Iphone 4s vs Nokia 3310
dinsdag 19 februari 2013 om 13:50
Tja, ik begin ook al ouder te worden.
Ik moest de oude Nokia 3310 uit de mottenballen halen.
Hij werkt ook nog!!
Je kent hem vast wel
Wat een nostalgie, eentje die alleen kan bellen en sms' en, en een simpel spelletje.
Oer degelijke kwaliteit, niet stuk te krijgen, en water bestendig.
Dat waren simpele tijden en toch een super uitvinding.
http://www.youtube.com/watch?v=W2AxNFDJngw
Wat een nostalgie.
Hij is niet voor de verkoop, maar ik maak er even een oude dame hier in de flat blij mee
Eigenlijk wil ik niets met dit topic, maar goed, wel leuk om weer eventjes de oude nostalgie terug te zien zo op internet.
Een tijdperk zonder mobiel..
Ik moest de oude Nokia 3310 uit de mottenballen halen.
Hij werkt ook nog!!
Je kent hem vast wel
Wat een nostalgie, eentje die alleen kan bellen en sms' en, en een simpel spelletje.
Oer degelijke kwaliteit, niet stuk te krijgen, en water bestendig.
Dat waren simpele tijden en toch een super uitvinding.
http://www.youtube.com/watch?v=W2AxNFDJngw
Wat een nostalgie.
Hij is niet voor de verkoop, maar ik maak er even een oude dame hier in de flat blij mee
Eigenlijk wil ik niets met dit topic, maar goed, wel leuk om weer eventjes de oude nostalgie terug te zien zo op internet.
Een tijdperk zonder mobiel..
dinsdag 19 februari 2013 om 13:54
Zou mij niets verbazen als de gepimpte versie van de 3310 over een tijdje opnieuw wordt uitgebracht als vintage of retromodel...
hahahaha.
enne...ik heb ook nog gewoon een Nokiatelefoon...geen smartphone voor mij met zo'n touchscreen wat je de hele tijd moet gaan zitten vingeren.
hahahaha.
enne...ik heb ook nog gewoon een Nokiatelefoon...geen smartphone voor mij met zo'n touchscreen wat je de hele tijd moet gaan zitten vingeren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 19 februari 2013 om 16:56
Toen ik in '97 een voorloper van de 3310 kocht bij Libertel (!) had je alleen rondom de grote steden in de Randstad ontvangst.
Maar als je ontvangst had, was het gevoel om overal te kunnen bellen ondenkbaar cool. Helemaal als je in het buitenland in de auto zat voelde het echt sci-fi.
Een tijd waarin iemand met een mobieltje erg overdreven werd gevonden, want wat moest je in vredesnaam met zo'n duur ding doen als je thuis aan een draadje ook mensen kon bellen. Als je iemand iets wilde laten weten belde je 's avonds na het eten of schreef een brief. Nu ken ik niemand meer onder de 90 zonder mobiel.
Maar als je ontvangst had, was het gevoel om overal te kunnen bellen ondenkbaar cool. Helemaal als je in het buitenland in de auto zat voelde het echt sci-fi.
Een tijd waarin iemand met een mobieltje erg overdreven werd gevonden, want wat moest je in vredesnaam met zo'n duur ding doen als je thuis aan een draadje ook mensen kon bellen. Als je iemand iets wilde laten weten belde je 's avonds na het eten of schreef een brief. Nu ken ik niemand meer onder de 90 zonder mobiel.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:01
De 3310, waarmee je geen ruzie over de 'laatst gezien' status van Whatsapp kon krijgen, die je niet elke avond op hoefde te laden, waarbij je ringtones kon maken door het intypen van cijfers, je niet druk hoefde te maken om Social Media, je gerust kon laten vallen en je geen Wordfeud maar Snake kon spelen. Goede, oude tijden.