corendon ?
dinsdag 19 februari 2013 om 20:00
Mijn moeder wil een vakantie boeken bij Corendon. Prijstechnisch is dit hotel bij hen het goedkoopst en ze kan kiezen voor vliegen met Transavia ipv Corendon Airlines of Pegasus (?).. Dus ik denk dat het opzich wel goed zit. Hotel is op Zoover ook prima..
Maar ja.. Corendon.. Ik hoor best veel negatieve ervaringen (en dat hoor je natuurlijk het snelst).. Zitten er hier mensen die positieve ervaringen hebben ? Het gaat om een weekje turkijke voor bijna 400 euro, voor haar een hoop geld en ze wil natuurlijk geen gedoe..
Dat ik me stoor aan dat k.t kind van die reclame is bijzaak
Maar ja.. Corendon.. Ik hoor best veel negatieve ervaringen (en dat hoor je natuurlijk het snelst).. Zitten er hier mensen die positieve ervaringen hebben ? Het gaat om een weekje turkijke voor bijna 400 euro, voor haar een hoop geld en ze wil natuurlijk geen gedoe..
Dat ik me stoor aan dat k.t kind van die reclame is bijzaak
donderdag 21 februari 2013 om 17:00
Ik heb geboekt voor in augustus naar Noord Cyprus.
Ben heel benieuwd.
Ik weet dat we eventueel vertraging kunnen verwachten dus daar stellen we ons al een beetje op in.
Kan het alleen nog maar meevallen! haha.
Ben heel benieuwd.
We vliegen als het goed is heen en terug met Corendon zelf via Turkije.
Ben heel benieuwd.
Ik weet dat we eventueel vertraging kunnen verwachten dus daar stellen we ons al een beetje op in.
Kan het alleen nog maar meevallen! haha.
Ben heel benieuwd.
We vliegen als het goed is heen en terug met Corendon zelf via Turkije.
dinsdag 26 februari 2013 om 16:03
Wij zijn net terug van een Citytrip, geboekt met Corendon, vliegen met Transavia.
Was allemaal keurig in orde, helemaal geen problemen gehad.
Maar hoorde van iemand anders dat ze een half jaar van tevoren een zonvakantie hadden geboekt, om een week voor vertrek te horen te krijgen dat ze wegens overboeking in een ander hotel geplaatst zouden worden (waar ze niet mee akkoord zijn gegaan omdat het bagger was en ze dus zelf een ander hotel moesten gaan zoeken. Alsof je daar zin in hebt zo vlak voor vertrek).
Was allemaal keurig in orde, helemaal geen problemen gehad.
Maar hoorde van iemand anders dat ze een half jaar van tevoren een zonvakantie hadden geboekt, om een week voor vertrek te horen te krijgen dat ze wegens overboeking in een ander hotel geplaatst zouden worden (waar ze niet mee akkoord zijn gegaan omdat het bagger was en ze dus zelf een ander hotel moesten gaan zoeken. Alsof je daar zin in hebt zo vlak voor vertrek).