help, mayonaise

20-02-2013 22:36 75 berichten
Mijn buurvrouw is haar poes weer eens kwijt en ze denkt dat mijn man daar verantwoordelijk voor is. Belachelijk natuurlijk, hoewel hij soms best pittige taal kan uitslaan. Hij zal geen vlieg kwaad doen, denk ik.

Maar goed, het mensje is nogal geëmotioneerd vanwege en ik heb haar al dagenlang helpen zoeken. Ze zegt steeds: Medsje waar is Vlekkie nou toch, en kijk nog eens in je container. Maar daar heb ik al vier keer ingekeken en daar is Vlekkie niet. Afgezien van een aftandse ridder was het ding leeg. Ik WEET DUS NIET WAAR DAT BEEST IS, misschien wel gepakt door een roofvogel, want die vliegen hier ook.

Ik dacht dat het leuk zou zijn dat ik iets voor haar maak, als troost. En eten is troost dus ik dacht, ik bak een goeie paardenbiefstuk met wat zelfgemaakte mayonaise voor d'r. Maar nou komt het, ik heb - ahum- voor het eerst sinds drie jaar -opoe- op bezoek. En roep nou niet met z'n allen: maar jij was toch in de overgang??? Ja dat ben ik ook ja, maar die overgang is soms nogal onvoorspelbaar, en ik heb geen glazen bol hè?

Ik heb altijd geleerd: als opoe is onder dak, dan geen mayonaise in de zak. Met andere woorden, niet doen, want dan gaat het schiften. Twee vragen:

is dat waar? en zo nee, hoe maak ik dan die mayonaise? Ik wil graag alleen recepten en geen kritische vragen.
quote:roodpaars schreef op 20 februari 2013 @ 23:04:

[...]

Jesustepaard, een beetje vriendelijker mag ook wel zeg. Stelletje haters...Volgens mij is ze gewoon zwanger en is het een doorbraakbloeding.
Ja had ze nou maar die glazenbol ng gehad dan hadden we het geweten.
Alle reacties Link kopieren
Of een buitenbaarmoederlijke ont-ei-gening. Kun je ook lekkere sausjes van maken.
Ga in therapie!
De buurman heeft gewoon d'r poes vermoord. that's all. Of mss heeft die poes wel zelfmoord gepleegd, je weet maar nooit wat "ze" onder het tapijt proberen te vegen.
Om wat voor poes gaat het hier eigenlijk?
quote:DollyParton schreef op 20 februari 2013 @ 23:13:

Om wat voor poes gaat het hier eigenlijk?

Wat maakt het uit? Die mayonaise is niet voor de poes!

Zullen we anders gewoon verspreiden over het hele forum en overal roepen om MV? Daar heeft TO tenminste wat aan.
Poes met een kwade ziel... Altijd lastig, dan hoop ik dat ie bij de Chinees is!

Om wat voor poes gaat het hier eigenlijk?Een mispoes natuurlijk!

Om wat voor poes gaat het hier eigenlijk?volgens mij zijn er hier 2 poezen in het spel en bloed aan de muur.
MV zit nog steeds met die kapotte droger natuurlijk, en de resetknop.
quote:roodpaars schreef op 20 februari 2013 @ 23:16:

MV zit nog steeds met die kapotte droger natuurlijk, en de resetknop.Dan maakt Meds die droger en MV de mayo, iedereen weer tevreden.
quote:Vogelnestje schreef op 20 februari 2013 @ 23:16:

Poes met een kwade ziel... Altijd lastig, dan hoop ik dat ie bij de Chinees is!bij je japanner (Samoerai, all you can eat sushi)
quote:_BAM_ schreef op 20 februari 2013 @ 23:17:

[...]

Dan maakt Meds die droger en MV de mayo, iedereen weer tevreden.Slotje dan maar?
quote:roodpaars schreef op 20 februari 2013 @ 23:16:

MV zit nog steeds met die kapotte droger natuurlijk, en de resetknop.prioriteiten. koken zal ze.
ik kan wel drogers maken. Maar ik vind het zinloze apparaten. je doet de natte was in een gehaakte zak, dan slinger je die zak pakweg 100 keer in het rond. Kleding is nagenoeg droog en je hebt getraind
Dat heet toch Akita, zo'n kwade geest/ziel/dinges?
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 februari 2013 @ 23:19:

ik kan wel drogers maken. Maar ik vind het zinloze apparaten. je doet de natte was in een gehaakte zak, dan slinger je die zak pakweg 100 keer in het rond. Kleding is nagenoeg droog en je hebt getraindMoet ik eerst leren haken,en dan nog leren een fatsoenlijke zak te maken en dan is het nog steeds geen optie
En een droger is toch een energievretend verslindertje. Weet je hoe duur dat kost per droogbeurt?
quote:roodpaars schreef op 20 februari 2013 @ 23:19:

Dat heet toch Akita, zo'n kwade geest/ziel/dinges?ja, en afgekort BGB
quote:roodpaars schreef op woensdag 20 februari 2013 23:19 Dat heet toch Akita, zo'n kwade geest/ziel/dinges?Ik moet steeds denken aan Makita (gereedschap).
Waar maak je je druk om? Als de boel in de schift gaat lijkt het op hüttenkäse, en daar zweert Sonja Bakker bij.

Je kúnt dus niet fout gaan. Het wordt of mayo of dat andere en beide is goddelijk bij paardenbieftuk.
quote:Eleonora schreef op donderdag 21 februari 2013 01:22 Waar maak je je druk om? Als de boel in de schift gaat lijkt het op hüttenkäse, en daar zweert Sonja Bakker bij.

Je kúnt dus niet fout gaan. Het wordt of mayo of dat andere en beide is goddelijk bij paardenbieftuk. Ja, en bij all you can eat pussy... Eh sushi!
quote:dolfje schreef op 20 februari 2013 @ 23:16:

[...]

Een mispoes natuurlijk!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hij was mooi hoor Meds, dat heb je goed gedaan meid. Maar voor een rel toch wel erg magertjes! Geeft niet, ik leg vanavond wel even uit hoe ik het bedoelde.
quote:_BAM_ schreef op 20 februari 2013 @ 23:17:

[...]

Dan maakt Meds die droger en MV de mayo, iedereen weer tevreden.Kijk dat vind ik wel weer een goeie deal . Voor niets gaat de zon op zei mijn oma altijd .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven