Voorbind-penis

19-02-2013 12:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een ongeval ben ik niet meer in staat om een voldoende harde erectie te krijgen. Met masturbatie kan ik gelukkig nog wel een orgasme bereiken, maar penetratie lukt dus nu helaas niet.

Mijn vraag: Heeft er hier iemand ervaring met een voorbind-penis? Dus eigenlijk een holle dildo.

Welk materiaal voelt 't meest aangenaam aan en is het gebruik zinvol? Wellicht een merknaam?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties...
Even goochelen op holle voorbinddildo levert anders genoeg resultaten op.
Dat weet ik, maar ik vraag HIER om ervaringen...
Ten eerste, ik vind het tof van je dat je deze optie overweegt. Zodat je je partner het alsnog kan gunnen.

Mijn beste vriendin heeft een relatie met een vrouw en gebruikt dit ook. En ze zei dat ze het op condoomfabriek.nl heeft besteld. Zelf ken ik die site ook wel en het is wel een goeie site. Dus wie weet zijn daar opties voor jou.
zo duur zijn ze niet, kun je niet beter zelf gaan proberen?
is dat niet meer een vraag op een mannenforum? of ben ik nu heel preuts aan het praten?
TO, ik denk dat hier niet veel ervaringsverhalen zullen komen, immers, je hebt nogal een specifiek probleem. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat jij jouw penis in die holle voorbindpenis doet. Zou zoiets niet op maat gemaakt moeten worden vraag ik me af...
quote:emma77emma schreef op maandag 03 december 2012 14:35 Iemand de nieuwe bodylotion voor onder de douche van Nivea al geprobeerd?
Internagelaktisch
Ik denk dat het gevoel voor iedereen verschillend is. De één zal het lekker vinden de ander niet. De meeste zijn gemaakt van rubber of silicone zonder giftige stoffen. Een goed merk is Pipedream. Zorg wel voor een goede harnas waar hij aan vast zit, dit om het verschuiven tegen te gaan.
bedoel je wat het meest aangenaam voelt voor de vrouw of de man?

ik vind een rubber of zacht plastic in ieder geval het fijnst in me. met voldoende glijmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven