Overleden

24-02-2013 21:26 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is overleden. Gister avond.

Ik voel me heel rot . Mijn vriend is een paar dagen weg voor werk. Ik wil het hem niet vertellen omdat hij zich dan erg zorgen gaat maken en dat wil ik niet.

Het was heel erg onverwachts. Niemand zag het aankomen. Begin deze week is mijn moeder zelfs met mij mee gegaan naar het ziekenhuis. Ze was niet ziek. Stond sterk in het leven.

Mijn broer kan ik niet bereiken. Schijnbaar wil hij niet met me praten. Mijn oma zegt dat ik een kutwijf ben zonder gevoel omdat ik weg ben gegaan omdat ik het niet aan kon. Gister nacht heb ik 2 flessen wijn opgedronken in de hoop dat ik me iets beter zou voelen. Ik ging /ga kapot van binnen en weet niet wat ik moet doen. Niemand die ik kan bellen of niemand die langs kan komen. Ik zal het alleen moeten doen schijnbaar. Er is wel 1 iemand die echt voor me klaar wil staan maar diegene ken ik alleen via internet dus dat wil ik eigenlijk niet. ..

Heeft iemand een tip om hiermee om te gaan ? ik voel me echt ontzettend rot en huil best veel. Nog meer wijn lijkt me geen strak plan.
Gecondoleerd.

Bel je vriend en laat hem naar je toe komen.
Wat verdrietig,

Gecondoleerd.

Heel veel sterkte

En als je geen liefde van oma en broer kan krijgen bel/ zoek je vriendinnen op. En je vriend vind het fijn als je hem belt.

De dood van je moeder is zoveel meer belangrijk dan welk werk en ook.

Bel je vriend

huil

zoek het topic ik ben mijn papa of mama kwijt op viva op (ik kan geen links plakken)

Schreeuw in een kussen

schrijf van je af (ik heb veel geschreven toen mama overleed)

Weet je het verliezen van een ouder is een van de eenzaamste pijnlijkste dieptes in je leven..

Doe wat jij wil .. als jij wilt zuipen dan doe je dat ..

je krabbelt wel weer op echt waar

de pijn die blijft maar je vind een manier om er mee om te gaan

heel veel sterkte meid!!!
Och meiske toch,

Wat vreselijk voor je, bel inderdaad je vriend die zal het je niet kwalijk nemen, ik heb vreselijk met je te doen... hele dikke knuffel

heel veel sterkte
Bel je vriend op Flower, dat is nodig en hij wil zoiets echt weten. Als t andersom was geweest had je toch ook gewild dat hij jou zou bellen?

En gecondoleerd, wat verschrikkelijk.
Gecondoleerd.

En bel je vriend inderdaad
Nog even over de reactie van Oma. Natuurlijk is dat een hele nare reactie geweest en wij weten niet in welke context ze dat heeft gezegd, maar misschien is het goed om je te realiseren dat zij als moeder haar kind heeft verloren en er misschien dingen in emotie zijn gezegd?

Is zij nu de voorbereidingen op de uitvaart aan het treffen?

Heb je nog contact met haar gehad?
Gecondoleerd.

En heel, heel veel sterkte gewenst.
Lieve TO, wat erg voor je. heel veel sterkte.

Er zijn een paar dingen die ik niet begrijp. Je oma vindt je een 'kutwijf'? Dat zeggen oma's toch niet tegen hun kleindochter wiens moeder net overleden is? En hoezo ben je ergens weg gegaan? Kan je dat misschien verduidelijken?

Verder eens met de rest wat betreft het bereiken van je vriend. Heel vreemd dat je hem niet wil 'lastig vallen' bij zoiets. Wat ik ook aan het doen zou zijn en waar ter wereld ik ook zou zitten; ik zou het eerste de beste ticket kopen naar Schiphol, koste wat het kost.
Lieverd, bel je vriend daar is hij je vriend voor, in goede en slechte tijden. Wat vreselijk dat je het gevoel hebt dat je hem niet zou kunnen bellen. Sterkte, schrijf van je af, huil en zorg goed voor jezelf. Een hele dikke knuffel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Gecondoleerd en ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Wat vreselijk zo plotseling.

Ik ben het eens met de rest, bel je vriend..je hebt nu steun nodig.
Mocht je van je af willen schrijven, mail me dan meisje ik vind het zo'n vreselijk idee dat er niemand voor je is vivamali30 at gmail .com
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Niet meer drinken meid .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wat erg, gecondoleerd!

Ga niet bellen met mensen die dit liever niet hebben. Maar jij moet echt wel jouw gevoel hierover kwijt! Bel met een vriendin, of laat via een andere weg horen dat je contact wilt.

Lieverd, je mag mij bellen, mailen...zeg het maar. Maar ik wil absoluut niet dat jij je zo verlaten voelt!
Gecondoleerd

Wat is er wel nodig om je vriend te bellen?

En pas op met teveel alcohol, soms wordt de pijn er juist groter door
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heeel veel sterkte meid!!

En inderdaad bel je vriend wel op! Hij kan er nu voor je zijn.

Bel ook een vriendin op, als t gaat.

Dit kun je niet alleen!
Ook hier: bel je vriend!

Sterkte.
Wat een verdrietig nieuws, gecondoleerd...
gecondoleerd met je verlies.

Daarnaast heb ik wel een kanttekening bij het feit dat jij je partner niet wil bellen hierover, dat is raar. Het is je partner. Ik vind het bizar dat je dat niet wil doen.
Gecondoleerd. En heel veel sterkte.
Dubbel...sorry
Heel veel sterkte lieverd!

Je vriend zal heel verdrietig zijn als jij hem niet belt op het moment dat je hem het meeste nodig hebt.Ik vind het wel heel lief dat je zo om hem denkt en hem niet bezorgd wil maken maar als je je moeder verliest heb je echt je vriend nodig!

Als je iemand wil bellen mag je mij ook bellen!

Ik luister...al is het de hele nacht!

Je oma is misschien kapot van verdriet en weet niet wat ze zegt...en heeft nu misschien al weer spijt.In welke context zei ze dit?
Wat erg voor je, hier worden goede adviezen gegeven.

Sterkte X
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat naar, ik wens je kracht en sterkte.
Wat vreselijk voor je!

Gecondoleerd.....

Ik sluit me bij de rest aan, meteen je vriend bellen.

Sterkte hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven