Lente!

01-03-2013 08:27 19 berichten
Echt echt: het is lente!

Lentegeluiden.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, die heerlijke lente kan mij niet snel genoeg komen. Een vrolijk zonnetje, de vogels die je weer hoort, de tuinen die weer mooi worden...
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Het zonnetje is er nog even niet maar die vogeltjes wel. En ik word er toch blij van...
Ik ben echt héél blij dat het weer maart is!!! Eindelijk de twee verschrikkelijkste maanden van het jaar (januari en februari dus) voorbij, laat de lente maar komen! Vooral de zon en temperaturen van boven de 15 graden, ik kan niet wachten tot het zover is
quote:aaquamarine schreef op 01 maart 2013 @ 09:02:

Ik ben echt héél blij dat het weer maart is!!! Eindelijk de twee verschrikkelijkste maanden van het jaar (januari en februari dus) voorbij, laat de lente maar komen! Vooral de zon en temperaturen van boven de 15 graden, ik kan niet wachten tot het zover is Helemaal mee eens. Al ben ik nu al blij dat de temperatuur vanochtend vroeg +4 was.
Joehoe, lente! Heerlijk, maart klinkt alweer een stuk meer 'lente' vind ik altijd! Als het goed is krijgen we vanaf maandag een stralend zonnetje en temperaturen boven de 10 graden, ik kan het me bijna niet voorstellen..

ik zat van de week al eens op ons balkon in de deuropening, uit de wind en koppie in de zon zo fijn!
Vanaf maandag? Ik ben present!
en de zon komt vanmiddag, heus!
quote:lilalinda schreef op 01 maart 2013 @ 09:15:

en de zon komt vanmiddag, heus!

Joehoe ende hoezee!

Lentekriebels all over.
Voor mijn echte lentegevoel: er zijn deze week lammetjes geboren bij mijn ouders! Als het volgende week van dat mooie weer is mogen ze lekker naar buiten!!!!!

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jaa! Ik zie dat het volgende week alweer +10 graden wordt!

Daaaaaag winterdepressie! Hallo lentezon!
Eindelijk! Hou d'r zo van!
Maar dat is dan mijn mening...
Hoewel ik een grote winterfan ben begin ik nu ook te snakken naar de lente. De kleuren, de geuren, ... Laat maar komen!

Van mij mag het van april tot september 20° en zonnig zijn. Als het te warm is functioneer ik niet meer.
Kan niet wachten tot het lente is! We hebben eindelijk een huis met een tuin, dus vanaf nu zit ik met elk straaltje in de tuin
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2013 @ 10:07:

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... hDJvQRaklC[/img]

[img]http://3.bp.blogspot.com/_ugZnzdapjsU/S ... 031427.jpg[/img]Ik kan zelf geen plaatjes plakken, maar hier word ik heel blij van!!!!
Het lijkt er trouwens niet op dat het vandaag nog zonnig wordt...
Heerlijk!!! Ben r zo aan toe..
Lente, daar word ik blij van!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven