Tapas Utrecht
vrijdag 15 februari 2013 om 10:33
vrijdag 15 februari 2013 om 10:37
Ik zou voor Le:en gaan, als ik jou was. Zitten op een hele grote locatie, en is fantastisch eten. Het zijn wel kleine hapjes, maar dan Aziatisch/fusion, erg goed. Of anders Badhu, ook hapjes-eten, maar Oosters/Arabisch. Erg sfeervolle plek ook.
Qua Spaanse tapas is het namelijk (in mijn bescheiden mening) huilen met de pet op in Utrecht. El Mundo en Cubanita vind ik allebei echt best slecht (al is El Mundo lang geleden dat ik daar was) vettig en onorigineel. Ele was een paar jaar terug nog echt goed, maar vond ik de laatste 2 keer erg tegenvallen.
Qua Spaanse tapas is het namelijk (in mijn bescheiden mening) huilen met de pet op in Utrecht. El Mundo en Cubanita vind ik allebei echt best slecht (al is El Mundo lang geleden dat ik daar was) vettig en onorigineel. Ele was een paar jaar terug nog echt goed, maar vond ik de laatste 2 keer erg tegenvallen.
vrijdag 15 februari 2013 om 10:51
vrijdag 15 februari 2013 om 10:54
vrijdag 15 februari 2013 om 11:01
Ik vond het nachtrestaurant altijd wel lekkere tapas hebben, zit aan de Oude Gracht in een werfkelder.
Verder Maria aan de Mariaplaats.
Als het geen Spaanse tapas hoeven zijn: Jasmijn en ik. Dat zijn Aziatische hapjes en echt ontzettend lekker. Ik vind ze veel beter dan Le:en, waar ik eigenlijk niet zo onder de indruk van was.
Verder Maria aan de Mariaplaats.
Als het geen Spaanse tapas hoeven zijn: Jasmijn en ik. Dat zijn Aziatische hapjes en echt ontzettend lekker. Ik vind ze veel beter dan Le:en, waar ik eigenlijk niet zo onder de indruk van was.
vrijdag 15 februari 2013 om 11:14
Waar je ook nog zou kunnen informeren (want ik denk dat het zo makkelijk niet is, om een plek te vinden voor 60 man. Het gemiddelde restaurant zit daarmee zo goed als vol, en hoewel ze aan 60 man leuk kunnen verdienen, willen de meeste restaurants niet een avond dicht voor hun gewone publiek, zeker niet in het weekend) is bij Mammoni. Dat is een Italiaanse tent die 's avonds normaal dicht is, maar waar wel andere activiteiten als kookworkshops enzo worden gegeven soms. Ik kan me voorstellen dat zij misschien wel speciaal 's avonds open kunnen om een groep te bedienen. Daarnaast is Mammoni onderdeel van een heel conglomeraat aan Italiaanse restaurants in Utrecht, en volgens mij hebben ze ook nog een speciale locatie voor groepen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Al die tenten hebben in elk geval kwalitatief erg goed eten, dus wat dat betreft zou je goed zitten.
vrijdag 15 februari 2013 om 11:15
Ik zie hier Badhu voorbijkomen, maar ik was daar eigenlijk helemaal niet gecharmeerd van. Heb ook wel eens tapa's gegeten in een werfkelder, welke weet ik ook niet meer, maar daar vond ik de tapa's ook niet denderend. Maar smaken verschillen natuurlijk. In de plaats waar ik voorheen gewoond heb, had je een fantastisch tapasrestaurant, dus ik ben bang dat ik alles daarmee vergelijk.
Ik kan je helaas dus geen tips geven, maar lees wel geïnteresseerd mee!
Ik kan je helaas dus geen tips geven, maar lees wel geïnteresseerd mee!
vrijdag 15 februari 2013 om 11:27
vrijdag 15 februari 2013 om 11:59
Ik vind zelf De Abrikoos erg leuk, tapasrestaurant in een werfkelder. Geen problemen gehad met verstaanbaarheid. Ze hebben een aparte zaal voor feesten naast het gewone restaurant.
Nachtrestaurant is ook goed. Informeel, je zit wel op kussens en niet op stoelen, check of er mensen met rugklachten zijn want dan is het niet zo fijn.
Maria vind ik zelf duur en minder sfeervol.
Maar ik zou er zeker langsgaan, al is het maar om te kijken of de sfeer je aanstaat!
Nachtrestaurant is ook goed. Informeel, je zit wel op kussens en niet op stoelen, check of er mensen met rugklachten zijn want dan is het niet zo fijn.
Maria vind ik zelf duur en minder sfeervol.
Maar ik zou er zeker langsgaan, al is het maar om te kijken of de sfeer je aanstaat!
vrijdag 15 februari 2013 om 18:24
quote:Moosey schreef op 15 februari 2013 @ 10:37:
Ik zou voor Le:en gaan, als ik jou was. Zitten op een hele grote locatie, en is fantastisch eten. Het zijn wel kleine hapjes, maar dan Aziatisch/fusion, erg goed. Of anders Badhu, ook hapjes-eten, maar Oosters/Arabisch. Erg sfeervolle plek ook.
Qua Spaanse tapas is het namelijk (in mijn bescheiden mening) huilen met de pet op in Utrecht. El Mundo en Cubanita vind ik allebei echt best slecht (al is El Mundo lang geleden dat ik daar was) vettig en onorigineel. Ele was een paar jaar terug nog echt goed, maar vond ik de laatste 2 keer erg tegenvallen.Leen: (http://www.leen-restaurant.nl) is inderdaad erg goed. Of het plaats biedt aan 60 personen, geen idee. Maar zeker het proberen waard.
Qua Spaanse tapas is het namelijk (in mijn bescheiden mening) huilen met de pet op in Utrecht. El Mundo en Cubanita vind ik allebei echt best slecht (al is El Mundo lang geleden dat ik daar was) vettig en onorigineel. Ele was een paar jaar terug nog echt goed, maar vond ik de laatste 2 keer erg tegenvallen.Leen: (http://www.leen-restaurant.nl) is inderdaad erg goed. Of het plaats biedt aan 60 personen, geen idee. Maar zeker het proberen waard.