Laptop resetten
dinsdag 26 februari 2013 om 12:57
Mijn laptop wil ik weer terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb van alles al geprobeerd maar het lukt mij helaas niet.
Ik heb geen originele hersteldiskettes. Hij geeft ook aan dat ik een backup moet maken. Dat heb ik al gedaan, maar kennelijk herkent hij het niet als ik daarmee wil resetten.
Wie heeft er nog tips?
ps. het is een Asus
Ik heb geen originele hersteldiskettes. Hij geeft ook aan dat ik een backup moet maken. Dat heb ik al gedaan, maar kennelijk herkent hij het niet als ik daarmee wil resetten.
Wie heeft er nog tips?
ps. het is een Asus
dinsdag 26 februari 2013 om 13:29
Tegenwoordig wordt bijna elke laptop geleverd met een recovery partitie op de harde schijf en/of recovery cd/dvd. Als je die kwijt bent, dan zou je contact kunnen opnemen met de supportafdeling van Asus. Als je die nooit gehad hebt (2ehands laptop bijv), dan zit er niets anders op dan Windows te kopen of het illegale circuit in te gaan.
dinsdag 26 februari 2013 om 13:34
Groenoog, ik heb een back up gemaakt via een extern schijf. Als ik die erin doe om te resetten dan herkent hij die niet.
Bammetje de laptop heb ik nieuw gehad en er zat geen van dat alles bij. Misschien toch even bellen met Asus?
Nina dat heb ik al eerder gedaan, maar ik wil hem echt helemaal opnieuw instellen. Een aantal programma's doen het niet meer goed, ook niet meer na systeemherstel.
Bammetje de laptop heb ik nieuw gehad en er zat geen van dat alles bij. Misschien toch even bellen met Asus?
Nina dat heb ik al eerder gedaan, maar ik wil hem echt helemaal opnieuw instellen. Een aantal programma's doen het niet meer goed, ook niet meer na systeemherstel.
dinsdag 26 februari 2013 om 18:05