Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren

Leuk man, Doe Maar!
Later is nu

Zo onvoorstelbaar dat er vanmiddag als ik thuiskom een nieuwe keuken in m'n huis staat.

Later is nu
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen all,

Hier is het vakantie en we zitten gezellig te vergaderen aan de eettafel met man en zijn compagnon, om een plan van mij in de markt te gaan zetten. Leuk hoor.

Doe Maar was dus leuk? Wat een feest!

En Dream, heerlijk een nieuwe keuken, wat een zalig idee straks als je thuiskomt!

Eindeloos, heb je een conclusie kunnen trekken over je leven (hahaha!)?

Ik ben echt aan 't twijfelen. Op fb met 3 mensen gehad over reünie. We lijken het allemaal leuk te vinden, dus ik vraag of iemand mee wil helpen. Geen reactie, natuurlijk. Het lijkt mij op zich heel leuk, zit ook al op namen van oud klasgenoten te googlen (en kan er best veel vinden, ook vrouwen) en zit me nu dus af te vragen 'zal ik?' Merk dat ik me heel erg afvraag of ik dan de enige ben, die het zo leuk vind.

En hoelang moet je ongeveer plannen aan voorbereiding.

En wat zullen we eens gaan doen

Zal ik alvast naar ex-klasgenoten, die ik gevonden heb via fb, een mailtje sturen om te vragen of het hen leuk lijkt

wil ik dit

Zal ik KRO-de reünie vragen of zij het willen doen.. we hebben volgens mij best wel verhalen

zal ik er een topic over openen......
Later is nu
Oooh, leuk Leo.. een plan.. ben gelijk nieuwsgierig. Gek op plannetjes.
Later is nu

Hallo allemaal,

Dj ende Papa's, zakelijke besprekingen, popconcerten, reunie, nieuwe keuken/soldeerbout, wat heb ik allemaal gemist,

Maar fijn, dat jullie een fijn weekend gehad hebben.......

Hier veel visite gehad het weekend, allemaal onverwacht, wel leuk, gelukkig had ik weeshuis hachee gemaakt, dus mee eten kon makkelijk.

Vanmorgen PM naar de DA gebracht, oh oh wat trilde dat beestje.

Dokter doet altijd de hond wegmaken waar je bij bent, scheren, infuusje, en hopla, maar ik vind dat heulemaal niet leuk, dan zakken ze zo door die pootjes.

Maar als roedelleider zijnde kan ik niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden,

Straks gaat de telefoon, en dan Spring ik in de auto.

Tartaartjes zijn al gekookt.

Droom wat zal jij een leuke thuiskomst hebben, zit je niet te wippen op je stoel?

Spannend hoor!

Mooie foto Gatti, fantastisch leuke avond heb je gehad volgens mij,

Nu weer klussen??

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
1 x is wel voldoende
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja Droom, doe maar een topic openen, er zijn hier vast genoeg dames, die je goeie raad kunnen geven!

Absoluut.

Ik kreeg zojuist een al eerder verwacht telefoontje: het gaat niet helemaal goed met het in bouwen van de keuken. Aangezien de dingen bij ons nooit in 1x helemaal goed gaan, verbaast het me niets. Ik had het bericht alleen eerder verwacht

Vanavond dus nog niets inpakken en ook niet zelf koken. Ben ik niet rouwig om. Heb van 't weekend veel te weinig geslapen en krijg nu dus een rustige avond. Hoop wel dat ik beneden water kan tappen en dat de afvoer werkt. De basis, zeg maar.

Later is nu
Over dat eventuele topic denk ik nog even hoor, net als over de inventarisatie zelf
Later is nu
Oké.. de inventarisatie is begonnen.
Later is nu
Oh Droom, je lijkt mij wel

Hier gaat nou werkelijk ook nooit eens iets normaal.

Het komt wel goed, maar alTijd mèt een hobbel of 2.

Nou vanavond dan nog maar lekker chillen, en 2 flessen spa blauw scheelt heel wat trappen lopen .

Mooi nederlands, niet!
Leuk Eindeloos, een weekend vol bezoek, hoewel ik er zelf even niet aan moet denken.

Dreamer, nog een dagje niet koken, gaat 't wel goed komen met 't inbouwen? Vast wel.

Een reunie organiseren, ik zou Rob Kamphues bellen. Of krijg je toch genoeg medeorganisatoren?

Ik zit hier heel erg met de hond die dus kennelijk gaat blaffen als we weg zijn.

Nooit meer weggaan? Pffff, waarom komen dingen altijd als je al niet goed in je vel zit.

Buurman doet ook net of 't iedere dag is, was voor 't eerst in een maand dat we weg waren.

Snap dat 't vervelend is maar we proberen wat we kunnen om een oplossing te vinden.

En ja weer aan 't klussen, hoe ik dat ooit heb kunnen bedenken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Jeetje Gat, hoe vaak ben je nu weg met z'n allen.

Buurman moet nait soezen............. Grunnings.

Kan mij voorstellen dat je het harstikke vervelend vindt,

Hier is PM inmiddels weer thuis, het halve gebit getrokken, de rest van de tandjes schoongemaakt, een bebloed bekkie, maar wel kwispelend.

Ze mag vanavond pas eten, maar heb haar lekker een half tartaartje gegeven.............

StakkerT.

Nu 2 bijna tandenloze snuiten hier, maar ja, ook geen pijn en andere ongemakken meer gelukkig.

Ai, dat is lastig zo'n hond, want wat doe je eraan?

Ik heb gedacht over Rob Kamhues, echt waar. Maar ik wil niet zo nodig met m'n kop op tv. Ik weet wel dat er één klasgenootje overleden is en één in het buitenland woont. Ik zie voer voor mooie items met Rob. Maar dan wil ik nog steeds niet zo nodig met m'n kop op tv.

Onze klas was trouwens groter dan ik dacht (vond foto op schoolbank.nl) en ik weet minder achternamen dan ik hoopte. Hmmm.. Ik heb al wel één hulp. Die zit ik nu te spammen met mailtjes, die ik naar mensen verstuur, zodat hij niet dezelfde op gaat zoeken

Inbouwen gaat vast wel goed komen. Daarvoor laten we het tenslotte doen ipv dat we het zelf doen.

Respect voor jouw geklus, Gatti. Ik ben er niet zo'n held in. Man wil steeds de muren weer eens sauzen. (sausen? Souschen? ) Ik heb daar hé-le-maal geen zin in. Wat een gedoe! Nou ben ik bang dat dit in de nieuwe keuken toch wel zo mooi zal staan, maar bij een open keuken zit je er dan aan vast he.. de rest van de woonkamer.
Later is nu
OMG er staat een halve keuken in de woonkamer!

De monteurs zijn al weg, dit blijft dus vanavond zo.
Later is nu
Wat een avonturen allemaal weer!

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad bij Doe Maar Gatti. Ik had ook niet anders verwacht . Wel jammer van die buurman. Natuurlijk is het vervelend, zo'n blaffende buurhond, maar als het maar sporadisch gebeurt hoef je er nou ook weer niet zo'n drama van te maken vinnik. Maar ik ben dan ook wel een heel gemakkelijke buurvrouw hoor, ik heb welgeteld één keer bij een buur op de stoep gestaan om te vragen of die kolereherrie wat zachter mocht, maar dat was door de week om half drie 's nachts en bovendien al de derde keer in successie. Voor de rest vind ik altijd dat iedereen maar fijn moet doen waar die zin in heeft.

En Droom dan, met haar keuken! Heb je wel afvoer dan nu? Of staat de gootsteen ook nog in de woonkamer? Ik moet ineens denken aan een verhaal van Kees van Kooten: 'Unsere Traumküche' . Staat in Modermismen. Een hilarisch verhaal, ik heb het voor het eerst gelezen tijdens de Nederlandse les toen de rest van de klas galgje zat te spelen en ik heb werkelijk buikpijn gekregen van het lachen. Maar ik hoop toch dat het bij jou iets minder desastreus verlopen zal allemaal.

Hier weinig schokkends te melden. Ik heb dochter op pad gestuurd met een berg petflessen (het statiegeld mag ze houden) en een paar kadobonnen die bijna over tijd waren. En zoon is buiten even afkoelen, die was Boos omdat het niet wilde met zijn spelletje.

Nee. Geen water, geen afvoer. Dat is allemaal nog los. Wel een gootsteen op de goede plek, maar daar heb je dan zo weinig aan he. Onderkastjes staan op hun plek en de achterwand zit er voor een groot gedeelte in, dat is het wel zo ongeveer.

onze vorige keuken was ook een disaster, waarbij het ruim 3 maanden duurde voordat alle onderdelen aanwezig en gemonteerd waren en waarvoor ik 3x voor niets vrijgenomen had, óf omdat de monteur met een verkeerd onderdeel kwam, óf omdat hij hélemaal niet kwam, omdat hij dacht een verkeerd onderdeel te hebben, terwijl hij voor iets heel anders zou komen. En afbellen? Homaar. Nee.. ze hadden ons telefoonnummer niet

Nadat we een brief naar de toenmalige keukenboer gestuurd hadden met de kosten die wij 'gemaakt' hadden voor hun wanprestatie (oa dus 3x vrij nemen en daarvan uurloon berekend) kregen we wel 350 gulden korting op de montage. Pff..

Ik krijg enthousiaste reacties. Leuk leuk leuk
Later is nu
Heerlijk trouwens zo'n boze zoon. Dochter hier kon er ook af en toe wat van. Als de buren iets te klagen hadden, was het wel haar gebrul van 1,5 uur, omdat ze iets niet mocht.
Later is nu
Haha, ik heb mijn anderhalfjarige brullende dochter wel eens op de gang gezet. Hoorden we haar ineens op zeer dramatische toon uitroepen: "Arme Aggi!" . Haar echte naam was nog te ingewikkeld, vandaar dat ze er maar Aggi van maakte.

Wat leuk trouwens dat je enthousiaste reacties krijgt op je reünie-idee. Ik ben zelf niet zo reünie-achtig, zo leuk had ik het niet op school. Maar gelukkig ben ik niet iedereen .
Hallo roedelleiders, glitteraars en reünisten (haha, ik ben lui, even het woord hieronder gekopieerd, want ik wist de u met puntjes zo niet te vinden), EV komt ook weer even langs.

Dat denk ik nou ook altijd, als ik dat programma zie: wat een verhalen. Hij maakt ook altijd wel een of twee leuke reisjes, valt mij op. Hoe zou het mijn klas vergaan zijn? En ha, ik heb wel een verhaal te vertellen, maar ik kom al genoeg op tv (grapje!!) En overigens vond ik het ook niet zo leuk op school, verlegen en angstig als ik was. Brr, als ik nog aan de spreekbeurten denk..! De lol die veel van die klasgenoten op tv met elkaar hadden, dat had ik niet op school.

Vanmiddag bij jarige vriendin geweest. Oef, ze was gisteren jarig, daar kwam ik vanmorgen ook eens een keer achter. Hm, ik zat gisteren teveel te klooien met mezelf om daar erg in te hebben, da's minder. Maar vanmiddag goed gemaakt dus!
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 februari 2013 @ 17:09:

Haha, ik heb mijn anderhalfjarige brullende dochter wel eens op de gang gezet. Hoorden we haar ineens op zeer dramatische toon uitroepen: "Arme Aggi!" . Hier ook zo'n soort herinnering aan mijn dochter, ze was toen ook iets van die leeftijd denk ik, en zat te vervelen en te zeuren. Toen zei ik tegen haar: 'Ga maar naar de keuken, ga daar maar schreeuwen totdat het over is, en kom dan maar weer terug'.

Ze kon zelf nog niet veel praten (misschien was ze nog jonger, ik weet het niet meer precies) maar tot mijn verbazing begreep ze mijn toch wel lange zin meteen, en ging naar de keuken, waar ze één keer AAHH riep, kort zelfs, en kwam weer terug (in beter humeur). Dat was het. Ik moest zo lachen, dat weet ik nog wel!
Ik vond het wel leuk op school, gelukkig. We hadden altijd wel groepjes, zowel op basisschool als op middelbare, en ik zat zéker niet in het populaire groepje, maar toch had ik het naar m'n zin. Vond het alleen altijd zo jammer dat er les gegeven werd (vooral op middelbare) Op de lagere school hadden we ook 3 jaar dezelfde leraar. Een geweldige man, die helaas al (te jong) overleden is.

We hebben al een keer een reünie gehad en die was gezellig. Maar toen was lang niet iedereen er, blijkt mij nu.

Mooi verhaal EV van je dochter
Later is nu

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven