Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren

(was weer dubbel)
Later is nu
goedemorgen!

Later is nu
Goedemorgen! Dream, ik zie je plaatje niet. Jammer!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

En ik hoor buiten vogels kwetteren, wat 'n lentegevoel geeft dat!
Nouja, Elmer, ik zie jouw plaatje niet!

Stom hoor.

Volgens man gaat het opbouwen van de keuken momenteel voorspoedig. Ik wil naar huis!
Later is nu
Goedemiddag samen.........................

Ben je al geslaagd voor een nieuwe bout Evrouw??

Ik zie je plaatje ook niet Droom, maar jij straks wèl je mooie nieuwe keuken ( in bedrijf?

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zie, ik zie het plaatje van Elmer wel/niet , ik hoor de vogeltjes dan weer niet,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nee, het is hier ook geen weer voor vrolijke vogeltjes Eindeloos

Koud, nat grijs. blegh

Later is nu
Spannend zeg Dream je keuken! Ben zo benieuwd hoe je het vindt als het af is!

Wat slim van je dochter EV, een krijs en klaar

Hier is het ook grauw en grijs. Ik neem even vakantie. Lekker tutten met man en kind. Annietalk heeft even pauze!
Hier ook saai weer en een tut-dag . Dochter is naar haar vriendin, en zoon is al de hele dag druk in de weer met zijn menukaarten van de mini-actie van Appie. Ik ben dus achtereenvolgens kok, ober, kassier en klant geweest .

Mooi verhaal van je dochter EV!
Keuken is (bijna) af

Jaa.. bijna dus. Wat de foto's op fb niet laten zien, is dat aan de zijkanten de achterwand dus niet goed is en zelfs aan één kant niet is gemonteerd. De 'droomkeuken van hel' associatie kan nog dus.. maar. hij ziet er mooi uit en het koken kan en ik zit nu alleen nog "hoe richt ik het in " (ja, IK ja.. wilde eerst in overleg, maar dat is denk ik nog lastiger) Een aantal dingen kan niet op dezelfde plek, omdat er een stuk kast niet is, die er eerst wel was. (zo'n hoge, zat vroeger de koelkast in) Verder zijn de kastjes hoger, anders.. en een aantal zaken stond ergens, omdat dit zo gegroeid was. Leek handig toen. Maar is dat nog handig.

Echt.. het is geen hogere wiskunde, er zullen geen doden vallen als het niet goed is, maar het is toch even raar. Dus.. ik drentel wat rond, zet een kopje thee.. drentel nog wat rond. Heb de vaatwasser leeg laten draaien, het plakplastic van één van de bakplaten van de oven afgehaald.. en ik drentel wat rond. Bakte een eitje.. afijn, jullie begrijpen het wel
Later is nu
Fijne vakantie Leo!

Later is nu
Ga je met de caravan? neem niet te veel mee!

heerlijk hoor, zoeken op 'fijne vakantie' plaatjes
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 19 februari 2013 @ 18:25:

Keuken is (bijna) af

De 'droomkeuken van hel' associatie kan nog dus.. maar. hij ziet er mooi uit en het koken kan en ik zit nu alleen nog "hoe richt ik het in "

Nee hoor, dat kan niet meer. In dat verhaal heeft de hoofdpersoon maandenlang het water voor het koffiezetapparaat uit de wc gehaald en gekookt op een primusje, als ik het goed onthouden heb .

Veel plezier met het inrichten van je mooie nieuwe keuken!
OMG

Nee.. dat is gelukkig niet het geval.. pff..
Later is nu
Haha, dat plaatje, wat erg zeg!

En leuk zeg, een nieuwe keuken inrichten. Ik heb ooit, één keer in mijn leven een nieuwe keuken gehad, echt heel mooi, met granieten aanrechtblad, wat ik echt geweldig vind. Was ik zo stom om te gaan scheiden en dat huis te moeten verkopen..!

Maar goed.

Jaaaaa! Ik heb een nieuwe soldeerbout. Bij de glasman gehaald. Vroeg ik zo liefjes 'Kan er nog een beetje korting af voor deze trouwe klant?' Nee, want ze waren al zo scherp geprijsd, en, en.. maar toen deed hij er toch 2 euro af. Ha! Ha!

Ik Ben Blij!
En omdat de dag nog niet voorbij is:

Hier is het trouwens ook de hele dag grauw en grijs geweest. En het begon zelfs te miezeren, later in de middag. Als ik érgens niet van hou, qua weer...!
Mooie keuken!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Als je de mijne bedoelt: er waren ook nog bovenkastjes met van dat geslepen glas, een ladenblokje.. zo mooi!!
EV als je wilt ga ik de foto hier ook nog plaatsen. Hij staat op facebook, namelijk En een granieten aanrechtblad lijkt mij ook geweldig mooi. Helaas hadden we daar het geld niet voor. Maar ik ben toch blij ermee

Fijn van die soldeerbout! Bewaar je de bon nu wel? (ja, duhh dreamer.. dat weet ze nu wel) Wat staat erop qua garantie eigenlijk?
Later is nu
Ah, een nieuwe soldeerbout? Mooi zo EV!

En nou toch nog maar even glitteren:

Toen had ik er wel het geld voor, en een granieten aanrechtblad vond ik helemaal geweldig. Nu nog steeds trouwens.

Het was een boerderij, met grond eromheen ook nog, aargh. Toen hij bijna helemaal verbouwd was (want er moest veeeeel aan gebeuren) zijn we uit elkaar gegaan... Is lang geleden hoor.

Maar die keuken, kwijl.

Hoezo bon trouwens? Het had niets met een bon te maken, er was maar 1 jaar garantie op die soldeerbout, en ik had 'm al ruim 2 jaar, dus zodoende. Niets meer aan te doen. Misschien gaan we nog wel proberen zo'n sensordingetje te vinden, kan man 'm eventueel repareren, maar ik kan nu in ieder geval vooruit met die nieuwe.

Als ik 'm durf te gebruiken....!
.............
elmervrouw wijzigde dit bericht op 19-02-2013 20:00
Reden: ja, 1x dus
% gewijzigd
.................
elmervrouw wijzigde dit bericht op 19-02-2013 19:59
Reden: 1x is wel genoeg
% gewijzigd
Even glitteren nog. Zo'n mooi plaatje, ik doe 'm toch, ook al is het geen herfst.

Wat is het forum weer irritant trouwens!!

Dream: ja, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven