FF gillen
woensdag 19 december 2012 om 16:46
donderdag 20 december 2012 om 00:07
quote:misia schreef op 19 december 2012 @ 23:04:
ROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
(en picture een hongerige, narrige, onuitgeslapen, overspannen en sjaggerijnige vrouwtjesleew, of nee 3)
ROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
(en picture een hongerige, narrige, onuitgeslapen, overspannen en sjaggerijnige vrouwtjesleew, of nee 3)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 20 december 2012 om 00:21
haha, ja, Enn: die ja!!
Die daar achter, that's me.
Op hun narrugheid en hongerige onuitgeslapenheid, luizen, neten, zuigbeesten en zonnige luiheid na toch best wel cute ;0)
Die daar achter, that's me.
Op hun narrugheid en hongerige onuitgeslapenheid, luizen, neten, zuigbeesten en zonnige luiheid na toch best wel cute ;0)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
donderdag 10 januari 2013 om 15:48
donderdag 10 januari 2013 om 16:05
donderdag 10 januari 2013 om 16:19
Ja nou voor mij was het ook dejavu, een klasgenoot van mij en goede vriendin heeft ook zelfmoord gepleegd, ook nog op dezelfde manier dus het kwam even allemaal weer terug.
Het is idd zwaar, vooral omdat we niet weten waarom, want hij was een lieve en fijne jongen die aardig populair was.
Het is het niet weten waarom dat ik echt zo moeilijk vind.
Hij was een vaste klant bij mij, had hem elke dag aan mijn balie en kende hem redelijk goed.
Ik weet gewoon niet hoe ik hier nu opnieuw mee om moet gaan.
Het is idd zwaar, vooral omdat we niet weten waarom, want hij was een lieve en fijne jongen die aardig populair was.
Het is het niet weten waarom dat ik echt zo moeilijk vind.
Hij was een vaste klant bij mij, had hem elke dag aan mijn balie en kende hem redelijk goed.
Ik weet gewoon niet hoe ik hier nu opnieuw mee om moet gaan.
donderdag 10 januari 2013 om 16:44
Haha, pruimensap, die is dan wel weer heel grappig.
Het is, zoals ze heel cliché zeggen, voor het goede doel. Nu 35 weken zwanger en preventief opgenomen vanwege ernstige hartklachten tijdens eerste zwangerschap en overlijden van ons dochtertje vlak na haar geboorte. Het is zo moeilijk om de moed erin te houden. Pfff.
Het is, zoals ze heel cliché zeggen, voor het goede doel. Nu 35 weken zwanger en preventief opgenomen vanwege ernstige hartklachten tijdens eerste zwangerschap en overlijden van ons dochtertje vlak na haar geboorte. Het is zo moeilijk om de moed erin te houden. Pfff.
donderdag 10 januari 2013 om 16:49
quote:Frahim schreef op 10 januari 2013 @ 16:44:
Jij mag gillen en verdient een knuffel!
Sterkte en succes met de laatste loodjes.
Jij mag gillen en verdient een knuffel!
Sterkte en succes met de laatste loodjes.
donderdag 10 januari 2013 om 17:49