Het grote glittertopic
vrijdag 22 februari 2013 om 13:56
Voor jou dus!
En ramen lappen? Brrrr, mag hopen dat dat binnen is, want het is zo kkkkkoud. Er staat een ijzige wind. Zelfs mijn ogen waren net koud, toen ik mijn ronde met de hond liep.
En ramen lappen? Brrrr, mag hopen dat dat binnen is, want het is zo kkkkkoud. Er staat een ijzige wind. Zelfs mijn ogen waren net koud, toen ik mijn ronde met de hond liep.
elmervrouw wijzigde dit bericht op 22-02-2013 13:57
Reden: moet ik het wel goed doen met dat plaatje!
Reden: moet ik het wel goed doen met dat plaatje!
% gewijzigd
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 22 februari 2013 om 21:50
vrijdag 22 februari 2013 om 21:57
zaterdag 23 februari 2013 om 00:18
Maisjes wat een drukte hier gesellie !!, ik heb teruggelezen
maar kan niets vinden. Maar je hebt feest, Gatti.
Een héle fijne dag gewenst.
Welterusten allemaal.
maar kan niets vinden. Maar je hebt feest, Gatti.
Een héle fijne dag gewenst.
Welterusten allemaal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 23 februari 2013 om 13:37
Veel plezier vandaag Gatti!
Onze douchecabine staat, is geïnstalleerd en doet het. We mogen alleen de eerste 24 uur geen gebruik maken, ivm kit dat moet drogen. Man balen, want die had zich er helemaal op verheugd. Mochten jullie hier morgen wat ruiken, ik ga natuurlijk niet eerder dan 2 uur 's middags douchen he
Onze douchecabine staat, is geïnstalleerd en doet het. We mogen alleen de eerste 24 uur geen gebruik maken, ivm kit dat moet drogen. Man balen, want die had zich er helemaal op verheugd. Mochten jullie hier morgen wat ruiken, ik ga natuurlijk niet eerder dan 2 uur 's middags douchen he
Later is nu
zaterdag 23 februari 2013 om 15:16
Fijne party, Gatti
Nog even geduld Droom, tot morgen en dan heerlijk douchen,
Hier vanmorgen een telefoontje , mijn vacature is voorzien......
Moest 6 maart komen, en dat gaat niet door.
Hmmmm, beetje rare gang van zaken.
Ik pas wel heel goed in het profiel voor de functie, ga ook op de wachtlijst, maar nu even niet
Ben best wel teleurgesteld, maar het is niet anders.
Ga maar eens boodschappen doen......
Fijne dag allemaal.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 23 februari 2013 om 18:16
Man heeft hier ook een Android (Samsung), is leuk.
Maar ik ben nogal gehecht aan mijn roze apparaatje (en ik hoef niet op FB).
En dat via-via vind ik trouwens Echt Niet Leuk, maar het is nu even niet anders. Heel dubbel gevoel om zo vanalles te zien en te weten, en niet van dochter zelf, of zoon zelf. Super Blegh.
Maar ik ben nogal gehecht aan mijn roze apparaatje (en ik hoef niet op FB).
En dat via-via vind ik trouwens Echt Niet Leuk, maar het is nu even niet anders. Heel dubbel gevoel om zo vanalles te zien en te weten, en niet van dochter zelf, of zoon zelf. Super Blegh.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos