iPod voor 4 jarige?
vrijdag 22 februari 2013 om 20:00
Hoi,
Even een vraagje, wat vinden jullie hiervan?
Mijn jongste zoon wordt binnenkort 4 jaar. Hij wil voor zijn verjaardag een iPod, iets anders wilt hij niet. Hij wilt er spelletjes op spelen en foto's maken.
Hij heeft 2 oudere broertjes van 6 en 7 en zij hebben ook geen iPod, maar wel een dsi. Mijn jongste hoeft geen dsi.
Klinkt redelijk verwend, maar hoe ga je hiermee om?
Een iPod is een erg duur verjardagskado ( vind ik) maar we zouden vragen of opa en oma's dan ook willen meedoen.
Even een vraagje, wat vinden jullie hiervan?
Mijn jongste zoon wordt binnenkort 4 jaar. Hij wil voor zijn verjaardag een iPod, iets anders wilt hij niet. Hij wilt er spelletjes op spelen en foto's maken.
Hij heeft 2 oudere broertjes van 6 en 7 en zij hebben ook geen iPod, maar wel een dsi. Mijn jongste hoeft geen dsi.
Klinkt redelijk verwend, maar hoe ga je hiermee om?
Een iPod is een erg duur verjardagskado ( vind ik) maar we zouden vragen of opa en oma's dan ook willen meedoen.
vrijdag 22 februari 2013 om 20:04
vrijdag 22 februari 2013 om 20:06
Ik zelf had ook het idee dat ik het nooit zou doen. Een collega heeft voor haar 5 jarige een iPod gekocht (goedkoopste model dat op dat moment kon). Haar zoon gebruikt hem heel veel. Zowel voor spellen, om foto's te maken en om muziek te luisteren.
Gaat er zeer netjes mee om. Dus tja, wanneer je het geld hebt, zeker weet dat hij er zeer zuinig mee is en je er overtuigd van bent dat hij er netjes mee speelt....
Ik weet niet wat ik zou doen.
Gaat er zeer netjes mee om. Dus tja, wanneer je het geld hebt, zeker weet dat hij er zeer zuinig mee is en je er overtuigd van bent dat hij er netjes mee speelt....
Ik weet niet wat ik zou doen.
vrijdag 22 februari 2013 om 20:07
vrijdag 22 februari 2013 om 20:09
quote:Sorento schreef op 22 februari 2013 @ 20:07:
Bedankt voor jullie duidelijke reacties. Mijn man had de zelfde reactie als jullie, ik ben dan nog wel zo om er over na te denken.
Maar weten jullie een leuk ander verjaardagskado? Duplo, treinen en auto's hebben we hier al ten overvloede
In dat geval vind ik die cursus ''omgaan met teleurstellingen'' niet eens zo'n slecht idee.......
Dagje Plopsaland of Efteling?
Bedankt voor jullie duidelijke reacties. Mijn man had de zelfde reactie als jullie, ik ben dan nog wel zo om er over na te denken.
Maar weten jullie een leuk ander verjaardagskado? Duplo, treinen en auto's hebben we hier al ten overvloede
In dat geval vind ik die cursus ''omgaan met teleurstellingen'' niet eens zo'n slecht idee.......
Dagje Plopsaland of Efteling?
vrijdag 22 februari 2013 om 20:11
Playmobiel?
Lego?
Toch gewoon lekker nóg meer duplo maar dan een set die jullie nog niet hebben? (Je kan toch niet alles al hebben?)
Een keukentje, werkbank, winkeltje?
Houten treinbaan?
Gitaar?
Autogarage, auto's, cars-meuk?
Lego?
Toch gewoon lekker nóg meer duplo maar dan een set die jullie nog niet hebben? (Je kan toch niet alles al hebben?)
Een keukentje, werkbank, winkeltje?
Houten treinbaan?
Gitaar?
Autogarage, auto's, cars-meuk?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.