te groot

14-02-2013 17:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn man zijn penis is te groot. We wilden een penisring kopen die als een soort buffer fungeert. Die was er (not too deep donut) maar is overal uitverkocht.

Heeft iemand hier een adres/site waar een dergelijke penisring gekocht kan worden?

Heeft iemand andere ideeen/suggesties?

Thx

Sam
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. Mijn ex had écht een grote en ik heb daar eigenlijk nooit last mee gehad. Dat heeft in mijn optiek ook allen maar te maken, hoe de man in kwestie met zijn gereedschap omgaat!
ROFL, wat 'n reacties.. Zó wil men wakker worden op den ochtend.

A fijn, ik vroeg mij af wat je precies hoopt te verkomen met zo'n donut cockring?

Dat hij te diep stoot of dat zijn penis te dik word? (type bloedlul dus)
Kan je wel om lachen, maar is echt wel een probleem waar heel wat koppels mee kampen, zo ook wij :(
Het verschild per vrouw of ze een grote penis prettig vind of juist helemaal niet.
Een beetje makkelijk om dit als onzin af te doen.. Een tè grote penis kan hartstikke pijnlijk zijn bij stoten etc. Vooral in the heat of the moment, dan is sex echt niet erg fijn meer. Hoop dat jullie er iets voor kunnen vinden samen, zodat de sex er niet al te erg onder hoeft te lijden
Lady

Je kan ook een echte donut nemen. Kunnen jullie het na de coitus nog samen opsmikkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven