gaan met schilderen en behangen. Het erge is als je iets weer opknapt dan valt pas op dat de rest ook hoognodig aan een opknapbeurt toe is. Eigenlijk moet dus alles weer een keer geverfd worden. Poeh, weet niet of dat gaat lukken.

Eindeloos, zus ga ik gewoon uitnodigen. Afgesproken met Psychologe en dan gaat mijn masker op. Eigenlijk wil ik dit niet meer omdat ik er steeds meer achter kom dat wij als familie als los zand aan elkaar hangen en nooit echt iets uitpraten of bepraten.

En nu doe ik dus weer vrolijk mee, alsof er niets aan de hand is . maar voor nu even 't beste.

En deze ook nog even:

Wel veel succes/sterkte, Gatti. Lijkt me moeilijk

Zoon heeft besloten het laatste kastje leeg te maken. Daarvoor moet dan eerst weer een doos leeggemaakt worden. Pff.. volgende week weer inpakken ook. Verbouwen: niet mijn hobby.
Later is nu
Later is nu
Vervelend Gatti. Ik zal jullie maar niet vermoeien met mijn familieperikelen, maar weet dat ik meeleef. Misschien is net doen of je gek bent ook maar het beste, maar het valt om de dooie dood niet mee.

Nog even speciaal een plaatje voor jou (en mij ), al glittert ie niet:

Haha LV, glittert al van zichzelf. Ik was en ben een Henny-fan.

Mijn vriend vroeg zich wie die man is op mijn facebook die huilend vooraan stond.

Familieperikelen hadden we eerst niet echt. Nu ineens wel.

Ik krijg nu verwijten van mijn zus dat ik teveel spanningen heb (burn-out enz) voor mijn zus dan hé. En dat zij 't mijn moeder kwalijk neemt dat mijn moeder opgenomen wordt met depressies (waarschijnlijk door verkeerde werking van medicijnen) en dat ik moet zorgen dat mijn kinderen geen last van mij krijgen zoals zij heeft

/had van onze moeder.

En ja daar moet ik dan maar 1 dag voor slikken, als ze al komen nog niets gehoord.

Ik was fan, maar ben nooit geweest. Ook geen gillende fan fan. Dat is niet echt wat voor mij, gleuf ik.

Wat vervelend zulke spanningen/oordelen in de familie.

Ik had eergisteren op fb allemaal leuke contacten met lagereschool mensen. Vandaag met mensen van werk toen ik begin 20 was en elders woonde. Zó leuk! Van die basisschool komt nu misschien een reünie (maar dan moet ik die organiseren, ben ik bang) van dat andere maar niet, want er zit ook een man bij, waar ik toen een nogal moeizame relatie mee had. Denk niet dat m'n huidige man dat zo leuk zal vinden. (hoewel ik vanavond voor het eerst in 25 jaar eens nórmaal contact met deze man had.. zoals voordat we wat hadden, zeg maar)
Later is nu
quote:Gatti schreef op 15 februari 2013 @ 21:27:

Haha LV, glittert al van zichzelf. Ik was en ben een Henny-fan.

Mijn vriend vroeg zich wie die man is op mijn facebook die huilend vooraan stond.

Heb je het hem uitgelegd? Dat ik incognito ben enzo? Ik was en ben trouwens Ernst-fan. Maar Henny vond en vind ik ook niet verkeerd hoor.

quote:Familieperikelen hadden we eerst niet echt. Nu ineens wel.

Ik krijg nu verwijten van mijn zus dat ik teveel spanningen heb (burn-out enz) voor mijn zus dan hé. En dat zij 't mijn moeder kwalijk neemt dat mijn moeder opgenomen wordt met depressies (waarschijnlijk door verkeerde werking van medicijnen) en dat ik moet zorgen dat mijn kinderen geen last van mij krijgen zoals zij heeft

/had van onze moeder.

En ja daar moet ik dan maar 1 dag voor slikken, als ze al komen nog niets gehoord.

He jasses. Dit lezende denk ik dan eerder dat zij een probleem heeft dan jij. Maar daar hoeven je kinderen inderdaad geen last van te hebben, en je kunt altijd nog een beetje om haar heen feesten he . Sterkte alvast, en stoer dat je haar toch uitgenodigd hebt! Eén moet de wijste zijn...

1

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Haha, nu snap ik 'm pas, van dat huilend vooraan staan
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven