dilemma
vrijdag 1 maart 2013 om 17:24
Hallo allemaal, ik ben 26 en woon sinds kort op mezelf. mijn broer heeft laatste maanden veel meegemaakt en heeft een contactverbod met mn stiefbroertje. omdat er iets gebeurd is. wat...is niet belangrijk. nu moet mijn broer elke 14 dagen ergens heen logeren op een bungelowpark. Mijn moeder wou graag dat hij elke 14 dagen een weekend bij mij kwam logeren. Toch gaat hij elke 14 dagen naar die bungelowpark. het is wel duur maar ja. Ik ga elk 14 dagen naar mn broer toe en doen wij altijd leuke dingen samen. Vorig weekend hadden wij afgesproken dat hij daar heen gaat en op het park daar gaan zwemmen en ijs eten. en dat ik daar een nachtje blijf slapen en de volgende dag naar een vriendin op bezoek ga. ik was van plan vanuit daar heen te gaan. Mijn moeder zei eerst leuk en zal hem beddegoed meegeven voor mij zodat ik niet veel spullen mee hoeft te nemen. maar nu veranderd ze en ze meent dat hij bij mij niet mag komen en zo. van mij mag hij gerust komen en nu kan ik het bekijken zegt ze. wat vinden jullie en wat kan ik nu doen? Praten helkpt niet. ze negeert me. mn broer is 21 trouwens
zaterdag 2 maart 2013 om 00:37
quote:lolly-pop schreef op 01 maart 2013 @ 19:35:
Als dit het probleem is waarvoor je broer destijds is aangehouden en waar je toen een topic over opende, dan kan ik me jou moeder heel goed voorstellen.
Wat ik in het verhaal niet helemaal snap, eerst staat er dat de moeder graag wil dat de broer bij Anoniem blijft slapen en niet op het bungalowpark.
En op het moment dat ze er een keertje wil blijven slapen is het een probleem.
Of lees ik nou niet goed?
En als het is wat je zegt over dat topic van destijds dan snap ik weer het eerste niet dat de moeder eerst wilde dat hij bij haar bleef slapen.
Nou ja, misschien kan Anoniem het iets duidelijker vertellen wat ze bedoelde.
Als dit het probleem is waarvoor je broer destijds is aangehouden en waar je toen een topic over opende, dan kan ik me jou moeder heel goed voorstellen.
Wat ik in het verhaal niet helemaal snap, eerst staat er dat de moeder graag wil dat de broer bij Anoniem blijft slapen en niet op het bungalowpark.
En op het moment dat ze er een keertje wil blijven slapen is het een probleem.
Of lees ik nou niet goed?
En als het is wat je zegt over dat topic van destijds dan snap ik weer het eerste niet dat de moeder eerst wilde dat hij bij haar bleef slapen.
Nou ja, misschien kan Anoniem het iets duidelijker vertellen wat ze bedoelde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven